Καλωσoρίζουμε το φθινόπωρο με ένα στεφάνι!

Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2017



Είπα να το καλοπιάσω φέτος το φθινόπωρο και να το υποδεχτώ με ένα όμορφο στεφάνι, γιατί θα με έχει ακούσει πολλές φορές να λέω πως δεν είναι η εποχή μου

I thought I’d coax autumn this year and welcome it with a beautiful wreath, because it must have often heard me say that it’s not my season 

Πρώτα όμως θα σου μιλήσω για κάτι άλλο… θα σου μιλήσω για τις Creative bloggers!

Τι συμβαίνει όταν μαζεύονται 6 blog που έχουν σαν κοινό τους στοιχείο την κατηγορία DIY & Decor;; Επτά Creative (δημιουργικές) bloggers που θα εμπνέονται κάθε μήνα από ένα τίτλο, θα δημιουργούν και θα παρουσιάζουν κάτι όμορφο για το σπίτι τους. Κατασκευή, διακόσμηση, ιδέες!  Ξεκινώντας πάντα από τη πρώτη Δευτέρα του μήνα και για τις επόμενες 6 μέρες θα δημοσιεύει και από ένα blog που συμμετέχει στις Creative bloggers! Δεν υπάρχει περιορισμός στα υλικά και στις κατασκευές αλλά πρέπει πάντα να ακολουθούμε τον τίτλο και φυσικά η ανάρτηση να αφορά το σπίτι!

But first I’d like to talk about something else…Creative Bloggers!

What happens when six blogs that have the DIY & Décor category in common, come together? Seven Creative Bloggers that are inspired every month from a title!  They will create and present something beautiful for their house. Craft, Décor, ideas! Starting on the first Monday of every month and for the next 6 days, a of the member bloggers of the Creative Bloggers team will post! There is no limitation as to materials and crafts, but we will always have to craft according to the title and the post has to do with home!



Ο τίτλος του 1ου πρότζεκτ για τον Οκτώβριο είναι ''Πέσε φθινόπωρο να σε διακοσμήσω'' και την σκυτάλη την πήρα από την Ρία από το blog La creme

Αν και όπως σου έχω χιλιοπεί αυτή η εποχή δεν είναι το φόρτε μου δεν γίνεται να αφήσω το σπίτι με τα κοράλια και ότι καλοκαιρινό διακοσμητικό έχω βάλει ούτε γίνεται να μεταπηδήσω κατ ευθείαν στα Χριστούγεννα.  Και μην ακούσω "α εγώ στολίζω νωρίς" γιατί αυτό δεν υπάρχει... Κάθε εποχή έχει την χάρη της και χρειάζεται να ωριμάσει

Στα δικά μας τώρα... κατέβασα που λες από το πατάρι την κούτα με τα ψεύτικα λουλούδια να διαλέξω κάποια που να θυμίζουν φθινόπωρο ως προς τα χρώματα

The title of the 1st project for October is “Waiting for Autumn” and my turn is after Ria from the blog La crème.

Just like I’ve send a million times, this season is not my forte but, I can’t leave the house decorated with corals and any summer decorations I may have, and I can’t skip to Christmas either. I don’t want to hear “Oh I decorate early on” that doesn’t exist…Each season has its joys and needs to mature.

Now back to our subject…I brought down from the loft a box packed with fake flowers to select the ones that remind me most of autumn and have warm colours.



Η βάση για το στεφάνι θα είναι μια πετσετοκρεμάστρα.  Είχα πάρει πέρυσι από τα Tiger αυτές που βλέπεις στην φωτογραφία και φυσικά διάλεξα για το στεφάνι μου την χρυσή!

The base for the wreath will be a towel hanger or hook. I bought these shown on the picture from Tiger last year and of course I choose the golden one!


Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω στα γράφω παρακάτω ... το πολύ ιδιαίτερο μάλλινο νήμα το είχα αγοράσει πριν 3 χρόνια για να πλέξω κάτι ... όπως καταλαβαίνεις δεν το έπλεξα αυτό το "κάτι" και έτσι ήταν ότι πιο κατάλληλο για να δώσω στο στεφάνι μου μια πιο αφράτη όψη από το να χρησιμοποιούσα σχοινί

I’m listing the materials I’m going to use…I bought a very unique woolen yarn three years ago to knit something…But as you can understand, I didn’t knit that “something”, however this yarn was ideal for my wreath, to give it a softer and fuller look then rope can.

1. Wool, yarn or rope of your choice
2. Autumn colored fake flowers
3. Round hanger for towels or any other wreath
4. Thin wire
5. Scissors
6. Small cutter to cut the fake flowers
7. Feathers
8. Beads with 2 holes (it’s not in the picture because I thought about it later)



Είμαι σίγουρη πως ξέρεις πως να δέσεις νήμα πάνω σε στεφάνι παρόλα αυτά και ίσως για εκείνους που δεν το έχουν κάνει ξανά σου δείχνω βήμα-βήμα πως γίνεται

I’m sure you already know how to tie the yarn on the wreath, either way for those who may not know I’ll show you step by step how its done.

1. We fold the yarn in the middle and we slip the loop that is created underneath the hanger
2. We put the ends of the yarn though the loop
3. We pull the ends tightly and we’re done



Αφού τελείωσα με το μάλλινο νήμα σειρά έχουν τα "λέλουδα".  Ξεκίνησα με αυτό το κλαδάκι που ούτε ξέρω ποιο φυτό μιμείται και το στερέωσα με το σύρμα πάνω στο στεφάνι

After I finish with the woolen yarn, it’s time for the flowers. I started off with this twig, that I have no idea which flower it’s supposed to represent, and I attached it on the wreath with a wire


Τα δύο κίτρινα λουλούδια τα έδεσα και αυτά αντικριστά με το σύρμα, σαν μπουτουνιέρα και αφού έκοψα τον μίσχο που εξείχε...

I also added the two yellow flowers with the wire, like a boutonniere and after, I cut off the stem that was showing… 


... με τον ίδιο τρόπο στερεώθηκαν και αυτά πάνω στο στεφάνι

… and in the same way I attached these onto the wreath.


Τελευταία μπήκαν τρία φτερά φασιανού που τα έχω αγοράσει για μια άλλη κατασκευή αλλά νομίζω πως ταιριάζουν κι εδώ ... αυτά τα κόλλησα με την κόλλα ανάμεσα στα λουλούδια.  Κοιτάζοντας το όμως νομίζω πως κάτι να του λείπει

Lastly, I added the three feathers that I bought for another craft but I believe they look good here too…I added these with glue in between the flowers. But looking at them again, I realize something must be missing.


Τότε θυμήθηκα πως πέρυσι τα Χριστούγεννα όταν έφτιαξα το δεντράκι σε κάδρο είχα αγοράσει κάποιες ασημένιες και χρυσές μπιλίτσες.  Οι χρυσές λοιπόν ήταν ότι έπρεπε για να στολίσουν το μάλλινο νήμα κι έτσι με μια βελόνα με μεγάλο άνοιγμα ...

Then I remembered that last Christmas, when I made the tree in a frame, I had bought small silver and golden beads. So the golden ones were perfect to decorate the woolen yarn, I took a needle with a large eye and…


... τις πέρασα σε ακανόνιστα σημεία του μάλλινου νήματος.  Δεν χρειάστηκε να τις κολλήσω γιατί το νήμα σε εκείνο το σημείο είναι αρκετά παχύ οπότε οι μπίλιες στερεώθηκαν μόνες τους πάνω του.  

Τώρα ναι!  Νομίζω πως είναι αυτό που από την αρχή φανταζόμουν

… threaded them throughout random points on the woolen yarn. I didn’t have to glue them because the thread was thick enough so the beads stayed in place.

Finally!  This is what I was imagining from the start! 


