Η πορεία ενός δίσκου & ένα giveaway!!!





Για όλα τα πράγματα, για όλες τις κατασκευές, ακόμη και γι αυτές που νομίζεις πως είναι τέλειες, υπάρχει περιθώριο και για δεύτερη και για τρίτη μη σου πω δυνατότητα ανακατασκευής.

Έτσι λοιπόν πριν λίγο καιρό όταν κοίταζα τα στατιστικά των αναρτήσεων είδα πως μια από τις πρώτες μου αναρτήσεις που αφορούσε τον σκουριασμένο ανοξείδωτο δίσκο που είχα βάψει με chalk paint Annie Sloan, είχε ξεπεράσει τα 8000 views, χωρίς να είναι κάποια περίεργη μεταμόρφωση, χωρίς η ανάρτηση να έχει κάποιες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.  

Αυτός ο δίσκος συνεχόμενα βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλείς αναρτήσεις έτσι δίκαια νομίζω κέρδισε το δικαίωμα μιας ακόμη αναβάθμισης.


Ένα στένσιλ σε ασημί χρώμα έγινε σε μία από τις γωνίες του.  Οι φθορές που βλέπεται στην φωτογραφία κάτω είχαν γίνει σκόπιμα όταν τον έβαψα για να φαίνεται πιο αληθοφανής η παλαιότητα του.  Τις άφησα ως έχουν…


Στη συνέχεια με ένα χρυσό μαρκαδόρο, μόνιμης γραφής


Έγραψα χρυσές λεπτομέρειες στην περιφέρεια του δίσκου και στο περίγραμμα του στένσιλ.  Και πάλι σκόπιμα οι γραμμές και τα περιγράμματα δεν είναι τέλεια έτσι για να δίνεται η εντύπωση του παλιού.


Ένα πέρασμα όλης της επιφάνειας αφού στέγνωσε ο μαρκαδόρος με άχρωμο κερί Annie Sloan του έδωσε περισσή γυαλάδα





Και για να θυμηθούμε την πορεία του μέσα στον χρόνο



Αυτόν λοιπόν τον δίσκο έτσι όπως αναβαθμίστηκε μαζί με ένα όμορφο σερβίτσιο λικέρ σκέφτηκα να τον χαρίσω σε έναν από εσάς.  Άλλωστε νομίζω πως σας ανήκει μιας κι εσείς τον έχετε βάλει ανάμεσα στις δημοφιλέστερες αναρτήσεις μου.


Έτσι για το καλό της νέας χρονιάς και γιατί δώρα δεν πρέπει να έχουμε λόγο να τα κάνουμε.



Ακολουθήστε τα βήματα παρακάτω μέχρι το Σάββατο 23/01/2016 και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!



Να έχετε μια υπέροχη ημέρα και ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο


post signature



P.S This Giveaway is also sponsored by  kerdiseto , likekaikerdise and by e-contest


a Rafflecopter giveaway




CONVERSATION

237 Comments:

  1. Μεγάλες δόξες περίμεναν τούτο τον δίσκο! Φανταστική μεταμόρφωση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Ελένη μου κάτι που ήταν για τα σκουπίδια νομίζω έγινε αγνώριστο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει ξετρελάθηκα!! μπορώ να τον δανειστώ που μου ταιριάζει γάντι??? ααα και τον καθρέπτη παρακαλώ πολύ!!! μα τι υπεροχος καθρέπτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!! ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δίσκος ήταν ούτως η άλλως υπέροχος μετά την πρώτη αλλαγή του,τώρα του πρόσθεσες το κάτι παραπάνω.Πρόσθεσες κάτι απλό,αλλά και τόσο φινετσάτο.Όσο για το δώρο,ποτέ δεν λέμε όχι στα δώρα και μάλιστα σε τόσο ωραία δώρα.Καλημέρα Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική κατασκευή με φοβερό γούστο, φινέτσα όπως συνήθως χαρακτηρίζουν όλες σου τις συνθέσεις!!! Και ο καθρέφτης εκπληκτικός επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. πολλα βηματα αλλα ταιριαζει τοοσο στο σπιτακι μου!(",)ελπιζω να τα εκανα σωστα!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις... είναι κάτι μεταμορφώσεις του παρελθόντος, που οι περισσότεροι τις έχουν ξαναδεί, εγώ τις βλέπω πρώτη φορά και ενθουσιάζομαι με κάτι.. παρελθοντικό! χαχα!
    Η τελική του μορφή όμως... όλα τα λεφτά! Του ταιριάζει απίστευτα το χρυσό και το τριανταφυλλάκι! Σούπερ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι το παιδί της χαράς εσύ Ιωάννα μου που ο ενθουσιασμός σου μου δίνει φτερά στα χέρια. Σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Χριστίνα μου που τον δωρίζεις!!! Είναι πανέμορφος με τις τελευταίες πινελιές σου!! Καλή επιτυχία σε όλους !!! Φιλάκια πολλά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπράβο ανήκει σε εσάς Ίρις μου που στηρίζεται τις αναρτήσεις μου. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  9. Πώς θα αποχωριστεις τόσο όμορφο δίσκο;
    Έγινε καταπληκτικος, πολύ ιδιαίτερος.
    Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στους δίσκους.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαρά Ρένα μου γιατί θα πάει σε κάποιον από εσάς που τόσο με στηρίζετε! Κι εγώ μεγάλη αδυναμία έχω στους δίσκους! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τελικά αξίζουν και δεύτερη και τρίτη ευκαιρία Χριστίνα μου !!! Μα πόση τρυφεράδα κλείνει η σκέψη σου να τον χαρίσεις!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι νιώθω κι εγώ σχετικά με τις ευκαιρίες Νικόλ μου. Η σκέψη ήταν ότι ανήκει σε αυτούς που τον έκαναν διάσημο.... φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει ακόμα περισσότερο η δεύτερη μεταμόρφωση. Άραγε αν δεν τον χάριζες πως θα κατέληγε;; Είμαι πολύ περίερη.... χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το χάριζα... χμ μάλλον θα πήγαινε και για τρίτο update Άννα!

