Χριστουγεννιάτικο ταξίδι

Τρίτη, Δεκεμβρίου 22, 2015






Πρόσκληση για χριστουγεννιάτικο ταξίδι εκτός Ελλάδας.  Λες όχι; Με τίποτα!  Πάω Κύπρο λοιπόν, στο φιλόξενο σπίτι της φίλης μου Ελεάνας και αν θέλετε πατήστε εδώ και θα μεταφερθείτε και εσείς μαζί μου.


Άντε και καλό μας ταξίδι!



Update

Ίσως να είναι και δικό μου το λάθος, ίσως να μην ήμουν αρκετά σαφής.  Το ταξίδι στο σπίτι της Ελεάνας είναι εικονικό και για τις ανάγκες του guest post στο blog της αν και μεταξύ μας θα προτιμούσα να ήταν πραγματικό.  Δεν μπορώ όμως να φύγω τα Χριστούγεννα από το σπίτι για προφανείς λόγους.



post signature

You Might Also Like

30 Comments

  1. Αν δηλαδή ξαναπεράσω από την Ελεάνα τώρα θα βρω και μελομακάρονα?!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια υπέροχα τα στολίδια σας! Και του χρόνου! Πολλές ευχές! Σωτηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπάω τα ταξίδια ειδικά τα Χριστούγεννα γι αυτό και θα σε ακολουθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τυχερή!!!Καλά να περάσετε, Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εικονικό ταξίδι Ελένη μου...που χρόνος για πραγματικό!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου αλλά ταξιδεύω με την φαντασία μου απ ότι κατάλαβες!

      Διαγραφή
  6. Τρέχω γρήγορα να δώ τις δημιουργίες σου Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέτοια πρόσκληση απορρίπτεται ? Με τίποτε !! Να περάσετε όμορφα και αξέχαστα Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ μακάρι να ήταν αληθινό ταξίδι! Η ανάρτηση μόνη της ταξιδεύει χαχαχα!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια!!!! Καλό ταξίδι και σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούλα μου μόνο για τις ανάγκες του γκεστ ποστ ταξιδεύω... βαλίτσες δεν έφτιαξα! Παρ όλα αυτά σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Ταξιδάκι Χριστουγεννιάτικο????? ποιος μπορεί να πει όχι!!!!!!! Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία!!! Υπέροχες και δυνατές συνεργασίες - φιλίες !!! Μπράβο !!!

    Καλές Γιορτές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Άρη μου, καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Μόλις ήμουν στις Ελεάνας και τα θαύμασα! Χριστίνα μου τα Χριστούγεννα σου πάνε τρελά!
    Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου, καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  12. Πάω στη νΕλεάνα να θαυμάσω το εικονικό σου ταξίδι !!! Ωστόσο αφήνω εδώ τις γλυκές μου ευχές για τις μέρες των Χριστουγέννων !!! Να περάσεις όπως επιθυμείς αλλά με αγάπη και φως !!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Νικόλ μου και ανταποδίδω τις ευχές. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Έρχομαιιιι!!! Καλά Χριστούγεννα!! Καλά να περάσετε, Χριστίνα μου,αυτές τις μέρες!!!!
    Φιλιά καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely wreath Christina!! I have a kind of fix with them, and yours so bright is really pretty! The garland is a great addition too.
    Have a Happy New Year, Christina!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Pili for your kind comment. I am very glad you liked my wreath! Have a Happy New Year too my dear!

      Διαγραφή