Ένα διαφορετικό φθινοπωρινό στεφάνι...

A different autumn wreath…



... λίγο boho, λίγο glam αλλά και με μία χουχουλιάρικη διάθεση όπως αρμόζει στην εποχή που διανύουμε!

. . . a little boho, a little glam but with a cozy mood that suits this season! 



Please Pin this for later



Εδώ τελείωσε η δική μου κατασκευή για το "Πέσε φθινόπωρο να σε διακοσμήσω" και την σκυτάλη την παραδίδω στην Ιωάννα από το blog Ioanna's Notebook και μην ξεχάσεις αύριο να την επισκεφτείς για να δεις πως υποδέχεται κι εκείνη το Φθινόπωρο.

Για να μην χάσεις καμία από τις αναρτήσεις των Creative Bloggers ...

This is the end of my craft for “Waiting for Autumn” and next on the list is Ioanna from the blog “Ioanna's Notebook”.  Don’t forget to check her out tomorrow to see how see welcomes Autumn.

Don’t forget to check out the other posts from the Creative Bloggers…



-  Ρία από La creme  ......................................................................... 02/10/2017
-  Χριστίνα από Art Decoration & Crafting .........................................  03/10/2017
-  Ιωάννα από Ioanna's Notebook ..................................................... 04/10/2017
-  Ζωγραφιά από Bisozozo ................................................................  05/10/2017
-  Ελεάνα από My home My memories ............................................  06/10/2017
-  Κατερίνα & Λένα από VioletMimosa ..............................................  07/10/2017


Εύχομαι καλό Φθινόπωρο, καλό μήνα & καλή εβδομάδα!!!

I wish you all Happy Autumn, have a nice month and week!!!


Φιλάκια 💗😆



You Might Also Like

56 Comments

  1. λατρεψα το μαλλι!!! μα τι όμορφο! και να ομολογήσω ότι δε μου αρέσουν καθόλου τα ψευτικα λουλούδια, αλλά τα δικά σου έδειξαν παρα πολύ όμορφα στο στεφάνι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νήμα είναι πολύ ωραίο αλλά δυστυχώς δεν έφτιαξα αυτό για το οποίο το αγόρασα. Τα ψεύτικα πάλι λουλούδια αυτούσια δεν είναι όμορφα αλλά με σωστή χρήση βοηθάνε στην διακόσμηση

      Διαγραφή
  2. Καλή σου μέρα Χριστίνα μου, δεν παίζεσαι γλυκιά μου! Μόλις γυρίσω απο τα παιδιά, αυτό θα επιχειρήσω μπορεί και να τα καταφέρω... το λάτρεψα αυτό το στεφανάκι σου, πάει στους χώρους μου...μπορεί και να σου το δείξω...χαχαχαα Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Χρύσα μου αν το φτιάξεις και ναι θέλω φωτογραφία από το υπέροχο σπίτι σου. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. ΟΥΑΟΥ!!! Τι υπέροχο στεφανι βρε Χριστινάκι! Αγαπησα τις κρεμαστρες απο tiger και το σουπερ μαλλί.
    Πάω να δω και των άλλων κοριτσιών να θαυμάσω δημιουργίες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ανναστέλλα μου, χαίρομαι που σου αρέσει... φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. φανταστικο!!! οπως και ολα τα αλλα υπεροχα που φτιαχνεις!! Ιδιαιτερο χωρις να ειναι πολυ μπουκωμενο!! μπραβο Χριστινα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά πόσο όμορφο βγήκε!! Και η λεπτομέρεια με το λουλούδι και τις χάντρες δίνει και μια πιο φωτεινή νότα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ρία μου... οι χάντρες αν και προσθήκη της τελευταίας στιγμής και σε μένα αρέσουν πολύ!

