Εγώ λείπω και η τύχη μου δουλεύει!!!



 Έτσι είναι... εγώ έλειπα και η τύχη μου δούλευε γιατί τώρα που γράφεται αυτή η ανάρτηση έχω γυρίσει στη βάση μου για λίγες ημέρες. Και εξηγούμαι... όλο αυτό έχει να κάνει με την πλήρη και ριζική ανακαίνιση του blog μου. Από τα θεμέλια καλέ πως το λένε... Μα θα μου πεις ωραίο ήταν! Κι εγώ θα σου απαντήσω ... απ έξω κούκλα & από μέσα πανούκλα!

Στο μυαλό μου είχε σφηνωθεί αρκετό καιρό τώρα η ανανέωση και πάλι του blog. Ναι ξέρω... δεν έχει κλείσει ούτε χρόνος από την τελευταία φορά που το έφτιαξα αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τόσα πολλά, πολλά και βασικά δεν είχαν γίνει στην δομή του και όλο αυτό είχε αρχίσει να φαίνεται.


Ήταν σαν ένα παλιό σπίτι που το έβαφες μόνο και νόμιζες πως κάλυπτες με το βάψιμο τις ατέλειες και στα υδραυλικά του ή στα ηλεκτρολογικά του.

Όσο καιρό λοιπόν ήμουν εκτός Αθηνών για δουλειά, το απόγευμα μη έχοντας κάτι άλλο να κάνω ψαχνόμουν. Και βρέθηκε μπροστά μου για μένα ο καταλληλότερος άνθρωπος να αναλάβει την εξ ολοκλήρου ανακαίνιση αυτού του διαδικτυακού χώρου. Είμαι σίγουρη πως την ξέρεις, πως διαβάζεις άρθρα της και έχεις δει αρκετές δουλειές της σε άλλα blogs. Είναι η Εύα του Jajala Majala.gr Ο δικός μου άνθρωπος! 

Θυμάσαι πως έχω δηλώσει ότι εγώ και τα τεχνικά του blogging τραβάμε χωριστούς δρόμους. Δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ και δεν βλέπω να τα καταφέρνουμε. Ε αυτό είπα πάνω κάτω και στην Εύα... ανέλαβε το από την αρχή ως το τέλος, από την κορυφή ως τα νύχια, από μέσα έως έξω! Την προειδοποίησα πως αν περιμένει βοήθεια δεν θα την βρει... της είπα τι θέλω ως προς την εξωτερική εμφάνιση και αφέθηκα στα χέρια της γιατί βρε παιδί μου πως να το κάνουμε; Δεν είναι όλοι για όλα και δεν είναι κακό να το παραδέχεσαι! Υπάρχουν επαγγελματίες που και την δουλειά τους κάνουν σωστά και υποστήριξη έχεις και service και σου λύνουν τις χιλιάδες απορίες σου, εγώ τόσες είχα, και τέλος πάντων ο "καθείς εφ ω ετάχθη". Θέλεις να μιλήσουμε για μπογιές, για ξύλα, για διακοσμητικές ιδέες, για τεχνικές βαψίματος; Εντάξει το κατέχω... το άλλο όχι!
Και ύστερα από αρκετές ημέρες δουλειάς της Εύας, αρκετές έως πολλές επεξηγήσεις προς εμένα, άλλες τόσες συμβουλές και μικρά πολύτιμα μυστικά φτάσαμε στο αποτέλεσμα που βλέπεις.

Η εξωτερική του εμφάνιση είναι αυτή που είχα φανταστεί... όλα ακόμη και ο τίτλος του blog είναι έργο της Εύας! Για τον οποίο τίτλο μου είχε ετοιμάσει 4-5 προτάσεις να διαλέξω... Το τι έκανε μέσα στα σπλάγχνα του blog εγώ δεν μπορώ να σας πω... Αυτό όμως που καταλαβαίνω είναι ότι δείχνει πανάλαφρο, αέρινο και έχει αύξηση της επισκεψιμότητας του τις δύο πρώτες ημέρες. Αν αυτό δεν θεωρείται επιτυχημένη ανακαίνιση τότε ποια είναι;

Απέκτησε άλλο μενού, πιο εύχρηστο και μοντέρνο αλλά και δύο σελίδες που ενώ υπήρχαν τις είχα εντελώς παραμελημένες. Την σελίδα About και την σελίδα Contact. Απέκτησε όμως και σελίδα Copyright γιατί η τελειομανία της Εύας δεν της επέτρεπε να το παραλείψει και γιατί οι "καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους"!

Μπορείς να τριγυρίσεις όσο θέλεις εδώ μέσα και να ξαναδείς και τις παλιές αναρτήσεις, θα σου φανούν τόσο διαφορετικές, τόσο φρέσκες!

Αν κι εσύ είσαι στα πρόθυρα μιας γενικής ανακαίνισης του blog σου, σου συστήνω ανεπιφύλακτα την Εύα. Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί της εδώ και εκείνη θα σου λύσει οποιαδήποτε απορία και πρόβλημα και θα βρεθείς με ένα άρτιο λειτουργικά αλλά και αισθητικά blog. Και μη νομίσεις πως μια τέτοια ανακαίνιση κοστίζει τόσο όσο να σου είναι απαγορευτικό. Ζήτησε μια προσφορά και θα εκπλαγείς, πίστεψε με!!!

Εύα μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την εξαιρετική δουλειά που έκανες αλλά και για την υπομονή σου όλες αυτές τις μέρες με εμένα και τις άπειρες απορίες μου.

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα







CONVERSATION

47 Comments:

  1. Wow!!! Πανέμορφο, Χριστίνα!!! Μια αλλαγή πάντα μας ανανεώνει! Καλή συνέχεια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία και εγώ το ίδιο πιστεύω γι αυτό και πάντα είμαι υπέρ των αλλαγών

      Διαγραφή
  2. Καλορίζικο Χριστίνα μου. Με όλες αυτές τις νέες αλλαγές το blog σου πήρε νέα πνοή. Πάντα βέβαια αποπνέει μια κομψότητα και δείχνει το εκλεπτυσμένο γούστο της Χριστίνας που ξέρω! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο Χριστίνα! Είναι κομψό και λιτό, όπως πρέπει αυτή την εποχή που οι περισσότεροι χρήστες μπαίνουν με κινητά οπότε το minimal είναι και πιο αποδοτικό ;)
    Και φυσικά δεν λείπουν και οι (χρυσές) πινελιές από το δικό σου μοναδικό στυλ :-) Όλα super λοιπόν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Άρη μου και φυσικά δεν θα έλειπαν οι χρυσές πινελιές...

      Διαγραφή
  4. Δεν είχα αμφιβολία πως το Ευάκι θα κάνει απίθανη δουλειά!
    Σούπερ ο νέος σου χώρος!
    Αγκαλιά μεγάλη, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δουλειά της και μέσα και έξω από το μπλογκ είναι πραγματικά άκρως επαγγελματική αλλά και η ίδια είναι ένας υπέροχος άνθρωπος Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικο, Χριστίνα μου! Ωραία δουλειά έκανε η Εύα!!!
    Εάν επιστρέψεις στο νησί...καλή συνέχεια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική δουλειά έκανε Μαριάννα μου...στο νησί επέστρεψα και είμαι ακόμη! Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  6. Χριστίνα μου καλορίζικο! Ενθουσιάστηκα!!!Πανέμορφο,μοντέρνο, σικάτο και τόσο εσύ! Εξαιρετική δουλειά και από τις δυο σας! Καλές, δημιουργικές και εμπνευσμένες αναρτήσεις!!! Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλειώ μου! Αυτό το ότι λες πως με χαρακτηρίζει είναι μεγάλη επιτυχία γιατί αυτό ήθελα... να φαίνεται δικό μου! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω τις αλλαγές! Καλορίζικο Χριστινούλα.Μπράβο στην Εύα!Καλώς μας ήρθες πίσω και περιμένουμε θαύματα από σένα!Φιλούρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Λίλια μου πόσο αγαπώ τις αλλαγές, με αναζωογονούν! Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Μεγειά ,Χριστίνα,πανέμορφο ,πολύ καλή δουλειά!!!!!Περιμένουμε καινούρια ανάρτηση !Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ και από εδώ για τα καλά σου λόγια αγαπημένη Χριστίνα! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς όμως και για την όμορφη συνεργασία που είχαμε!
    Να είναι εύχομαι άπλετα δημιουργικό και πάντα φιλόξενο σ' εμπνεύσεις και ιδέες το νέο σου blog και, γιατί όχι; ας γίνει αφορμή για εποικοδομητικές συνεργασίες!
    Φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά Εύα μου για την εξαιρετική δουλειά που έκανες στο μπλογκ μου! Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. καλορίζικο!!!πολύ όμορφη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική ανανέωση!!! Μπράβο Χριστίνα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι, χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  12. πανεμορφη η αλλαγη!!!αναμενουμε καινουργια diy!!! χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρύσα μου... από Σεπτέμβρη "σηκώνω τα μανίκια"!

      Διαγραφή
  13. Τί όμορφο που έγινε βρε Χριστίνα! Καλοτάξιδο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου. Η γνώμη σου, μετράει πολύ για μένα να το ξέρεις!!!

      Διαγραφή
  14. Μεγεια Χριστίνα.
    Πολύ ωραία δουλειά της Ευας.
    Και ο τίτλος αλλά και τα χρώματα νομίζω αντιπροσωπευουν το blog σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μάριον και χαίρομαι που δείχνει έτσι!!!

      Διαγραφή
  15. Χριστινάκι έγινε τέλειο!!Είναι πολύ σικ και σου ταιριάζει απόλυτα!Αυτό το κορίτσι έχει την ικανότητα να ξέρει ακριβώς που και τι να κάνει με τα μαγικά της χέρια!Να το χαρείς και να γίνει η αφορμή για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο η έμπνευσή σου για πολλές δημιουργίες!Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου και συμφωνώ απόλυτα για όσα λες για την Εύα! 'Αλλωστε το ξέρεις από πρώτο χέρι μιας και πρόσφατα ανανέωσες κι εσύ το μπλογκ σου μαζί της! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Χριστίνα μου με γειά, καλορίζικο!!! Κομψότατο και αέρινο, αντικατοπτίζει το εξαιρετικό σου γούστο!!! Η Εύα έκανε καταπληκτική δουλειά!!! Πολλά φιλιά και να περνάτε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια Χριστίνα μου! Πραγματικά είσαι εσύ! Συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να δείχνει το blog σε ποιον ανήκει νομίζω είναι η μεγαλύτερη επιτυχία!!! Ευχαριστώ Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  18. Μα τι ωραίο που έγινε!!! Μπράβο στην κοπέλα που στο έφτιαξε μπράβο και σε σένα για τις ιδέες! Εύχομαι να γεμίσει με πολλές καινούργιες αναρτήσεις και εμείς να γεμίσουμε με έμπνευση. Φιλιά, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου κι ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Καλορίζικο! Με γεια!
    Πολύ ωραία δουλειά αυτη της Ευας!
    Συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη μου. Όπως πάντα η δουλειά της Εύας είναι εξαιρετική και άκρως επαγγελματική!

      Διαγραφή
  20. Καλορίζικο, πάρα πολύ μου άρεσε και εμφανισιακά αλλά κυρίως οργανώθηκε σωστά και ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οργάνωση ήταν ένα από τα ζητούμενα Τούλα μου πέρα από την εμφάνιση!

      Διαγραφή
  21. Θα συμφωνήσω πως δεν είμαστε όλοι καλοί σε όλα!!!
    Κι αυτό που κάνει η Εύα είναι εξαιρετικό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ελένη!!! Αλλιώς δεν θα υπήρχαν τα επαγγέλματα!

      Διαγραφή
  22. Καλορίζικη η αλλαγή! Καλωσόρισες πίσω... αναμένουμε νέες αναρτήσεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζέτα μου... από Σεπτεμβρη δουλειά!

      Διαγραφή
  23. Έγινε πανέμορφο και πολύ γρήγορο! Καλορίζικο!!! Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θα ήθελα εάν σας είναι εύκολο τα στοιχεία της κοπέλας που έκανε την αλλαγή στο μπλόγκ σας μπορείτε να μου τα στείλετε στο aplatigou@gmail.com μαζί με πληροφορίες, Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    από: xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top