Η ταρταρούγα σπίτι μας






Η ταρταρούγα είναι το οργανικό υλικό που παίρνουμε από το καβούκι της θαλάσσιας χελώνας.  Έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν μετά το 1800 μ.Χ. για κατασκευή κοσμημάτων και διακοσμητικών αντικειμένων. Η χρησιμοποίηση της ταρταρούγας άρχισε σταδιακά να υποχωρεί όταν ανακαλύφθηκε ο βακελίτης, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε συστηματικά και σαν υποκατάστατο της ταρταρούγας.

Η ταρταρούγα  όμως είναι και μία ενδιαφέρουσα απόχρωση καθώς οι χρωματισμοί που δημιουργεί μπορούν να μετατρέψουν σε απόλυτα ξεχωριστά κομμάτια τα αξεσουάρ μας, όπως τσάντες, ρολόγια, κοσμήματα, αξεσουάρ μαλλιών και να δώσει μια νότα πολυτέλειας στην εμφάνιση μας.



1/2/3/4/5/6/7/8/9


Φυσικά αυτή την νότα πολυτέλειας μπορούμε να την απολαύσουμε και μέσα στο χώρο μας με αντικείμενα μου μιμούνται την ταρταρούγα όπως ποτήρια, κορνίζες, επιτραπέζιες λάμπες, κάποιο καθρέφτη ή ακόμη και ένα έπιπλο.  Όλα αυτά φυσικά με μέτρο και όχι όλα μαζί.


1/2/3/4/5/6/7/8/9

Πριν λίγο καιρό αγόρασα κάποια ποτήρια ταρταρούγας και αυτό αποτέλεσε το κίνητρο για να προσπαθήσω να ζωγραφίσω ένα απλό γυάλινο βάζο.   Με τρία χρώματα γυαλιού, ένα σε χρυσοκίτρινο για την βάση και δύο αποχρώσεις του καφέ ξεκίνησα να φτιάξω το δικό μου βάζο ταρταρούγας.



Η εφαρμογή των χρωμάτων θα γίνει στην εσωτερική πλευρά του γυάλινου βάζου γιατί νομίζω πως θα δείχνει πιο όμορφο.  Τα χρώματα γυαλιού λένε πως είναι αδιάβροχα αλλά έτσι κι αλλιώς αυτό θα το έλυνα με άλλο τρόπο. Το χρυσοκίτρινο χρώμα της βάσης φαίνεται να μη στρώνει καλά στην συνέχεια όμως και όσο στεγνώνει καλυτερεύει η κατάσταση. 


Μόλις στέγνωσε η βάση ξεκίνησα με το πιο σκούρο καφέ και ένα πινέλο ζωγραφικής με στρογγυλή μύτη 



Και συνεχίζω με το πιο ανοικτό καφέ βλέποντας που χρειάζεται να προσθέσω μοτίβα 


Δεν ήμουν όμως ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και έβαλα και τέταρτο χρώμα, το μαύρο.  Τυχαίες μικρές πινελιές, περισσότερο ακουμπούσα το πινέλο δεν έβαφα



Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία παρακάτω 


Όταν στέγνωσε τελείως η μπογιά και θέλοντας να βάλω λουλούδια στο βάζο δεν το γέμισα με νερό αλλά χρησιμοποίησα ένα πλαστικό ποτήρι που χώραγε μέσα και δεν φαινόταν καθόλου


Λίγα κλαδιά μυρτιάς στόλισαν το βάζο ταρταρούγας γιατί νομίζω πως οποιοδήποτε άλλο λουλούδι θα κατέστρεφε την συνολική του εικόνα


Κοντά του έτρεξαν η χελώνα-κερί και η κεραμική χελώνα που είχα βάψει μπρούτζινη πέρυσι



Δεν δείχνει πολύ όμορφο ακόμη και για φθινοπωρινή διακόσμηση;




Εσείς έχετε κάποιο αντικείμενο ταρταρούγας στο σπίτι σας και αν όχι θα βάζατε κάτι παρόμοιο;



post signature



I am linking at Sweet Inspiration Link Party 18

CONVERSATION

94 Comments:

  1. Eίχα γυαλιά ταρταρούγας που τα έχασα και πολύ στεναχωρέθηκα.Το βάζο με τις μαύρες πινελιές έδειξε πολύ καλύτερα.Πολύ όμορφη η διακόσμησή σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά μου είχε γυαλιά ταρταρούγας απ όταν ήταν νέα, σε σχήμα πεταλούδας και την γιαγιά με τις χτένες και τα χτενάκια θυμάμαι. Ευχαριστώ Αλέκα μου

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ η ταρταρουγα και την προτιμώ σε αξεσουαρ.
    Διαχρονικα κομμάτια.
    Είχα μια χτενα της γιαγιάς μου, αλλά για να μην την έχω τώρα, μάλλον θα την έχασα παίζοντας.
    Δεν είχα τη λοξα να μαζευω από πολύ μικρή, αργότερα κολλησα.
    Μου αρέσει το χρώμα της και ταιριάζει στο σπίτι μου, οπότε ευχαριστως θα έβαζα κάποιο αντικείμενο, αν ήταν λογική η τιμή του.
    Αλήθεια, πότε παίρνουν το καυκαλο από τις χελώνες, ξέρεις;
    Ελπίζω να μη τις σκοτώνουν γιαυτό.
    Καλό βράδυ.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που με ρωτάς για το καύκαλο της χελώνας ειλικρινά δεν το γνωρίζω... παλιότερα ίσως και να γινόταν έτσι δηλ να τις σκότωναν. Κι εγώ από μαμά και γιαγιά έχω κάποια αντικείμενα ταρταρούγας.

      Διαγραφή
  3. Απλά, ΥΠΕΡΟΧΟ με μια τεχνική που δείχνει εύκολη Χριστίνα και δίνει ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!!
    Ξετρελαθήκαμε με τη "γωνιά" που δημιούργησες, τον καθρέφτη, τις χελώνες... τέλειο!!!
    Η μυρτιά, όντως αναδεικνύει το βάζο!
    Πολλά φιλιά, φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν δείχνει απλά εύκολη κορίτσια είναι κιόλας. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Καλέ δε είπα τίποτα για το βάζο σου.
    Έγινε πολύ ωραίο και δεν πηρες και το σπιτακι καμιάς χελώνας, το προτιμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως δεν θα πείραζα ποτέ ένα ζωντανό για τις διακοσμητικές μου ανησυχίες Ρένα μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Θα είμαι ειλικρινης: δεν μου αρέσει η ταρταρουγα σε Προσωπικά αντικειμενα πχ γυαλιά κοσμήματα Ρολόγια! Για το σπίτι δεν την είχα σκεφτεί ποτέ! Τώρα όμως που είδα το βάζο σου μου αρέσει! Με μέτρο βέβαια! Και δένει τόσο με χρυσά ή μπρουτζινα αντικείμενα. Η φωτογραφίσω μπροστά στον χρυσό καθρέπτη πολύ καλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με μέτρο Μάχη μου γιατί τα animal prints κάνουν τόσο αισθητή την παρουσία τους σ ένα χώρο... χαίρομαι που σου αρέσει το βάζο!

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτικό... χωρίς υπερβολές, εκπληκτικό! Είχα κάποτε γυαλιά ηλίου ταρταρούγας και μια λεπτομέρεια τσάντας. Μου αρέσει η ιδέα διακοσμητικού... ιδιαίτερα όπως το βλέπω στις τελευταίες φώτο σου! Ίσως να το προσπαθήσω κι ίσως επιμείνω περισσότερο με σκούρες πινελιές κοντα στον πάτο... όπως τα υπέροχα ποτήρια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζέτα μου... ξέρεις πόσο υπολογίζω στο γούστο σου. Εγώ πάλι δικό μου τίποτα μόνο κάτι οικογενειακά κειμήλια (από μαμά και γιαγιά). Το είδα κι εγώ πως στον πάτο ήθελε περισσότερες πινελιές και θα το διορθώσω... Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ξέρεις την άποψη που έχω για σένα Χριστινάκι μου! Ότι πιάνεις στα χέρια σου γίνεται τέλειο. Μου αρέσει πως το εκτέλεσες αλλά και πως το στόλισες...Καλή αργία αύριο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Λίλια μου για την διαρκή σου υποστήριξη!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο Χριστίνα! Αν κ δεν μου αρέσουν τα καφέ, από μπεζ μέχρι το πιο σκούρο καφέ, ίσως για μία τέτοια ομορφιά να έκανα μια παραχώρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ είμαι πολύ των καφεμπεζ Ζωζώ αλλά όταν πρόκειται για animal prints αλλάζει αμέσως το γούστο μου

      Διαγραφή
  9. Είναι απίστευτο Χριστίνα!! Ο,τι θελήσεις απλά το φτιάχνεις !!!! Για άλλη μία φορά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφο που έγινε, επίσης έμαθα και κάτι που δεν ήξερα... την ταρταρουγα!!! Τέλειο έγινε το βάζο Χριστίνα μου ταίριαξε τόσο στο χώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ίρις μου ... για μένα τα αντικείμενα από ταρταρούγα ειδικά τα παλιά είναι απίστευτης ομορφιάς!

      Διαγραφή
  11. Δεν με τρελλαίνει η ταρταρούγα και δεν θα ταίριαζε και στον διάκοσμο του σπιτιού μου. Αυτό όμως που θαυμάζω σε σένα, Χριστίνα μου, είναι ότι καταφέρνεις και μεταμορφώνεις τα αντικείμενα και τα ταιριάζεις πολύ όμορφα με άλλα στοιχεία της διακόσμησής σου.
    Συμφωνώ απόλυτα με τα κλαδιά μυρτιάς που έβαλες στο βάζο, οτιδήποτε άλλο δεν θα ταίριαζε εκτός ίσως από κάποια λευκά λουλούδια.
    Φιλιά και χρόνια πολλά για την ημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου για τα καλά σου λόγια... Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Έγινε καταπληκτικό !!!! Σαν πραγματική ταρταρούγα είναι .... Μπράβο !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ράνια μου, τουλάχιστον μοιάζει χαχαχαχ!

      Διαγραφή
  13. Να σου πω αλήθεια σε προσωπικά μου αντικείμενα δεν μου αρέσει η ταρταρούγα όμως εντυπωσιάστηκα με την μετάλλαξη του βάζου σου το οποίον πολύ ευχαρίστως θα έκανα !!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσπαθήσεις Νικόλ μου, εύκολο και γρήγορο είναι

      Διαγραφή
  14. Πολυ ωραιο εγινε το βαζο Χριστινα! Ευγε! Δεν εχω τιποτε αναλογο αλλα μου εδωσες ιδεα για πειραματισμους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πειραματίσου Σοφία μου, να μας δείξεις όμως για να πάρουμε κι εμείς οι ιδέες ε;

      Διαγραφή
  15. Το αποτέλεσμα της ζωγραφικής σου στο βάζο είναι φανταστικό Χριστινούλα μου.Πάντα ωραίες και φρέσκιες ιδέες στο ιστολόγιο σου.Εαν βρώ διάφανο βάζο θα το επιχειρήσω....δείχνει υπέροχο.Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις αν το προσπαθήσεις... φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Ζήλεψα, θέλω να φτιάξω κι εγώ!Μένει να βρω βάζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι βρε Δέσποινα μου να το φτιάξεις... ακόμη και ένα μεγάλου μεγέθους ποτήρι κάνει γι αυτή την δουλειά!

      Διαγραφή
  17. Τέλειο είναι Χριστίνα μου.Αυτό θαυμάζω σε εσένα ότι ότι και να βάλεις στο μάτι μπορείς και το κάνεις πράξη με τίποτα υλικά.Μπράβο για μια ακόμα φορά.Αδειο βάζο έχω λές να το τολμήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ναι αυτό με το ότι βάλω στο μάτι είναι έτσι... Να το τολμήσεις Νάσια μου γιατί όχι;

      Διαγραφή
  18. Βγήκε πολύ καλό το αποτέλεσμα στο βάζο Χριστίνα! Κι έδεσε πολύ όμορφα με την υπόλοιπη διακόσμηση του χώρου σου! Αν και ήξερα αυτή την απόχρωση του υλικού από τα αξεσουάρ, παρόλα αυτά δεν γνώριζα ότι ονομάζεται ταρταρούγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι ταρταρούγα! Του πάνε πολύ οι χρυσές λεπτομέρειες τριγύρω!

      Διαγραφή
  19. Πολυ ωραίο Χριστίνα. Δίνει μια σοφιστικέ πινελιά στο βάζο. Μου αρέσουν τα χρωματα που χρισιμοποιησες. Και που έβαλες το νερό μες στο ποτήρι ειναι πολυ έξυπνο. Έχεις τρομερό γούστο, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπάρχει κάτι που μπορεί να θες να σου αρέσει και να μην μπορείς να το κάνεις??? Όοοοχι!! χαχαχαχα Δεν ήξερα πως αυτό το στυλ λέγεται ταρταρούγα και αν είσαι η Χριστίνα το φτιάχνεις και με 3 χρώματα έτσι απλά :p Πλάκα πλάκα έγινε πάρα πολύ ωραίο! Ενα δύο μικρά κομμάτια θα τα έβαζα και μου άρεσε πολύ η απόχρωση από το ποτηράκι που αγόρασες!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το "ψώνιο" την ίδια απάντηση θα έδινα χαχαχαχα.... Δείχνει πολύ ωραίο στο χώρο είναι αλήθεια αλλά και τα ποτήρια του ουίσκι στο μπαράκι ξεχωρίζουν. Φιλάααακια!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το αποτέλεσμα Χριστίνα μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλλη μια φοβερη και πρωτότυπη ιδεα Χριστίνα! Δε θα σκεφτομουν ποτε να το φτιαξω! Ειχε η μαμά μου γυαλιά ταρταρουγα και της τα έπαιρνα συνέχεια! Πρέπει να τη ρωτησω αν τα εχει ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα γυαλιά και η δική μου η μαμά είχε... που να τα έχω βάλει άραγε; Χαίρομαι Ντίνα μου που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  23. Πολύ καλό το αποτέλεσμα ...τέλειο έγινε ...το λίγο μαύρο ηρθε και έδεσε !!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ... το μαύρο το χρειαζόταν σίγουρα!

      Διαγραφή
  24. Αν και δεν μου άρεσε ποτέ η ταρταρούγα, οφείλω να ομολογήσω πως έκανες το σχέδιο πραγματικά υπέροχο και πολύ πιο όμορφο απο το έτοιμο ποτήρι που είχες!!! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου για τα καλά σου λόγια... φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Έγινε εκπληκτικό Χριστίνα μου! Για άλλη μια φορά πολλά μπράβο! Τελικά είναι να μη βάλεις κάτι στο μυαλό σου! Φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου.... χαχαχχαχα έχετε αρχίσει και με καταλαβαίνετε όταν μου κολλάει κάτι ε; Φιλιά

      Διαγραφή
  26. Άμα το έχει ο άνθρωπος το έχει, το γούστο εννοώ και την ευρηματικότητα! Η όλη αίσθηση που μου βγάζει η εικόνα είναι ενός πολύ ακριβού και καλόγουστου βάζου. Κι όμως είναι χειροποίητο! Και τα κλαδιά που το στόλισαν ήταν η ιδανική επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα νάσαι καλά κορίτσι μου ! Και χειροποίητο αλλά και ένα απλό γυαλί που έτσι κάπως δείχνει λίγο πιο ακριβό.

      Διαγραφή
  27. Σε αξεσουάρ μου αρέσει πολύ !! Στο σπίτι δεν την είχα σκεφτεί....τώρα που την βλέπω φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα... Πάντως το βάζο το μεταμόρφωσες πραγματικά!! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη και σ ένα μίνιμαλ χώρο σαν το δικό σου Αθηνά μου, όπως έχω καταλάβει, ένα και μόνο αντικείμενο μπορεί να σταθεί άνετα! Φιλιά κι από εμένα κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  28. Τέλειο το αποτέλεσμα, μπράβο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι τέλειο! Δίνει μια αίσθηση γκλάμουρ. Αυτό όμως που είναι τόσο απίστευτο είναι που ότι βάλεις στο μυαλό σου το φτιάχνεις. Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία και ναι δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας!

      Διαγραφή
  30. Η ταρταρούγα είναι απο τα αγαπημένα μου υλικά και μου αρέσει πολύ το εφέ ταρταρούγας που έδωσες στο βάζο!
    Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου συμφωνούμε για την ταρταρούγα γιατί κι εγώ την αγαπώ ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  31. Δεν θυμάμαι να χω ταρταρούγα..... βέβαια αν ψαχουλέψω τις ντουλάπες μπορεί και να βρώ. Καλημέρα! Υπέροχη κατασκευή όπως πάντα άλλωστε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Χριστίνα μου, ψαχούλεψε τις ντουλάπες σου γιατί κι εμείς δεν θυμόμαστε τι κρύβουμε μέσα!

      Διαγραφή
  32. Αχ βρε κοριτσάκι μου! Μα πως το κάνεις; Πως το κάνεις και ότι σου καρφωθεί στο μυαλουδάκι σου το φτιάχνεις;Έχω αδυναμία στην ταρταρούγα, έχω κληρονομήσει από γιαγιά και μητέρα διάφορα γυναικεία αξεσουάρ, όπως βούρτσες, χτένες, είδη για μανικιούρ και τα έχω πάνω στην τουαλέτα μου. Πολύ αριστοκρατικό και με ιδιαίτερη λάμψη το βάζο σου. Πολλά πολλά μπράβο για άλλη μια φορά. Φιλιά πολλά, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου, ευχαριστώ πολύ. Βλέπω πως μοιάζουμε και σε αυτό και εγώ έχω τέτοια γυναικεία αξεσουάρ... φιλάκια

      Διαγραφή
  33. Αυτά τα χέρια σου!! Ότι σκεφτείς το κάνεις με το καλύτερο αποτέλεσμα!! Δεν γνώριζα καθόλου για το υλικό, ενθουσιάστηκα με τις αποχρώσεις του. Το ταιριαξες τέλεια ομολογώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου χαίρομαι τόσο πολύ με τα καλά σου λόγια. Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Υπέροχο Χριστίνα μου!
    Μυστικό: ακόμα και στο γυαλί τη βάση μην τη βάφεις με πινέλο αλλά με σφουγγάρι ( ταμπόν).
    Αποφεύγεις έτσι τις γραμμές!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή... την επόμενη φορά θα ξέρω. Φιλάκια

      Διαγραφή
  35. Και βρήκαν οι χελωνίτσες τον φυσικός τους χώρο, Χριστίνα!
    Πολύ ωραίο το συνολικό στήσιμο, αλλά και το ρολόι της φωτογραφίας από ταρταρούγα, ομολογώ πως το ερωτεύτηκα :-))
    Καλό απόγευμα Σαββάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχ ναι Πηνελόπη μου, στέκουν δίπλα στο βάζο και το φυλάνε... σ ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  36. Μέχρι πριν λίγο καιρό με φόβιζαν τα animal prints είτε στα ρούχα είτε στην διακόσμηση. Βλέπω όμως πως δίνουν μια νότα πολυτέλειας όταν εμφανίζονται. Σικάτο το βάζο σου δεν θέλει τίποτα περισσότερο από αυτά που του έβαλες γύρω του. Μπράβο για άλλη μια φορά για τις επιλογές σου και την δεξιοτεχνία σου. Καλό μήνα, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου για τα καλά σου λόγια... και εδώ (animal prints) ισχύει ο ίδιος κανόνας ... "ουκ εν τω πολλώ το ευ"!!!

      Διαγραφή
  37. Χριστίνα μου καταπληκτικό, μας ξετρέλανες πάλι!! Είπαμε, τα χεράκια σου είναι χρυσά!! Το βάζο δείχνει πολύ ακριβό και αριστοκρατικό και δίνει λάμψη και πολυτέλεια στον χώρο. Το συνδύασες απίθανα με τα άλλα διακοσμητικά και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό!! Μπράβο για άλλη μια φορά!! Και οι φωτογραφίες τέλειες!! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου. Αυτός ίσως είναι και ο σκοπός των μεταμορφώσεων, κάτι απλό να το ανεβάσεις επίπεδο. Φιλιά και καλό μήνα και από μένα!

      Διαγραφή
  38. Έγινε τέλειο και τα κλαδιά της μυρτιας του ταιριάζουν παρα πολύ. Καλο μήνα να έχεις με πολλές ιδέες και ομορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου... και εγώ νομίζω πως μόνο κάποια εντυπωσιακά κλαδιά του ταιριάζουν. Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  39. Πανέμορφο και άκρως Φθινοπωρινό σαν χρωματισμός! Θα μου άρεσε και με σκέτα κλαδιά μέσα αλλά και η επιλογή σου το αναδεικνύει πολύ όμορφα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα...χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  40. Την ταρταρούγα την λατρεύω Χριστίνα αλλά το βάζο σου έγινε πολύ, μα πολύ εντυπωσιακό κι ας μην είναι ταρταρούγα!!!!! Πανέμορφο!! Χίλια μπράβο!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου... και για μένα αυτό το υλικό είναι πολύ αγαπημένο. Φιλάκια

      Διαγραφή
  41. υπεροχη αναρτηση μοναδικές οδηγιες μπραβο σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κάτια μου, χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  42. Βγήκε πολύ ωραίο και δε του φαινόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραίο Χριστινάκι και από κοντά καλύτερο!

      Διαγραφή
  43. Κάθε φορά μας εκπλήσσεται ευχάριστα , μου αρέσει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Αρχοντία μου έστω και τόοοοοοοοοσο καθυστερημένα!

      Διαγραφή
  44. The vases turned out lovely. I also love the way you styled them. Beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. That vase seems to come from a shop, Christina!! It fits so nicely with your decor!
    I am featuring it at this week Sweet Inspiration party, don't forget to stop by and grab your button. Congrats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top