Πέτρινο ανθοδοχείο

Τρίτη, Ιουλίου 04, 2017




Η μετακόμιση στο καινούργιο ανακαινισμένο σπίτι έχει ολοκληρωθεί από μέρες.  

Η τακτοποίηση όμως ολοκληρώθηκε;  Και φυσικά όχι γιατί βλέπεις η μετακόμιση με "φιλοδώρησε" με μια κήλη δίσκου και παλεύω με τα αντιφλεγμονώδη και τις παυσίπονες ενέσεις.  Για ξεκούραση ούτε λόγος δεν γίνεται αφού καθημερινά πρέπει να βρίσκομαι στο γραφείο αλλά και να προσπαθώ το απόγευμα παρά τους έντονους πόνους να τακτοποιώ ότι μπορώ στο σπίτι.

Παρ όλα αυτά υπάρχει και αυτό το μικρόβιο του "να φτιάξω κάτι γιατί θα σκάσω" αλλά δεν είμαι λόγω της κατάστασης της υγείας μου για επικίνδυνες αποστολές - κατασκευές.  'Ετσι ένα βάζο που από καιρό μου είχε φέρει η μεγάλη μου κόρη να του αλλάξω εμφάνιση ήταν ότι έπρεπε γιατί το μόνο που χρειάστηκε ήταν δύο σπρέι.

Το βάζο είναι κεραμικό, είναι αυτό που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία και είχε μια περίεργη εμφάνιση.  Έχει όμως ωραίο σχήμα και μια ενδιαφέρουσα υφή.


Λόγω αυτής της υφής στο μυαλό μου ήρθε η "πέτρινη" ζαρντινιέρα που έφτιαξα πριν λίγους μήνες από ένα ξύλινο σκαμπό.

Το ψέκασα λοιπόν με ένα γκρι primer που λειτούργησε και σαν βάση χρώματος αλλά και κάλυψε την γυαλιστερή επιφάνεια του κεραμικού...


... και μόλις στέγνωσε το ψέκασα με το σπρέι που κάνει το εφφέ της πέτρας.


Έτσι με δύο μόνο υλικά, δύο κινήσεις ένα πέτρινο βάζο γεννήθηκε!  Ήδη στολίζει το τραπέζι στο σπίτι που μένει η κόρη μου με τον σύντροφο της και νομίζω πως ταιριάζει γάντι με την λιτή, λίγο scandinavian, λίγο industrial διακόσμηση που επικρατεί στον χώρο.





Βλέπεις λοιπόν άλλη μια φορά πως ότι δεν μας αρέσει, δεν το πετάμε... δεν το κρύβουμε σ ένα σκοτεινό ντουλάπι...


... απλά το ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ!


Πολλά φιλιά & να περνάτε όμορφα ❤😊





You Might Also Like

26 Comments

  1. Υπέροχο!!! Το λάτρεψα!!! Πρέπει να τα δοκιμάσω αυτά τα σπρέι και εγώ σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χρώμα όλα τα αλλάζει!!!Δεν ήξερα πως υπάρχει spray με εφέ πέτρας.Περαστικά Χριστίνα,εύχομαι γρήγορα να περάσουν όλα ,για να μπορείς άνετα να χαρείς τη χαρά της δημιουργίας!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, περαστικά σου Χριστίνα μου!! Την έχω περάσει αυτη τη φάη με την κήλη, και σε καταλαβαίνω...
    Πολύ εντυπωσιακό το βάζο! Τελικά όλα αξίζουν μια δευτερη ευκαιρία, μη σου πω και μια τρίτη!
    Ξέρεις καθόλου αν αυτά τα σπρει αντέχουν να μπουν σε εξωτερικό χωρο, πχ σε γλάστρες;
    Φιλιά! Καλορίζικο το καινούριο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικουλια Χριστίνα μου,σε καταλαβαίνω και εύχομαι πολύ γρήγορα να σου περασει.Παντως το μικρόβιο της δημιουργίας δεν το αποχωρίζεσαι...Είναι σαν το καβούκι της χελώνας...Ένα πράμα.Υπεροχη αλλαγή και μόνο με σπρέι.Φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγινε πραγματικά πέτρινο!!
    Περαστικά Χριστινάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο Χριστίνα μου !!! Το εφέ της πέτρας το κάνει μοναδικό!!! Τώρα αν σου πω ότι είχα κάτι αντίστοιχο στο μυαλό μου;;; χαχαχαχαχα
    Να περνάς όμορφα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγινε απιστευτο!! Καμια σχεση με αυτο που ηταν !! Μπραβο Χριστινακι με τις ιδεες σου!! Και περαστικα!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακόμα και όταν δεν νιώθεις καλά κάνεις θαύματα! Είναι πολύ ωραία αυτή η πέτρινη όψη! Και τώρα λίγο ξεκούραση! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο άλλαξε ύφος με 2 κινήσεις! Με έχεις κάνει να σκέφτομαι 2 φορές πριν πετάξω κάτι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτη και πολύ πετυχημένη η αλλαγή στο βάζο, Χριστίνα μου!!!!!
    Εύχομαι γρήγορα περαστικά...και με προσοχή η συνέχεια της τακτοποίησης!!!
    Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό για το νέο σπίτι, αλλά η υγεία πάνω απ'όλα!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι έλεγα που χάθηκε αυτή η κοπέλα... περαστικά σου Χριστινάκι μου και να προσέχεις τον εαυτό σου. Όλα τα υπόλοιπα έπονται. Τώρα αναφορικά με το βάζο υπάρχει κάτι που να το πιάσεις στα χέρια σου και να μη βγει πανέμορφο; Φιλάκια, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά και γρήγορα αλλά πρόσεχε και λιγουλακι. Το ανθοδοχειο καμία σχέση με το πριν, γεια στα χέρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χριστινα μου στην ιδια κατασταση ειμαι και εγω.και χωρις μετακομιση.ευπαθεια ισως.αλλα βρε κουκλα μου με τετοιους πονους και καθεσαι και κανεις βαζα;δεν λεω πολυ ωραιο.ομως σκεψου το ΧΡιστινακι.πολλα φιλια και περαστικα μας.γενικως και ειδικως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικό αποτέλεσμα Χριστίνα! Να είσαι καλά για να μας δείχνει όλα αυτά τα φοβερά υλικά που μπορούν με φαντασία και μεράκι να κάνουν θαύματα!
    Περαστικά σου και υπομονή, θα έρθουν πάλι καλύτερες ημέρες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωχ Χριστίνα μου τι έπαθες!!! Το έχει και η αδελφή μου αυτό και ταλαιπωρείται πολλά χρόνια! Προσοχή στα βάρη και τις απότομες κινήσεις. Και παρόλα αυτά βρε θηρίο έχεις την όρεξη και για μεταμορφώσεις αντικειμένων; Τι να πούμε για σένα, νάσαι καλά να μας χαρίζεις όμορφα πράγματα συνέχεια. Φιλιά και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I love how you tranformed this vase!! It's fabulous!
    Jodie
    www.jtouchofstyle.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. I'm so sorry to hear about your back Christina, what horrible timing and it can't be easy having to go to work like that. I'm glad you found some time to transform this gorgeous vase though. It's just perfect.

    Sending lots of love and well wish for a speedy recovery so you can enjoy your new home

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλα τι φοβερο σπρευ ήταν αυτο??? αποκαλυψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. άλλη μια απίστευτη μεταμόρφωση από τα χεράκια σου!!!
    περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περαστικά, περαστικά! Είναι πολύ επώδυνη αυτή η κατάσταση το έχει και η μητέρα μου. Πάντως το ανθοδοχείο έγινε ΤΕΛΕΙΟ!!!! Πολύ μου αρέσει η καινούργια του εμφάνιση. Φιλάκια, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικά Χριστίνα μου! Το βάζο τελικά μεταμορφώθηκε σε κάτι πολύ καλό! Περιμένουμε κ άλλες φωτογραφίες από το σπίτι της κόρης σου που από ότι φαίνεται έχει διαλέξει πολύ ωραίο στυλ στη διακόσμηση της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Google translated your post way too strange... However I managed to understand and must say you did a fantastic job with that vase!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρώτα από όλα περαστικά σου Χριστίνα μου κι εύχομαι να είσαι ήδη καλύτερα! Το βάζο έγινε εκπληκτικό και πολύ του γούστου μου! Σου στέλνω φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Περαστικά βρε Χριστινάκι! Η κήλη κήλη και οι δημιουργίες δημιουργίες! Καταπληκτικό το βάζο και για άλλη μια φορά σ' ευχαριστώ που μας μαθαίνεις αυτά τα καταπληκτικά υλικά που χρησιμοποιείς! Δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει τέτοιο σπρέι αλλά τώρα που με ενημέρωσες προβλέπω να γίνεται της πέτρας το κάγκελο! Φιλιά πολλά και εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστίνα μου, περαστικά. Το βάζο έγινε υπέροχο. Είχα ακούσει για το σπρέυ πέτρας αλλά δεν το είχα δει στην πράξη. Με βάζεις σε ιδέες. Ώρα να φτιάξω τα δικά μου πέτρινα δημιουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή