Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο τραπέζι


Και φτάσαμε στην τελευταία μέρα του χρόνου


Θα τον αποχαιρετήσουμε με κάθε μεγαλοπρέπεια και θα υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο που έρχεται με ένα λαμπερό τραπέζι.  Ίσως έτσι τον καλοπιάσουμε και είναι καλός μαζί μας 😏

Σε αντίθεση με τα Χριστούγεννα που το σπίτι μας ανοίγει για πάνω από 40 άτομα, ξεκινώντας με μεσημεριανό και όπου και όσο μας πάει, η παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι άκρως οικογενειακή υπόθεση,  Ένα τραπέζι για έξι.

Ακόμη όμως και έτσι θα στήσω ένα λαμπερό σκηνικό γιατί είναι πολύτιμες οι στιγμές που μοιραζόμαστε μαζί.

Εκτός από φωτογραφίες θα μοιραστώ μαζί σου και το μικρό μου μυστικό για το στήσιμο ενός επίσημου δείπνου.

Κι αυτό είναι το MIX & MATCH.  Μα ναι ποιος σου είπε πως δεν μπορεί αυτό να γίνει και σε ένα τραπέζι;  Σίγουρα έχεις ένα καλό σερβίτσιο, μπορεί και δύο.  Αλλά ίσως βαρέθηκες να τα στήνεις με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά, ίσως θέλεις να βγάλεις ένα διαφορετικό αποτέλεσμα και αυτό γίνεται πολύ εύκολα είτε συνδυάζοντας τα δύο σερβίτσια μεταξύ τους ή προσθέτοντας κάποια άλλα κομμάτια.

Εγώ στο τραπέζι μου ξεκίνησα με ένα απλό λευκό σχεδόν τετράγωνο πιάτο 


Συνέχισα με ένα μικρότερο πιάτο με ασημένια μπορντούρα και...


... τελείωσα με μικρά μπολ για την σαλάτα με χρυσές βούλες  


Έχω δύο πλήρη σερβίτσια αλλά όπως πάντα βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια γι αυτό είτε τα συνδυάζω και προσθέτω κάτι καινούργιο όπως αυτά τα μπολ ή κατά καιρούς μπορεί να πάρω μόνο μία εξάδα πιάτα μικρά ή μεγαλύτερα και έτσι πάντα έχω μια καινούργια εμφάνιση στο τραπέζι μου.

Το ίδιο κάνω και με τα δαχτυλίδια για τις πετσέτες.  Θα δεις εδώ και σε χρυσαφί χρώμα...


... αλλά και ασημί σε παρόμοιο σχέδιο


Συνήθως δεν στρώνω τραπεζομάντηλο.  Νομίζω πως δείχνει πολύ βαρετό ένα μονόχρωμο ύφασμα να καλύπτει το τραπέζι.  

Εδώ έβαλα τρία ράνερς.  'Ενα κατά μήκος του τραπεζιού και δύο στο πλάτος τους σε χρώματα που ταιριάζουν με την υπόλοιπη διακόσμηση αλλά δημιουργούν και ένα όμορφο σχήμα πάνω στο σκούρο ξύλο του τραπεζιού.


'Οπως βλέπεις ακόμη και τα σουπλά δεν ξεφεύγουν από το mix & match.  Κάποια μπρονζέ, κάποια ασημένια και κάποια χρυσά σε τελείως διαφορετικό σχέδιο




Ποτήρια κρυστάλλινα, απλά ή με σχέδιο τα θεωρώ απαραίτητα σε ένα επίσημο τραπέζι


Κεριά, πολλά κεριά, όσα αντέχει το μέγεθος του τραπεζιού.  Είναι αυτά που θα τονίσουν την λάμψη των σερβίτσιων με το φως τους.  Και λουλούδια... εγώ πάντα έχω λουλούδια στα βάζα μου πόσο μάλλον σε ένα γιορτινό τραπέζι.  Φροντίζω όμως πάντα το ύψος τους να είναι τέτοιο ώστε να μπορείς να βλέπεις τον απέναντι σου χωρίς να χρειαστεί ή να μετακινήσεις τα λουλούδια ή να κουνιέσαι για να τον δεις.





Και μέχρι να έρθει το φαγητό δεν θέλεις να μασουλήσεις κι ένα σοκολατάκι; Τι στο καλό; Γιορτές είναι!  "κ. Πρέσβη μου μας κακομαθαίνετε"  σε δύο πιατάκια σε σχήμα ανανά και χρυσό χρώμα



Δύο μικρά μεταλλικά δέντρα και λίγες σκόρπιες μίνι μπαλίτσες δίνουν το γιορτινό ύφος στο τραπέζι αυτά μόνο γιατί πρέπει να μείνει χώρος και για τα φαγητά 😋


Όλα έτοιμα λοιπόν για την μεγάλη βραδιά...






Γι αυτή την καινούργια χρονιά εύχομαι στον καθένα σας ξεχωριστά, να είστε υγιείς πάνω απ όλα, χαρούμενοι και γελαστοί, να πραγματοποιηθεί η πιο τρελή σου επιθυμία, το πιο τρελό σου όνειρο. 

Και μην ξεχνάς... την αγάπη που κρύβεις στην καρδιά σου να την μοιράζεσαι με όλους!!!



2017 φιλιά σε όλους σας




CONVERSATION

48 Comments:

  1. Υπεροχο οπως παντα αλλωστε!καλη χρονια με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Χρύσα μου κι εσύ ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες προτάσεις Χριστίνα μου!!! Καλή Πρωτοχρονιά φίλη, με υγεία και χαρά ο νέος χρόνος! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    2017 φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρινάκι μου. Καλή χρονιά και ότι μα ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  3. υπεροχο το τραπεζι σου Χριστινα μου!! Να ειναι παντα γεματο και να εχει παντα γυρω αγαπημενους ανθρωπους!! Καλη χρονια!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου κι εσύ να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο τραπέζι μέσα σε ένα υπέροχα γιορτινό σκηνικό!
    Να περάσετε υπέροχα λοιπόν και καλή πρωτοχρονιά/χρονιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ υπέροχη φίλη! Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Φανταστικό τραπέζι!!! Καλή Χρονιά να έχεις με υγεία και κάθε καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα, χαίρομαι που σου αρέσει! Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα ετοίμασες όλα Χριστίνα μου! Εύχομαι το 2017 να ειναι μια χρονια γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου. Ανταποδίδω τις ευχές για σένα και την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  7. Με έβαλες σε mood... λιγούρας!!!
    ;-)
    Υπέροχα τα έφτιαξες όλα, κορίτσι μου!
    Να έχετε μια όμορφη χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες εκπλήξεις!
    Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxaxaxax όχι που δεν θα γελούσα με το σχόλιο! Πολλά φιλιά κοριτσάκι και ότι καλύτερο για σένα και τους ανθρώπους σου την νέα χρονιά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες λαμπερές ιδέες για το τραπέζι μας.Καλώς να σου έρθει ο νέος χρόνος Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίλια μου, καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Και χωρίς φαγητά, χόρτασε το μάτι μας ομορφιές.
    Πολύ ωραίες ιδέες, που μπορούν να γίνουν και με πιο απλό σερβίτσιο.
    Να είναι πάντα το σπίτι σας γεμάτο με αγάπη Χριστίνα μου.
    Καλή χρονιά με υγεία και ειρήνη για όλο τον κόσμο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό είναι το "κόλπο". Να δείχνεις ένα πολύ λαμπερό τραπέζι χωρίς να έχεις ξοδέψει μια περιουσία σε σερβίτσια. Καλή χρονιά και σε σένα Ρένα μου

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά με υγεία Χριστίνα, υπέροχος στολισμός... τα λόγια είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου... καλή χρονιά και για σένα!