      Διαγραφή
  6. Μπραβο Χριστινα μου ...ειναι Υπεροχο !!!!
    Καλο φθινοπωρο ...🍁 🌰 🍄 🍂🍁🌰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου, καλό φθινόπωρο και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ιδιαίτερο το στεφάνι σου Χριστίνα μου.
    Με έβαλες σε σκέψεις 😂😂😂
    Μου αρέσει πολύ το φθινόπωρο και τα χρώματα του!
    Ωραία ιδέα να κάνετε όλες μαζί για το ίδιο θέμα.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και εύκολο Ρένα μου αλλά και τα υλικά είναι τέτοια που τα περισσότερα μπορεί και να τα έχουμε... φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο σας για την ωραία ιδέα να παρουσιάζεται κατασκευές όμορφες απλές για το σπίτι!!!ξετρελάθηκα!!!και με έβαλες σε σκέψεις!!!πάω να επισκευθώ τη Ρία!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τα καλά σου λόγια... και για την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  9. Christina, wow! This is stunning, and so different! I love it! What are those long streamers?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Really I have no idea what these are Florence... they are faux flowers but I have not see anything like this before! Thank you for your kind comment :)

      Διαγραφή
  10. Στα boho μιαν αδυναμία την έχω, οπότε το βρίσκω αρκετά glamorous χωρίς υπερβολές.Εξαιρετικό το νήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ξέρουμε την bohoαδυναμία σου Αλέκα μου, την ξέρουμε! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. καλά αυτό το μαλλί το αναβάθμισε ρε παιδί μου! το ανέβασε σε άλλο επίπεδο!
    μπράβο σου! ωραία σκέψη!
    καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίτσα μου... τελικά είχα δίκιο που το χρησιμοποίησα αυτό το μαλλί γιατί αναδείχθηκε ο πρωταγωνιστής της κατασκευής!

      Διαγραφή
  12. Διαφορετικό, αλλά πανέμορφο όπως πάντα. Κ ναι οι χρυσές μπιλίτσες δίνουν μια τσαχπινιά παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι λίγο χρυσό παντού δεν βλάπτει έτσι δεν είναι ??? χαχχαχαχχα

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφο στεφάνι, Χριστίνα μου. Δημιουργικό και κομψό. Αγαπώ το νήμα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μία μου... χαίρομαι που σου αρέσει, φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Εντάξει πανέμορφο! βασικά εγώ τρελάθηκα με το νήμα που χρησιμοποιησες! νομίζω πως σε ότι και αν το χρησιμοποιούσες το συγκεκριμένο, το αποτέλεσμα θα ήταν -οπως και ειναι- εκθαμβωτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο... έχει πολύ ωραία υφή και εμφάνιση το συγκεκριμένο νήμα και έδωσε πολύ ενδιαφέρον στην κατασκευή!

      Διαγραφή
  15. Wow Christina, it looks like a wreath and a dream catcher combined. It's so lovely. That wool you used is absolutely gorgeous BTW and I really love the way you added the gold beads.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Michelle this is the correct approach! I always add a gold touch to everything hahahha I love metallics so much :)

      Διαγραφή
  16. Τέλειο το στεφάνι!!!! Το αποτέλεσμα είναι wow!
    (Ξετρελάθηκα με νήμα και πετσετοκρεμάστρες!!!!!!!!)
    :-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, δημιουργικό μου πλάσμα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωαννάκι μου... φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Christina this is so unique and lovely. A one of a kind piece for sure. The beads add such a special touch and match the yellow flowers perfectly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear friend... even though fall is not my season I try hard :)