      Διαγραφή
  12. Η δεύτερη είναι σαφώς καλύτερη της πρώτης μεταμόρφωσης Χριστίνα μού.Πιο ρομανική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω Νάσια, ότι η δεύτερη φορά τον ολοκλήρωσε!

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά τέλεια μεταμόρφωση!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά τέλεια μεταμόρφωση!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πάρα πολύ όμορφο το δωράκι σου! Πολύ ωραία και η μεταμόρφωση του δίσκου! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. απλα υπέροχος παίρνω τους δισκους μου και ερχομαι οποτε ευκαιρείς να με διδαξεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχα δώρα ,τόσο ο δίσκος ,οσο και το σετ του λικέρ ,πολύ φινετσάτα,έκανα όλα τα βήματα .ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  18. Καταπληκτικο δωρο ευχαριστουμε πολυ! Καλη και δημιουργικη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ για την συμμετοχή. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτο θα πει ολικη επαναφορα ,υπεροχη μεταμορφωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ ναι έχεις δίκιο Σιμέλα, κάπως έτσι!

      Διαγραφή
  24. Καλά δεν έχω λόγια! Μα είναι πανέμορφος!!! Τι μεταμόρφωση είναι αυτή!!! Και το σετ του λικέρ επίσης υπέροχο! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλειώ μου για τα καλά σου λόγια... κι εγώ σας ευχαριστώ για την συμμετοχή!

      Διαγραφή
  25. Η τελευταία αναβάθμιση είναι σούπερ, Χριστίνα μου, έγινε ονειρεμένος ο δίσκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εντάξει δεν έχω λόγια!!!! Είσαι φοβερή...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι να πρωτοσχολιάσω! Τα 8000 views; Το υπέροχο αποτέλεσμα; Το όμορφο δώρο;
    Μπράβο Χριστίνα, για ακόμα μια φορά!
    Τα χρώματα τις Annie Sloan το έχω προσέξει καιρό τώρα και σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω σε παρόμοιες κατασκευές ...

    Ευχές για ένα όμορφο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Άρη μου για τα καλά σου λόγια. Αν βρεις ευκαιρία δοκιμάσε τα αυτά τα χρώματα δίνουν άπειρες δυνατότητες. Καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  28. τέλειο δωράκι!!τον θέλω τον δίσκο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΥΑ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Από τέλειος, έγινε πιο τέλειος!Αυτό και αν είναι δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ευστρατία, καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  32. Εμένα τύλιξε μου να πάρω το καθρέφτη που μου αρέσει!! ;)) Η νέα μεταμόρφωση νομίζω πως του άξιζε και του πηγαίνει!! Πολύ ωραίο το σετ με τη καράφα! :)) Αυτό θα πει να είσαι γενναιόδωρος άνθρωπος!! ;) Καλό Σαββατοκύριακο φιλενας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάς, σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Οσο για τον καθρέφτη "Μολών λαβέ". Έλα εσύ από την Κύπρο και κάτι μπορεί να γίνει!

      Διαγραφή
  33. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΔΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κι εγώ ευχαριστώ για την συμμετοχή!

      Διαγραφή
  34. Φανταστική μεταμόρφωση,χίλια μπράβο!!!!Τι υπέροχο δώρο!!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!! instagram,gfc και twitter: mayasfairytale , pinterest:Maya Mpempita
    Χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία,χαρά και πολύ αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Μάγια, με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς!

      Διαγραφή
  35. Δεν θα μπορουσα να μην συμμετέχω σε αυτον τον διαγωνισμό. Μεταμορφωθηκε τόσο υπέροχα αυτος ο δίσκος! Ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. θα ήθελα να λάβω μέρος στο διαγωνισμό! Ονομάζομαι Μαρκέλλα Ξεναρίου. Ευχαριστούμε πολύ για το ωραίο δώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ταλέντο και μεράκι έδωσαν αυτό το πολύ όμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  38. τελειος εγινε!!!!!!!!!!!!!!!!!πληρης μεταμορφωση!!!!ευχαριστουμε πολυ για το μοναδικο δωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπεροχη ιδεα !! Θα προσπαθήσω να μεταμορφωσω και εγω εναν παλιο δισκο..!! Ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις, θα εκπλαγείς με το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  40. Παρα πολυ όμορφο σετ!!!!! Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μπραβο για το ταλεντο και την εφευρετικοτητα. πολυ ομορφο αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πανεμορφα ολα μακαρι να κερδισω καλη χρονια και παντα επιτυχιες !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, καλή χρονιά και σε σένα Λευτέρη και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  43. πολυ ωραιες δημιουργιες και ιδεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εξαιρετική δουλεια!!!Συγχαρητήρια... Και Ευχαριστουμε για την ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ θα ήθελα να κερδίσω αυτό το εξαιρετικό δώρο που μας χαρίζετε. Σας ευχαριστούμε πολύ, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες, καλές δουλειές, και καθημερινή άνοδο στο σάιτ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι καλή επιτυχία Άννα και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  46. φοβερος ο δισκος Χριστινα μου!! Μου αρεσε ακομα περισσοτερο τωρα!! και το δωρακι σουπερ!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είσαι απλά υπέροχη :))
    Ο δίσκος φοβερός!
    Φιλάκια πολλά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Υπέροχη καταπληκτική μεταμόρφωση.
    Πάντα τέτοια αμέτρητες επιτυχίες
    Ευχαριστούμε πολύ
    GFC = Sertan Fasli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  49. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ενα πραγματικο στολιδι........ πολυ ωραιος δισκος.... μπραβο σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Για άλλη μια φορά ο δίσκος σου έγινε υπέροχος!!!!! Μα πως σου πάει καρδιά να τον χαρίσεις???? τυχερός πάντως όποιος τον αποκτήσει, υπέροχο δώρο!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου, μου πάει, μου πάει.... μ αρέσει να κάνω δώρα. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  52. Ολική μεταμόρφωση με πολύ ωραίο και φίνο αποτέλεσμα Χριστίνα μου.ότι πιάνουν τα χέρια σου σίγουρα μεταμορφώνονται και γίνονται ΜΟΝΑΔΙΚΑ!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Μαρία μου, έχω εμπιστοσύνη στο γούστο σου. Πολλά φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  53. oμορφο δωρο που θυμιζει αλλες εποχες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που δίνει αυτή την εντύπωση γιατί αυτός ήταν και ο σκοπός μου!

      Διαγραφή
  54. Καταπληκτική δουλειά,τα λόγια είναι περιττά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Και πριν αλλά και τώρα με τη νέα παρέμβαση υπέροχος ο δίσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου, χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  57. Υπέροχο δώρο! Καλή επιτυχία σ΄ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εξαιρετική αναπαλαίωση ο δίσκος δειχνει υπέροχος !!! Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία σε κάτι τόσο όμορφο μαζί με την καραφα και τα ποτήρια του λικέρ πω πω τυχερός/η όποιος/α το βάλει στο σπιτικό του/της!!!!
    Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιφιγένεια για τα καλά σου λόγια. Καλή χρονιά και σε σένα και καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  59. Χριστίνα ο δίσκος είναι υπέροχος και μου άρεσε πολύ που μας έδειξες το πρίν και το μετά, είναι εκπληκτικό πως μεταμορφώθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αθηνά μου. Εχει ενδιαφέρον να βλέπεις από που ξεκίνησε κάτι!

      Διαγραφή
  60. Εξαιρετικό δώρο... ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Υπέροχος! Το τριανταφυλλάκι ταίριαξε άψογα!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου, κι εγώ νομίζω ότι του πάει πολύ. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  62. Εξαιρετική ή μεταμόρφωση του Χριστίνα μου! Και το τριαντάφυλλο του πάει άψογα! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου. Σίγουρα προσθέτει στην όλη εμφάνιση του. Φιλιά!

      Διαγραφή
  63. Ευχαριστουμε για το ωραιο δωρο και για τα μυστικα της δημιουργιας σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ κι εγώ ευχαριστώ για την συμμετοχή!

      Διαγραφή
  64. Υπέροχο δώρο!!! Kαλή χρονιά σε όλους!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. τέλειος! τελειότατος!! Λατρεύω τις χρυσές λεπτομέρειες!! Από τα πιο μοναδικά δώρα που έχουν δοθεί ποτέ!
    Βλέπω πως και η συμμετοχή θα αγγίξει τα ύψη!! Καλές δημιουργίες πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  66. Να τολμήσω να πω ότι τον έκανες καλύτερο απ' ότι ήταν.... απ' ότι ήταν όταν είχε αρχίσει να φθείρεται, για το πριν δεν ξέρω. Συγχαρητήρια για τη δημιουργία!!! Και το styling των φωτογραφιών τέλειο. Να περνάς καλά Χριστίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top