      Διαγραφή
  11. μεγαλοπρεπες τραπεζι οπως αξιζει σε μια τετοια μερα!
    Καλη κ δημιουργικη χρονια!!!με υγεια,αγαπη,πολλα χαμογελα και απειρες ευτυχισμενες στιγμες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον καλοπιάνουμε τον καινούργιο χρόνο Λίτσα μου και αποχαιρετούμε τον παλιό κι ας μην μας φέρθηκε τόσο καλά! Καλή χρονιά με υγεία και για σένα!

      Διαγραφή
  12. όλα φαντάζουν όμορφα,λαμπερά και τόσο σικάτα Χριστίνα μου...καλή χρονιά με πολλές χαρές στο σπιτικό σου,υγεία αγάπη και ευημερία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να σαι καλά! Καλή χρονιά και για σένα και την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  13. Εϋχομαι η νέα χρονια να σε βγάλει στον δρόμο της ευτυχιας!

    Καλή χρονια :)


    Πόσο μου αρεσουν τα λευκά μπολ μετις χρυσές πιτσιλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και ανταποδίδω στο διπλάσιο! Ναι κι εγώ τα λάτρεψα αυτά τα μπολ!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά κορίτσι μου να χαίρεσαι την οικογένεια σου και το λαμπερό σπιτικό σου. Τι να πω γι αυτό το τραπέζι... τόσο κομψό, τόσο λαμπερό! Φιλάκια πολλά, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου... εύχομαι κι εγώ ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  15. Beautiful sparkle in your seasonal decor, Christina, to bring in the new year with joy! All the best for 2017!

    Φιλάκια,
    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά Χριστίνα ,όμορφη και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου και για σένα το ίδιο!

      Διαγραφή
  17. Καλη χρόνια με υγεια. Οτι επιθυμείς για τα παιδια σου για τη νέα χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαράκι μου... να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  18. What a lovely tablescape. I love all of the sparkle and shine. You really combined all of the elements so beautifully.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Simply stunningly gorgeous Christina. I love the way you used the table runners and the combination of white, gold, bronze and silver is just WOW. Happy new year to you and your family

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Michelle for the visit and your kind comment. Happy New Year to you too! All the best!

      Διαγραφή
  20. Τι κι αν πέρασαν οι γιορτες μας αφησαν την γλύκα τους στην καρδια με το πόσο ομορφα περασαμε με τις οικογένειες μας και εσύ Χριστίνα μου απο οτι ειδαμε περασες μαγικα .. παντα έτσι ομορφα να περνας φιλη μου !!! καλη και μαγικη χρονια να περασεις με υγεια αγαπη και πολλά χαμόγελα..!! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι ακριβώς Ρουλάκι μου. Σημασία έχουν οι αναμνήσεις που κτίζουμε με τους ανθρώπους μας και τίποτα άλλο. Πολλά φιλιά και καλή χρονιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  21. Ευτυχισμένο το 2017! Να είναι όλο λάμψη όσο το τραπέζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου. Και για σένα εύχομαι ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  22. 'Ελειπα αλλά έστω και αργά δεν μπορώ να μη σχολιάσω αυτό το λαμπερό πραγματικά τραπέζι! Τελικά είναι πιο εύκολο απ ότι νομίζουμε να παρουσιάσουμε ένα άρτιο τραπέζι αρκεί να διαλέξουμε τα κατάλληλα πράγματα. Καλή χρονιά με υγεία, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου, καλή χρονιά και σε σένα. Ναι ... ένα σκηνικό είναι που με το κατάλληλο στήσιμο έχουμε ένα λαμπερό αποτέλεσμα

      Διαγραφή
  23. Καλή χρονιά, με υγεία, δημιουργικότητα και λάμψη όπως το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι σου! Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή

Back
to top