      Διαγραφή

  18. Your wreath is gorgeous and the beads were the perfect addition!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν είναι η εποχή σου.. αλλά στεφάνια φτιάχνεις!!! χαχαχαχαχα Δε θα πρωτοτυπήσω, αυτό το νήμα που χρησιμοποίησες είναι καταπληκτικό και όταν διάβασα οτι είναι για πλέξιμο θυμήθηκα ότι είχα δει παρόμοιο σε μωβ και μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το πως το πλέκουν τόσο χοντρό! Πάρα πολύ ωραίο το στεφάνι σου και νομίζω πως αυτές οι χαντρούλες του έδωσαν μία λάμψη!! Μπράβο Creative blogger!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι να κάνω ... ας όψεται το blogging και οι Creative bloggers :) Ευχαριστώ Ελεάννα μου χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  20. Χριστινάκι μου θα σε "μαλώσω". Βρε συ το Φθινόπωρο είναι η πιο όμορφη εποχή. Χρώματα στα δέντρα, η μυρωδιά απο το χώμα μετά την βροχή. Για ξανασκέψου το! Το φθινοπωρινό σου στεφάνι είναι πολύ όμορφο και εγώ εκτός από το νήμα θα πω και για τα φτερά. Πολύ όμορφη προσθήκη. Φιλάκια, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Βρούτε??? Βέβαια εσύ εκεί που ζεις όλα αυτά τα βλέπεις ενώ εγώ όχι οπότε ίσως και γι αυτό να μη το έχω σε μεγάλη υπόληψη το φθινόπωρο! Φιλιά κι από εμένα Μαρίνα μου

      Διαγραφή
  21. Και boho και glamour και chic και απλά τέλειο το στεφάνι σου Χριστίνα μου! Προσωπικά λατρεύω το φθινόπωρο και το βρίσκω από τις ωραιότερες εποχές! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει δεν το αντιπαθώ κιόλας απλά δεν με συνεπαίρνει τόσο όσο το καλοκαίρι με όλον αυτόν τον ήλιο και το φως Σωτηρία μου! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφο και το νήμα απλά υπέροχο! Πραγματικά ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να χρησιμοποιήσει κανείς αλλιώς μια κρεμάστρα. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ιωάννα μου, χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  23. Έχω την ίδια κρεμάστρα η οποία κάθεται και χάσκει εδώ και καιρό γιατί δεν είχα βρεί πως να την αξιοποιήσω. Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει Χριστινάκι. Εχω και μια αποθήκη (υπερβάλλω λίγο) νήματα, φωτιά θα πάρω. Πολλές ευχαριστίες και συγχαρητήρια για την υπέροχη ιδέα. Καλή επιτυχία σε όλη την ομάδα για τα μελλοντικά της project!! Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Σοφάκι μου... εσύ το έχεις με τα πλεκτά και ότι έχει σχέση με νήμα οπότε θα είναι παιχνιδάκι στα χέρια σου. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Boho στεφάνι,λέλουδα,νήμα και φαντασία έδεσαν και έφτιαξαν μια υπέροχη δημιουργία στεφανιού Χριστίνα μου.Πάντα πρωτοτυπείς σ'όλα....τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία μου, νάσαι καλά! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  25. Κοίτα να δεις τι όμορφο που έγινε!Μα κάνεις κάτι άσχημο εσύ?...Ποτέ, ποτέ<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχ κοριτσάκι μου... σ ευχαριστώ τόσο πολύ για την υποστήριξη όλα αυτά τα χρόνια!

      Διαγραφή
  26. Καταπληκτική παρουσίαση και δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι το συγκεκριμένο νήμα θα έδειχνε τόσο όμορφο! Οι πινελιές με τα χρυσά επίσης υπέροχες! Συγχαρητήρια Χριστίνα! Πάω να διαβάσω και τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου... το νήμα αυτό είναι ιδανικό για πλεκτά ριχτάρια επειδή είναι παχύ και αυτός ήταν και ο λόγος που το αγόρασα για να κάνω μια δοκιμή. Τελικά κατέληξε να γίνει στεφάνι χαχαχαχχαα

      Διαγραφή
  27. Υπέροχο Χριστίνα,κάθε υλικό που έβαλες πάνω είναι υπέροχο!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχο το στεφάνι Χριστίνα μου! Ξετρελάθηκα με το συνδυασμό των 2 στυλ που ταίριαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή