Ένα παγκάκι για την βεράντα σας!




Το καλοκαιράκι έχει μπει για τα καλά και όσο κι αν μας κάνει νάζια με βροχούλες και δροσιές εμείς (εγώ) είμαι ήδη σε ρυθμό καλοκαιρινό.  Φέτος ύστερα από τέσσερα χρόνια non stop εργασία προβλέπεται ότι θα κάνω και διακοπές.  Λίγο διαφορετικές απ ότι περίμενα αλλά ακόμη και η αλλαγή περιβάλλοντος είναι κάτι.  Θα συνδυάσω δουλειά και διακοπές σε ένα μικρό νησί των Κυκλάδων,

Πριν όμως από αυτό δεν παραλείπω να ανανεώσω τους εξωτερικούς χώρους του σπιτιού μου γιατί έτσι νιώθω καλύτερα, γιατί βαριέμαι εύκολα τα ίδια και τα ίδια και γιατί όλα θέλουν συντήρηση.


Πρόπερσι τέλειωσα με μία από τις βεράντες του σπιτιού με τον τίτλο «Επί τέλους τίτλοι τέλους».  Όχι τέλος δεν υπάρχει… ένα σπίτι ποτέ δεν μπορείς να πεις ότι είναι τέλειο, ότι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.  Πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτιώσεις και αλλαγές.

Στα πλαίσια λοιπόν μιας μίνι ανακαίνισης (ή μάλλον μάξι;) της βεράντας κι αφού σκέφτηκα πως την θέλω μόνο για καθιστικό χώρο, τραπεζαρίες υπάρχουν δύο στην άλλη που είναι και διπλάσια από αυτή, άλλη μία κατασκευή ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ με παλέτα.

Υλικά που χρειάστηκα
-        Μία παλέτα
-        Βερνίκι εμποτισμού συγκεκριμένης εταιρείας θα σου πω παρακάτω το γιατί

Εργαλεία που χρειάστηκα
-        Σφυρί
-        Πριόνι
-        Ηλεκτρικό τριβείο ή γυαλόχαρτο

-        Πινέλο



Χτυπώντας με το σφυρί ξεκάρφωσα το πίσω μέρος της παλέτας γιατί οι πρόκες που ήταν καρφωμένη δεν έβγαιναν με τίποτα



Φυσικά χτύπησα και τις πρόκες για να λυγίσουν πάνω στην παλέτα και να μην υπάρχει περίπτωση τραυματισμού.  ‘Έτσι κι αλλιώς αυτό θα είναι το κάτω μέρος.  


Δεν χρειαζόμουν ολόκληρη την παλέτα έτσι ο «σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι», όπως με ονομάτισαν εκείνη την ημέρα στο εργαστήριο έκοψε και από τις δύο πλευρές ένα κομμάτι…


…και τελικά κατέληξα με αυτό


Επίσης έκοψα το μεσαίο κομμάτι ανάμεσα στα δύο κάθετα ξύλα, θα δεις αργότερα γιατί


Σειρά είχε το τρίψιμο.  Εγώ το έκανα με ηλεκτρικό τριβείο και στα δύσκολα σημεία χρησιμοποίησα γυαλόχαρτο.  Αν δεν έχεις τριβείο κάνει και γυαλόχαρτο των 100


Και φτάσαμε στο βερνίκι εμποτισμούΧρησιμοποίησα την συγκεκριμένη μάρκα, γιατί είναι πιο παχύρευστο από τα συνηθισμένα και κάθεται πάνω στις επιφάνειες σαν μπογιά χωρίς όμως να καλύπτει τα νερά του ξύλου αν εφαρμοστεί σε ξύλο άβαφο, γιατί μπορούν να σου το φτιάξουν ότι χρώμα θέλεις και γιατί εκτός από ξύλο εφαρμόζεται παντού!!!   Ναι παντού!  Σε πέτρα και πλαστικό ακόμη, το δοκίμασα κι εγώ, σε επόμενη ανάρτηση θα δεις που


Έτοιμο το κάθισμα από παλέτα.  Δύο γλάστρες που μπορείς να έχεις στην βεράντα σου, που φιλοξενούν δύο ψηλόλιγνα φυτά, στην περίπτωση μου είναι δύο ελιές, θα χρησιμοποιηθούν σαν βάσεις για το παγκάκι σου.  Γι αυτό έκοψα το μεσαίο ξύλο της παλέτας για να μπορέσει να μπει ο κορμός του φυτού.


Αυτό είναι!  



Και τώρα αρχίζει η διασκέδαση … το στήσιμο της γωνιάς, η διακόσμηση της.  Ένα καλάθι που και αυτό έχει βαφτεί με βερνίκι εμποτισμού και φιλοξενεί κάποια περιοδικά…


Ένα μαξιλάρι με ζέβρες που μόλις το είδα το άρπαξα…


…καιιιιιι κάτι που το ήθελα πολύ και δεν το έβρισκα.  Ένα κεραμικό σκαμπό κήπου που μια χαρά χρησιμοποιείται και σαν τραπεζάκι.  Το βρήκα στα Loft Interiors στην Γλυφάδα για όποιον ενδιαφέρεται.


Ύστερα από τόση δουλειά μια παγωμένη λεμονάδα είναι ότι πρέπει


Φανάρια που μεταφέρθηκαν από το εσωτερικό του σπιτιού και το χαλάκι τύπου Μαροκινό που ζωγράφισα πρόπερσι συμπλήρωσαν το σκηνικό που είχα εγώ στο μυαλό μου



Και όταν η νύχτα πέσει, ανάβουν τα κεριά…


…κι ένα ποτήρι παγωμένο κρασί σου κρατάει συντροφιά…


…όσο κάθεσαι και απολαμβάνεις μια γλυκιά καλοκαιρινή νύχτα του Ιούνη!



Δεν ήταν πανεύκολη κατασκευή;  Κι εκτός από εύκολη κατατάσσεται από εμένα και στις πιο αγαπημένες μου.




Να έχετε μία όμορφη ημέρα και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!



I am linking at THE CREATIVEGALLERY 184



CONVERSATION

78 Comments:

  1. Ωωωωωωω! Υπέροχη γωνιά, Χριστίνα! Πολύ ευρηματική η ιδέα με τις γλάστρες ως βάση και η διακόσμηση... σούπερ! Ευχαριστούμε για τις ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλούμε Γεωργία μας! Κερδίζεις σε χώρο έτσι και νομίζω πως δεν περνάει απαρατήρητο ένα τέτοιο παγκάκι

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίοo Χριστίνα!!! Πάλι μετέτρεψες κάτι περιττό σε κάτι όμορφο και χρήσιμο! Και το χρώμα πολύ καλό!

    Τέλος μου αρέσουν οι progress photos σου με τα εργαλεία σου - έτοιμη και ατρόμητη για δημιουργίες! :-)
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι σαν τον Bob τον μάστορα Άρη ε; Ευχαριστώ και χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  3. Ολόκληρο εργαστήριο εχεις ,που κάνει θαύματα Χριστίνα μου.... υπέροχη καλοκαιρινή διακόσμηση...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία μου. Το εργαστήριο είναι της εταιρείας απλά εγώ το εκμεταλλεύομαι χαχαχαχ... φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τι να σου πω την λάτρεψα και τολμώ να πω ότι ίσως την προσπαθήσω. Έχω έναν μεγάλο χώρο ως αυλή στον ακαλυπτο μας και εδώ και χρόνια δεν ξέρω πως να τον διαμορφωσω έχω σκαλωσει ειλικρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι δύσκολο βρε Μαράκι και απ ότι έχω δει έχεις αυλή όπου θα ταιριάζει σούπερ!

      Διαγραφή
  5. Τι να σου πω την λάτρεψα και τολμώ να πω ότι ίσως την προσπαθήσω. Έχω έναν μεγάλο χώρο ως αυλή στον ακαλυπτο μας και εδώ και χρόνια δεν ξέρω πως να τον διαμορφωσω έχω σκαλωσει ειλικρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία κατασκευή Χριστίνα κι από το τίποτα.
    Καλό σαββατοκύριακο. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το τίποτα κάποιες φορές γεννιούνται πανέμορφα αντικείμενα Ρένα μου! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία κατασκευή Χριστίνα κι από το τίποτα.
    Καλό σαββατοκύριακο. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτική γωνία Χριστίνα μου! Και μόνο που την κοιτάς ξεκουραζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο Χριστίνα μου!!! Τώρα με βάζεις σε σκέψεις, γιατί παλέτα έχω ψιλόλιγνα φητά δεν έχω!!! Έχει βέβαια το φυτώριο θα μου πεις! Μόλις γίνει καλά το ποδαράκι (κατάφερα και το χτύπησα) πιάνω δουλειά!!!
    Φίλη, ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΣ!!!
    Φιλιά πολλά και γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρίνα μου και περαστικά! Η αλήθεια θέλει κάποια φυτά που να μην έχουν χαμηλά βλάστηση για να μπορείς να καθίσεις. Εγώ είχα τις ελιές και έτσι ταίριαξε γάντι! Φιλιά πολλά κι από εμένα

      Διαγραφή
  10. Αχ, Χριστινάκι μου!!! Πόσο δραστήρια μπορεί να είσαι; και οι ιδέες σου πάντα μα πάντα τόσο πρωτότυπες!!! Το μπαλκονάκι σου μοιάζει ονειρεμένο! !! Φέτος φτιάξαμε μια ανάλογη γωνία στο μπαλκονάκι μας και για παγκάκι χρησιμοποίησα ένα μπαούλο του ικεα, έχω σκοπό να κάνω ανάρτηση. Αλλά το δικό σου παγκάκι με ξεσήκωσε για τα καλά διότι φτιάχνουμε τον κήπο μας και νομίζω πως δύο τέτοια φανταστικά παγκάκια θα μας ταίριαζαν γάντι! !! Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις κήπο Κική μου νομίζω είναι ιδανική κατασκευή. Σ ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια... φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη κατασκευή!! Πολύ μου αρέσει που χρησιμοποίησες έτσι τις γλάστρες, ενσωματώνοντάς τες ουσιαστικά στο παγκάκι.
    Για τη γωνίτσα που διαμόρφωσες δεν έχω λόγια... πανέμορφη! Να τη χαρείτε!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Έλλη μου. Η ιδέα ήταν να μη πιάνει πολύ χώρο και αφού υπήρχαν οι γλάστρες ήρθε και κάθισε και η παλέτα πάνω τους. Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο στήσιμο της βεράντας και η ιδέα με το παγκάκι έξυπνη!! ;) Μου αρέσει το βερνίκι που έβαψες, καταπληκτικό χρώμα, θα κάνω μια προσπάθεια να δω αν υπάρχει και εδώ. Βέβαια έχω ξετρελαθεί με τα λουλούδια και τα καλάθια, είναι απίστευτα φιλενάδα!! Βάλε καφέ να έρθω!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ εγώ να τον βάλω τον καφέ... εσύ θα έρθεις;;;;;; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αχ σε αυτό το όμορφο μπαλκόνι πότε θα πιώ καφέ, χιχιχι Τέλειο Χριστινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ άμα δεν ξέρω ποιος είσαι πως να σε καλέσω για καφέ???!!!! Ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  14. Ονειρεμένη, σούπερ καλοκαιρινή γωνιά και η κατασκευή χωρίς πολύ δυσκολία αφού στηρίζεται στις γλάστρες. Ασε που αποθηκεύεται κι εύκολα έτσι!
    Αυτό το σκαμπό-τραπεζάκι είναι τέλειο!
    Πολλές όμορφες καλοκαιρινές στιγμές ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία δυσκολία Νίκη μου δεν έχει η συγκεκριμένη κατασκευή. Όσο για το σκαμπό τραπεζάκι ήταν κάτι που το έψαχνα καιρό. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Να ΓΙΑ κατι τετοιες βραδιες Χρίστινα μου αξιζει να καννεις οτι εκανες η ιδεα σου τελεια και το αποτελεσμα σε αποζιμιωσε πληρως.. να περνας ομορφα εκει στο καινουργιο σου παγκακι παρε με το κρασακι σου... καλη κυριακη.. φιλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου. Πράγματι έγινε μια όμορφη γωνιά για χαλάρωση και κουβεντούλα. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το καθιστικό που δημιούργησες στο μπαλκόνι σου, Χριστίνα μου!!!!
    Καταπληκτική η ιδέα της παλέτας πάνω στις γλάστρες!!!Ωραίο και το χρώμα που διάλεξες!
    Σημειώνω την μάρκα του βερνικιού εμποτισμού...
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!
    Και καλές διακοπές στο νησί-σίγουρα θα έχεις ελεύθερες ώρες από την δουλειά!
    Καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου για τα καλά σου λόγια, φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ouou!!! Μπράβο Χριστίνα! Super το παγκάκι και το μπαλκόνι σου όνειρο! Άξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Σοφία μου και χαίρομαι πολύ που σε ξαναείδα εδώ!

      Διαγραφή
  18. Μια πάρα πολυ έξυπνη λύση Χριστινα! Και μου αρέσει πάρα πολυ το ωραίο χρώμα που έβαψες τη παλέτα. Ο χώρος στη βεράντα ειναι ομορφος και ότι πρέπει για χαλάρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαίρη μου, χαίρομαι που σου αρέσει! Αυτό ήθελα να πετύχω, ένα χώρο που να μπορούμε να ξεκουραζόμαστε στο τέλος της ημέρας!

      Διαγραφή
  19. Πόσο όμορφη δείχνει αυτή η γωνιά της βεράντας σου Χριστίνα μου! Υπέροχη διακόσμηση και υπέροχη και η ιδέα του παλετοκαθίσματος. Βρε παιδί μου άμα στα δίνει στα δίνει όλα... έχεις και καλό χέρι με τις κατασκευές αλλά και καλό μάτι με την διακόσμηση. Φιλιά πολλά γλυκιά μου, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρινάκι μου πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα... σ ευχαριστώ γλυκιά μου για την συνεχή υποστήριξη, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Δεν ξέρω αν μου αρέσουν περισσότερο οι λήψεις της ημέρας ή οι βραδινές!
    Σιγά που θα μπω σε δίλημμα: και οι 2 μου αρέσουν!
    Μπράβο, βρε σχιζοφρενή δολοφ....ε, Χριστινάκι, εννοώ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχαχαχαχαχαχ τρελοκομείο!!!! Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  21. Τέλεια γωνιά για ξεκούραση Χριστίνα, από το ιδιαίτερο παγκάκι μέχρι την υπόλοιπη διακόσμηση. Να είσαι καλά να την χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου και εσύ νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχη εξωτική γωνιά!!!Αυτές οι παλέτες ,άμα πιάνουν τα χέρια σου,που εσένα εννοείται πιάνουν,μεταμορφώνοντε σε αμέτρητα πράγματα!!Καλημέρα Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάπως έτσι το σκέφτηκα φέτος το θέμα Ιωάννα... εξωτικό! Όσο για τις παλέτες εγώ θα έλεγα πολυεργαλείο!

      Διαγραφή
  23. Τέλεια γωνιά για καλοκαιρινά βράδια! Πολύ έξυπνη βρήκα την ιδέα με τι γλάστρες δεξιά αριστερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δέσποινα μου, χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  24. Πολύ έξυπνο να χρησιμοποιήσεις τις γλάστρες για πόδια! Είδα και το νέο σου σκαμπό στο fc και πολύ μου άρεσε! Πανέμορφο το συνολικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου... ναι χρησιμοποιώντας τις γλάστρες που έτσι κι αλλιώς υπήρχαν, κέρδισα σε χώρο!

      Διαγραφή
  25. Κερνάς καφέ;;;;;;;;;; Είμαι πολύ ήσυχη, σε μια γωνίτσα θα κάθομαι! Πανέμορφα όοοοοοοοοοολα! Καλή εβδομάδα, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάω αμέεεεεε ... όποτε θέλεις αν μένεις Αθήνα... ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  26. Δεν υπάρχεις λέμε! Στο μεταξύ, μπορεί να λειτουργήσει και ως βοηθητικός χώρος, ακόμα και για να βάλεις μερικές (ακόμα) γλάστρες επάνω τού ή κηροπήγια βεράντας (σαν αυτά που έχεις) ή ακόμα-ακόμα και ως μια βιβλιοθήκη βεράντας! Μπράβο Χριστινάκι! Τα φιλιά μου και σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι, στην όμορφη και γουστόζικη βεράντα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Πέτρα μου... σίγουρα αν δεν το κάνεις παγκάκι μπορείς να βάλεις διάφορα πάνω του... φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  27. Φοβερή γωνιά και πολύ ξεκούραστη!!! Εύγε Χριστινάκι για την κατασκευή και τη διακόσμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φανταστική ιδέα!!! Μπραβο Χριστίνα μου. Τα απλά πραγματα έχουν αξιοθαύμαστα αποτελέσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Κατρίνα και το λέω πολλές φορές και για πολλά... στα απλά είναι η ουσία!

      Διαγραφή
  29. Παγκάκι...για έναν μέσα στην ζούγκλα του μπαλκονιού!!
    Από τις καλύτερες ιδέες που έχω δει Χριστίνα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  30. Αχ αυτή είναι όμορφη βεράντα! Μακάρι να είχα τον χώρο! Είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μικρό κι αν είναι το μπαλκονάκι σου Μαρία μου υπάρχει τρόπος να δημιουργήσεις μια ωραία ατμόσφαιρα!

      Διαγραφή
  31. Χαλάρωσα και μόνο που είδα τις φωτογραφίες με την όμορφη γωνίτσα σου! Και με το φως των κεριών γίνεται τόσο ρομαντική η όλη ατμόσφαιρα! Μπράβο για άλλη μία φορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου... κι εγώ έτσι νιώθω όταν κάθομαι βράδυ στην βεράντα!

      Διαγραφή
  32. Καλά η βεράντα σου είναι υπέροχη!!!! το βράδυ με τα φαναράκια μου φέρνει σε κάτι απο χίλιες και μία νύχτες!
    Μπορείς να βάλεις τα κομμάτια που έκοψες απο κάτω για να τα κάνεις ¨πόδια¨. Η παλέτα είναι πολύ καλή και οικονομική λύση, η κουμπάρα μου έκανε ολόκληρο γωνιακό καναπέ απο παλέτες για το κιόσκι της. Πολλά γλυκά φιλιά!!!
    θέλω να τσεκάρεις εδώ:http://womensstuff83.blogspot.gr/2016/05/diy-marble-coasters.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω κάνει καναπέδες από παλέτες Νατάσα μου... χαίρομαι που σου αρέσει. Όσο για τα σουβέρ από μάρμαρο ήταν τέλεια, σου έχω ήδη σχολιάσει και ευχαριστήσει για την αναφορά.. Φιλάκια

      Διαγραφή
  33. πόσο υπέροχα ταίριαξε στη βεράντα σου!η οποία ήταν βεβαια εξ αρχης καταπληκτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λίτσα μου... τώρα φυσικά έχει αλλάξει κι άλλο. Την βαρέθηκα δύο χρόνια τα ίδια!

      Διαγραφή
  34. Αυτό που τα κάνεις όλα να φαίνονται τόσο εύκολα το έχω απορία όλο αυτό τον καιρό που σε διαβάζω. Βέβαια σαν κατασκευή είναι πανεύκολη πρέπει να ομολογήσω αλλά μέχρι να φτάσεις στην εκτέλεση πως τα σκέφτεσαι όλα αυτά; Υπέροχη διακόσμηση βεράντας, το μαξιλάρι με τις ζέβρες τρομερό! Να έχεις ένα υπέροχο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι εύκολο βρε Μαρία μου...σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  35. Χριστίνα μου μπραβο σου! Ειναι πανεμορφο και δενει απίστευτα με τα υπόλοιπα αντικείμενα στο μπαλκόνι!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τελικα εμ τις παλέτες μπορείς να κάνεις θαυματα.... εξυπνο στήριγμα για το παγκακι σου ;)

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι! Αν και πολυφορεμένες σου δίνονται αρκετές δυνατότητες!

      Διαγραφή
  37. Πω πω Χριστινάκι μου ομορφιές!! Εφτιαξες μια πανέμορφη γωνιά!! Τέλεια η ιδέα με τις γλάστρες στήριγμα!! Μου αρέσει πάρα πολύ και το χρώμα που επέλεξες για την παλέτα καθώς και όλα τα διακοσμητηκά που χρησιμοποίησες και τα φυτά!! Το χαλάκι έδεσε τέλεια λες και το έφτιαξες γι αυτό τον χώρο!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει και νομίζω πως αφού έχεις κήπο θα μπορούσες κι εσύ να φτιάξεις κάτι ανάλογο. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  38. Καταπληκτικόοοοο!!Τέλεια γωνιά εγινε αλλά και το σκαμπό ταίριασε υπέροχα.Ευχαριστούμε για τις πρωτότυπες ιδέες σου Χριστίνα μου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ κι εγώ Κική μου για τα καλά σου λόγια... φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  39. Φαίνεται εύκολο! και βέβαια το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι εύκολο Ελένη! Σ ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή

Back
to top