Coffee break .... and chat #34

Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2014



Ανέβηκε Θεσσαλονίκη, κατέβηκε Κύπρο, πήγε Πελοπόννησο, πήγε σε νησιά και τσουυυπ ήρθε κι εδώ.  Για τον καφέ μιλάω καλέ, την συνήθεια της Πέμπτης, που έχει γίνει και δική μας συνήθεια.  Αφορμή για ψιλοκουβεντούλα, ψιλοκουτσομπολιό, γέλια και εκμυστηρεύσεις.

Η Ζίνα του Ef-zin creations μου πρότεινε και εγώ με χαρά δέχτηκα, να ανοίξω το σπίτι μου, να στρώσω χαλιά, να βγάλω πορσελάνες και κρύσταλλα και να κεράσω καφεδάκι στον χώρο μου. 

Καλώς ορίσατε λοιπόν, σερβιριστείτε καφεδάκι, πάρτε κουλουράκι, α έχω φτιάξει και κέϊκ και ελάτε να τα πούμε.  Έχω και μια ερωτησούλα, έτσι για να ξεκινήσει η κουβέντα.  Τα δωράκια που φέρνετε (links) αφήστε τα εκεί που ξέρετε, άλλωστε το έχουμε κάνει τόσες φορές. 

Μπορείτε να αφήσετε και 2ο Link μιας ανάρτησης που σας έκανε μεγάλη εντύπωση την τελευταία εβδομάδα και αξίζει να την δούμε και οι υπόλοιπες.

Θα ήθελα να συνοψίσω τους κανόνες ή μάλλον τα τιπς:

- Το παιχνίδι αυτό είναι ένα παρτάκι για κουβέντα και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ακόμα  και αν δεν είναι blogger. Απλά χρησιμοποίησε ένα άλλο social link που θα ήθελες να μοιραστείς μαζι μας.
- Παρακάλω θα θέλαμε να δούμε το σχόλιο σου στη σημερινή ερώτηση. Άλλωστε το σημαντικό στο πάρτυ αυτό είναι να συζητήσουμε και όχι απλά να αφήσουμε ενα λινκ.
- Μπορούμε να σχολιάζουμε τις ιστορίες των υπολοίπων...είναι κουτσομπολίστικο πάρτυ αυτό, θυμάσαι;
- Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τους άλλους. Όμως θα ήταν ευχάριστο να ρίξουμα μια ματιά στα υπόλοιπα blogs...και ποιος ξέρει...μπορεί να βρούμε κάτι να μας αρέσει!
- Εαν θέλεις να φιλοξενήσεις τον καφε στο "σπιτι" σου, απλά στείλε ενα email στο ef.zin.creations@gmail.com
- Τέλος, ένας πίνακας στο pinterest έχει δημιουργηθεί Coffee Break and Chat και όλες οι αναρτήσεις από το πάρτυ θα καρφιτσώνονται εκεί. Εαν το επιθυμείς μπορείς να το ακολουθήσεις.
Και όσον αφορά τη σημερινη ερωτηση....


You Might Also Like

108 Comments

  1. Καφεδάκι άκουσα και έτρεξα !!! Αχ να ΄σαι καλά βρε Χριστινάκι. Ανέβασα μια αγαπημένη ανάρτηση με χρώμα και νάζι, αμέ !!! Τώρα για την ερωτησούλα σου, νομίζω ότι δεν έχουμε τέτοια θέματα. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση, άλλο η μάνα του άλλο η γυναίκα του, δεν διεκδικώ τίποτα παραπάνω αλλά και τίποτα λιγότερο, χιχιχιχιχ. Τι να πω είμαστε ''κουρίες'' (για τα μάτια του κόσμου, καταλαβαίνεις) ..... περιμένω τα υπόλοιπα σχόλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κυρίες να παραμείνετε Βάλια μου...γιατί ο σεβασμός κάποιες φορές είναι πολύ καλύτερος από οποιοδήποτε άλλο συναίσθημα

      Διαγραφή
    2. Διπλωματικότατη η απάντηση Βάλια ;) χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και από μένα! Έχω καφεδάκι και παίρνω και ένα κομμάτι κέικ από τα χεράκια της Χριστίνας και ξεκινάω!
    Δύσκολη ερώτηση ομολογώ! Εμάς η μαμά (πεθερά) είναι 6 ώρες δρόμο μακριά οπότε η σχέση είναι λίγο ιδιαίτερη! Η φράση "της μαμάς μου είναι καλύτερο" ακούγεται συχνά στο σπίτι μας αλλά και από μένα με μπόλικη δόση χιούμορ! Τι να κάνουμε που η χρυσοχέρα γυναίκα κάνει τις καλύτερες πίτες ever και το πιο νόστιμο αρνάκι στο φούρνο με πατάτες! Σε γενικά πλαίσια (και αφού άκουσα και τη φράση "αυτό είναι καλύτερο και από της μαμάς μου") η κάθε μία έχει τη θέση της η οποία είναι γερά θεμελιωμένη και έχει τα όρια της! Θα μπορούσα να πω ότι έχω την καλύτερη πεθερά που θα μπορούσα να έχω και αυτή έχει μεγαλώσει ένα σωστό σύζυγο που ξέρει πως και πότε να μιλάει για τη μαμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα στα πρώτα χρόνια μόνο ΄΄τα κάνεις καλύτερα από την μάνα μου'' έλεγε.. και δε ξέρω τι συνέβη.. και στα λαδερά μου άρχισε το ανάποδο! Η μάνα μου τα κάνει καλύτερα... Βέβαια εγώ εκείνη την ώρα του λέω καλά φάε τώρα και το καλοκαίρι ξανά της μαμά σου το φαί!!! χαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχα :p

      Διαγραφή
    2. Αχ!!!Μακάρι και η δική μου πεθερά να είχε έστω και στο ελάχιστο "άστρο" με τη μαγειρική!!!
      Πολύ ευχαρίστως θα δεχόμουν ταπεράκια, χωρίς δεύτερη σκέψη!

      Διαγραφή
    3. Να το εκμεταλλευτείς Κατερίνα μου αυτό με την μαγειρική...επισκέψεις στην μαμά και στο τηλέφωνο "αχ καλέ μητέρα έχω πεθυμήσει την σπανακόπιτα σου"... κι εγώ το έκανα και το κάνω ακόμη με την μαμά μου

      Διαγραφή
    4. Βάσω οπότε εσύ είσαι η απόλυτη κυρίαρχος στο στομάχι του συζύγου...δεν πέφτεις και σε συγκρίσεις χαχα

      Διαγραφή
    5. Ελεάννα μόνο στα λαδερά έχει το πρόβλημα; Γιατί μπορεί να φταίει το λάδι στην Κύπρο :P

      Διαγραφή
    6. Το εκμεταλλεύομαι όσο δεν πάει κορίτσια! Τα ταπεράκια έρχονται σετάκι σε κάθε επίσκεψη! Τώρα σιγά σιγά μαθαίνω και τα μυστικά για τις τέλειες πίτες!

      Διαγραφή
    7. Αχ πόσο μου αρέσουν αυτά τα δώρα...

      Διαγραφή
    8. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Χριστίνα θεική απάντηση!!! Η αλήθεια είναι πως δεν τα πετυχαίνω πάντα!! ;)

      Διαγραφή
    9. Ελεάννα μου εσύ δεν θα λες ότι δεν τα πετυχαίνεις... θα λες... "τι νομίζεις αγάπη μου έχουν το λάδι της Κρήτης μας εδώ";

      Διαγραφή
    10. @Κατερίνα: Τυχερούλααααααα, τα ταπεράκια είναι όντως θεϊκά!!!!! Αν κι εγώ δεν τα παίρνω σπίτι, καθώς κάθε μεσημέρι μαζί με τους γονείς του καλού μου τρώμε και φυσικά από τα χεράκια της μαμάς του ;)

      Διαγραφή
    11. @Δήμητρα: ε τώρα πια είναι η τυχερή ε; αχχχχχχ θέλω κι εγώ αλλά δεν έχω...

      Διαγραφή
    12. Βρε μια χαρά είσαι!! Ας κάνει αυτή τα καλύτερα ψητά και πίτες και εσύ να τα τρως!!

      Διαγραφή
    13. @Χριστίνα, όσο δεν γράφονται κάτι τραγικά που έχω ακούσει παθήματα από πεθερές, όλες τυχερές είμαστε Χριστινάκι!!!! Τι στο καλό παθαίνουμε εμείς τα θηλυκά και γινόμαστε "πεθερές" δεν έχω καταλάβει!!!!

      Διαγραφή
    14. @Δήμητρα κι εγώ αυτό βλέπω...μπράβο μας τελικά που αυτό το κομμάτι που το θεωρώ από τα πιο δύσκολα στη συμβίωση ενός ζευγαριού και ας λέμε ότι έχουν αλλάξει οι καιροί, το έχουμε κρατήσει σε τέτοιο επίπεδο,,,, ίσως γιατί εμείς όπως λες είμαστε αξιαγάπητα πλάσματα ή ίσως γιατί τα αγόρια μας ξέρουν να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ή και τα δύο μαζί

      Διαγραφή
    15. ταπερακι για παντα!!!! εμενα μου εστελνε η μητερα μου απο Κρητη στην πρωτη εγκυμοσυνη! μιλαμε δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα να μη χρειαζεται να σκεφτεσαι το φαγητο, ειδικα οταν γυρνας απο γραφειο!

      Διαγραφή
  3. Καλημερούδια!!!
    Καφέ, κουλουράκια άκουσα και μπήκα!
    Πονεμένη ερώτηση για τις πεθερόπληκτες Χριστίνα μου!!!
    Ευτυχώς δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα στη δική μας περίπτωση! Κάθε μία γυναίκα στη ζωή του συντρόφου μου κατέχει τη δική της μοναδική θέση, με τα δικά της διακριτικά όρια. (εξαιρείται η μικρή της παρέας, η οποία λειτουργεί εντός,εκτός και επί τα αυτά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα εξαρτάται από τον σύντροφο μας, αν δηλαδή αυτός έχει βάλει όρια μέσα του ... για τις κόρες δεν θα μιλήσω γιατί δεν με συμφέρει, έχουμε 2 και δεν τολμώ την σύγκριση μαζί τους γιατί είμαι χαμένη από χέρι!

      Διαγραφή
    2. Ααα μάλιστα! Να τα λέτε να μαθαίνουμε και εμείς! Μετά την κόρη το χάος δηλαδή χαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς Κατερίνα μου... κι όποιος σου πει το γνωστό και πολύ ρομαντικό "Εσένα αγαπώ πιο πολύ γιατί χωρίς εσένα δεν θα την είχα" μάλλον δεν θέλει να σε στενοχωρήσει λέγοντας σου την αλήθεια χεχε (εγώ το έχω ακούσει πάντως)

      Διαγραφή
    4. Κατερίνα με τα αγόρια πάλι είναι το ανάποδο.. κάνουν την μάνα.. να μου πεις δε θα είχαμε ερώτηση!! ;)

      Διαγραφή
    5. Να κι άλλη διπλωμάτης στην παρέα!

      Διαγραφή
    6. @Λίλια όλο το διπλωματικό σώμα μαζεύτηκε στον καφε... μα μήπως σε κάποιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται και η διπλωματία για να τα φέρεις βόλτα;

      Διαγραφή
    7. @Χριστινα...παντα χρειαζεται! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Τι έγινε καλε???? κατάπια τε τη γλώσσας σήμερα??? χαχαχαχαχαχα Δύσκολη ερώτηση εεεε??? χαχαχαχαχαχαχα Εμείς δεν είχαμε τέτοια θέματα αν και είναι μοναχοπαίδι.. ίσα ίσα θα έλεγα το ανάποδο αλλά σε αυτό βοήθησε το γεγονός πως τον ζήσανε ελάχιστα μόνο 6 χρόνια. Δυστυχώς όμως μεγαλώνουν (και αρκετά) οπότε αλλάξανε λίγο οι προτεραιότητες, ενώ εκείνη δεν ζητούσε τίποτα τα προηγούμενα χρόνια, από την μέρα που έγινε 70 άρχισαν λίγο τα παράπονα και οι απαιτήσεις!! Στο μυαλό της πλέον κάνει σενάρια και φοβάται πως θα την παρατήσει και δεν θα την φροντίσει κανένας, έτσι και εκείνος προσπαθεί λίγο να βρει μια ισορροπία σε όλα αυτά. Βέβαια εμείς πάντα μέναμε μακριά τους οπότε και να ήθελε ο ένας από τους δύο... πρακτικά δε γινότανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κομματάκι περίεργη ερώτηση Ελεάννα μου και σίγουρα στις ζωές μας έχουν υπάρξει αρκετά ευτράπελα με την "μεγάλη μας αντίπαλο"... οι φοβίες που έχουν οι μαμάδες τους μεγαλώνοντας πολλές φορές λειτουργούν περίεργα στο μυαλό τους αλλά εγώ έχω να πω πως και σύντροφοι όσο μεγαλώνουν πάνε πιο κοντά προς την μαμά. Σαν να θέλουν να ζήσουν πιο πολλά πράγματα μαζί τους ένα πράγμα δεν ξέρω... έχω αρκετά παραδείγματα στο φιλικό μου περιβάλλον αλλά και ο Γιώργος ήθελε πιο πολύ να έρχεται να μένει μαζί μας η μητέρα του και φυσικά με έβρισκε σύμφωνη λόγω της καλής παρέας που κάναμε...

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς ο συνδυασμός απόστασης και 1 παιδιού φαντάζει πολύ δύσκολη υπόθεση! Να δω πως θα τα καταφέρετε με τα παραπονάκια!

      Διαγραφή
    3. Ναι και δύσκολο είναι αν υπάρχει μόνο ένα παιδί και αγχωτικό για την πλευρά του παιδιού...δεν απαντάει στο τηλέφωνο γιατί είναι στην γειτόνισσα και τρελαίνεσαι

      Διαγραφή
    4. Χριστίνα ακριβώς έτσι... Τώρα πια την ακούει να πνίγεται (γιατί στραβό κατάπιε) και κοντεύει να πάθει μέχρι να του μιλήσει ξανά! Σε εμάς δε μπορεί να έρθει γιατί φοβάται να πετάξει, για αυτό και σε κάθε ευκαιρία θέλει ο δικός μου να πηγαίνουμε. Κατερίνα τα παραπονάκια θυμάμαι που τα έκανε και η γιαγιά μου και στα 2 της παιδιά που ήταν μακριά από ένα σημείο και μετά. Δε πιστεύω πως είναι κάτι που το αποφεύγεις από μια ηλικία και ύστερα, όταν προσπαθούν να συμφιλιωθούν με την ιδέα πως κάποια στιγμή θα φύγουν..

      Διαγραφή
    5. Όταν μεγαλώνουν οι άνθρωποι γίνονται παιδιά. Ένας κύκλος που κλείνει είναι...Ανάλογα τα βιώματα και την ποιότητα ζωής του καθένα αλλάζουν και οι συμπεριφορές. Θέλουν υπομονή, διπλωματία και αγάπη....

      Διαγραφή
    6. @ Είδες Λίλια; Διπλωματία και μη σου πω και κανάκευμα... παιδιά δεν λες τίποτα και από τα πιο απαιτητικά

      Διαγραφή
    7. εσυ Ελεαννακι κοιτα να τον αποκαταστησεις τον νεαρο να ηρεμισει και η πεθερουλα σου, που τον εχεις αστεφανωτο τοσα χρονια! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Τέσσερις κυρίες στο σαλόνι μου, Βάλια, Κατερίνα, Βάσω και Ελεάννα, μπαίνω κι εγώ να σας ευχαριστήσω που ήρθατε και να σας τρατάρω. Λοιπόν με μένα είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα...μεγάλωσα με δυο μαμάδες, το λέω και το εννοώ γιατί όπως ξέρετε από νωρίς το έβαλα στα βάσανα το παληκάρι μου (20 χρονών). Παρόλο όμως που η πεθερά αποχωρίστηκε από νωρίς τον κανακάρη της (με όλη την σημασία της λέξης κανακάρης γιατί τον έψαχνε βλέπεις προηγούνται 5 κόρες=εγώ 5 κουνιάδες) δεν είχαμε κανένα θέμα. Ότι πιο πρωτοποριακό, ότι πιο επαναστατικό, ότι πιο μοντέρνο η πεθερά μου το υιοθετούσε... Και για να σας δώσω να καταλάβετε το μέγεθος, όταν την ρώταγα μέχρι και πριν 2 χρόνια "Μάνα τι κάνεις"; η απάντηση που έπαιρνα ήταν "...ότι θέλω"! Δυστυχώς δεν είναι πια μαζί μας και μου λείπει η παρέα της, οι ιστορίες της από το χωριό, που τον τελευταίο καιρό τις άκουγα και 2 και 3 φορές και πάντα έκανα σαν να τις άκουγα για πρώτη φορά για να μη την στεναχωρήσω ότι μου τα έχει ξαναπεί.... Η δική μου πεθερά ήταν η άλλη μάνα μου... και το λέω με πολύ αγάπη και συγκίνηση. Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχαν όρια στη σχέση μας γιατί στην αγάπη δεν βάζεις ορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν λινκ θα βάλω μια παλιά μου ανάρτηση με την τραπεζαρία της κουζίνας μου μιας και πρόκειται να το ξαναφρεσκάρω το δωμάτιο

      Διαγραφή
    2. Πωπω πολύ τυχερή Χριστίνα μου! Επαναστάτρια η δεύτερη μάνα και με πολύ καλοσύνη όπως καταλαβαίνω από το γλυκό συναίσθημα που βγάζουν αυτά που γράφεις!

      Διαγραφή
    3. Δεν λες τίποτα Κατερίνα μου... μια γυναίκα που δεν πήγε σχολείο, που μεγάλωσε σε μια δύσκολη περιοχή (Μάνη) και που ξαφνικά στα 60 της άρχισε να μαθαίνει να διαβάζει και να γράφει μόνη της. Από εκεί και πέρα ρούφαγε όλα τα σχολικά βιβλία των παιδιών μου...διάβαζε τα πάντα και αυτό τις κρατούσε το μυαλό ζωντανό!

      Διαγραφή
    4. Άλλο σχολείο κι άλλο παιδεία. Αν έχει παιδεία ο άνθρωπος έτσι είναι. Καλλιεργημένος και ανοιχτόμυαλος!

      Διαγραφή
    5. Ήταν δύσκολα τα χρόνια που έζησε και κακοτράχηλη με κάθε έννοια η περιοχή της! Πολύ συχνά όταν την κανάκευα της έλεγα πως είναι σαν το κυκλάμινο που φυτρώνει ανάμεσα σε βράχια

      Διαγραφή
    6. Συμφωνώ απόλυτα με την Δήμητρα που το διατύπωσε και τέλεια!

      Διαγραφή
    7. Είσαι τυχερή Χριστινάκι που τουλάχιστον έζησες ένα τέτοιον άνθρωπο και έχεις αυτές τις αναμνήσεις!

      Διαγραφή
    8. @Λίλια... πραγματικά ήμουν τυχερή... ήταν χαρακτηριστική φιγούρα επαναστάτριας από μια άλλη εποχή!

      Διαγραφή
    9. εισαι τυχερη Χριστινα που γνωρισες μια τετοια γυναικα!

      Διαγραφή
    10. Χριστίνα μου ήσουν τυχερή. Και εγώ ήμουν τυχερή γιατί η πεθερά μου μας φρόντιζε πάρα πολύ. Μέναμε τα πρώτα χρόνια του γάμου μας σε μιά γκαρσονιέρα στην ίδια πολυκατοικία με τα πεθερικά μου και η πεθερά μου μαγείρευε για μας και πολύ ωραία μάλιστα, τότε πήρα και τα πρώτα παραπανίσια κιλά δυστυχώς. Τρώγαμε όλοι μαζί και μας έκανε και όλα τα ψώνια. Όταν μετακομίσαμε στο δικό μας σπίτι εκεί κοντά, μας έφερνε ταπεράκια κάθε μέρα. Τώρα δυστυχώς έχει αλτσχάιμερ και ούτε που μας γνωρίζει.

      Διαγραφή
    11. @Zίνα και Θάλεια... πράγματι πολύ τυχερή γιατί έκανα πράγματα μαζί της! Αρκεί να σας πω ότι αυτή με έμαθε να παίζω μπιρίμπα που της την είχε μάθει η μεγάλη της η εγγονή...

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα κι από εμένα! Αν και ήρθα από τις πρώτες… με «σόκαρε» η ερώτηση και δεν ήθελα να ανοίξω εγώ το θέμα! Δεν έχω μιλήσει ποτέ για την πεθερά μου! Τη γνώρισα ελάχιστα (είχε άνοια και τώρα δεν είναι πια κοντά μας) αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Μου την έχουν περιγράψει ως την καλύτερη γυναίκα, δραστήρια, ευγενική, να μιλά με τα καλύτερα λόγια για όλους και να μην κρατά κακία σε κανένα. Καλή μαγείρισσα, καλή νοικοκυρά, καλή μοδίστρα και καλή μάνα! Και μάλιστα από διαφορετικές πηγές… όχι μόνο από τον άντρα μου. Πολλές φορές μου λέει ότι η μαμά του έφτιαχνε το τάδε έτσι… ή το τάδε αλλιώς… αλλά τονίζει ότι και τα δικά μου είναι νόστιμα και καλά.. οπότε δεν έχω παράπονο. Πολλά φιλιά σε όλες σας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου συγνώμη αν έθιξα ευαίσθητη χορδή... ειλικρινά δεν ξέρω τι να απαντήσω. Πιο πολύ για κάποιες χιουμοριστικές στιγμές που μπορεί να έχουμε περάσει μαζί τους την έβαλα την ερώτηση. Πάντως απ ότι βλέπω από την περιγραφή σου αν ήταν κοντά σας και καλά ακόμη η πεθερά σου δεν θα είχατε κανένα πρόβλημα... Φιλιά και σε σένα κορίτσι μου :)

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα μου, μη νοιώθεις καθόλου άσχημα! Κατάλαβα την πρόσθεσή σου για χιουμοριστικές στιγμές. Σίγουρα αν ζούσε θα ήταν μια πολύ ευχάριστη παρουσία.

      Διαγραφή
    3. Νίκη καλησπέρα! Είναι καλό να ακούς θετικά πράγματα για την πεθερά σου και μάλιστα από άτομα εκτός οικογενείας. Καταλαβαίνεις από που προέρχεται και ο άνθρωπος σου. Να είστε πάντα καλά και να τη θυμόσαστε με αγάπη!

      Διαγραφή
  7. Εγώ μπήκα - βγήκα αρκετές φορές για να δω τι λέτε οι υπόλοιπες...χαχαχα
    Μπα, τέτοιο θέμα δεν είχαμε ποτέ και δεν υπήρξε και ποτέ σύγκριση μεταξύ μας σε κανένα επίπεδο. Εγώ είμαι αυτή που είμαι κι εκείνη αυτό που είναι, απλά πράγματα.( Ή μάλλον ψέματα, λέει ώρες, ώρες ότι κάνω σαν την μάνα του, αλλά ξέρω καλά τι κάνει: θέλει να μου ρίξει στάχτη στα μάτια μου για να μην μαζέψει τις κάλτσες...χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ ε αφού σου λέει ότι κάνεις σαν την δική του μαμά καλά είναι...το κακό θα ήταν να έλεγε ότι κάνεις σαν την μάνα σου :P

      Διαγραφή
    2. πολύ θα το ήθελε αυτό νομίζω!!! τον έχει στα όπα - όπα η μητέρα μου και όλο τον δικαιολογεί...χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Αυτό πάλι με τους γαμπρούς και τις πεθερές ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω... και η δική μου η μητέρα το μότο της είναι "ο Γιώργος έχει δίκιο...κάτι θα του έκανες"

      Διαγραφή
    4. καλα ποσο κλασσικη απαντηση??? ε??? και η δικια μου παντα φταιω εγω λεμε!

      Διαγραφή
    5. Μα πάντα όμως; Και ο Γιώργος που έχει καταλάβει πως τσιτώνεται η μαμά μου προσθέτει και σάλτσες τάχα μου μεγάλα παράπονα και παίρνει φόρα η άλλη και δεν την σταματάει τίποτα. Εγώ φυσικά σκάω στα γέλια και εισπράττω και το ότι είμαι και αναίσθητη!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα κοριτσια... καλώς σε βρηκαμε στο σπιτικο σου Χριστίνα! !! Η δικη μου πεθερουλα έχοντας 6 παιδιά ειναι λιγο δύσκολο να είναι μια αποκλειστικοτητα....οπότε πέραν του δεδομένου οτι κανει την καλυτερη σπανακοπιτα απο εκει κ πέρα καθένας στο σπιτι του κ στην οικογένεια του..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το το κορίτσι! Α και μένα 6 συνολικά είχε αλλά ήμασταν η αδυναμία της και εμείς το απολαμβάναμε... Αυτό με τις σπανακόπιτες βρε παιδί μου πως τις πετυχαίνουν έτσι; Η δική μου έφτιαχνε και γαλατόπιτα που την φτιάχνουν στην Μάνη κάτι σαν το γαλακτομπούρεκο και μόνο που το λέω μου τρέχουν τα σάλια!

      Διαγραφή
    2. Που να προλάβει η γυναίκα?Άμα φτιάχνει σπανακόπιτες για 6 οικογένειες θα ξεκινάει Δευτέρα και θα τελειώνει Παρασκευή, χαχαχα Που χρόνος για κάτι άλλο? :P Αστειεύομαι φυσικά, τι καλά να ακούω για πεθερές,(αλλά και νύφες), που ξέρουν τα όρια τους!

      Διαγραφή
    3. Α Λίλια μου η δική μου μαγείρευε σπίτι μας οπότε ήταν για μας και μόνο για μας... είχαμε τον αποκλειστικό μας σεφ χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Καλημέρες καλημέρες!
    Ευτυχώς δεν έχουμε τέτοια θέματα. Αντιθέτως εγώ είμαι αυτή που συχνά υποστηρίζω την μητέρα του καθώς τής τα χώνει όταν λέει πράγματα που τον εκνευρίζουν (ντύσου μανάρι μου, μην πας με το μηχανάκι ή το μόνιμο θέμα του κόπηκε το ρεύμα και χάλασε το ρολόι του φούρνου και δεν ξέρω να το φτιάξω Γιώργη και φτιάξτο διαφορετικά δεν σε αφήνει να ψήσεις... έχει γίνει περί τις 10 φορές από τότε που είμαστε μαζί με τον Γιώργο και είναι πλέον κουμπί εκνευρισμού για το καμάρι μου).
    Πάντως νομίζω πως είμαι από τις τυχερές καθώς η γυναίκα με προσέχει σαν δικό της παιδί. Αρρωσταίνω πχ και δεν έρχομαι στη δουλειά λόγω κρυώματος (η εταιρεία είναι δίπλα στο πατρικό του) και μού στέλνει φαγητό ειδικά μαγειρέμενο για να φάω, μου "φωνάζει" όταν πάω να πλύνω πιάτα χωρίς ποδιά γιατί θα κρυώσω κτλ κτλ.
    Πάντως, δεν είμαι και από τα άτομα που θα καθόμουν με άνδρα που θα μου έλεγε η μάνα μου το έκανε έτσι και η μάνα μου το έκανε γιουβέτσι. Θα της τον έστελνα πακέτο, να χαίρονται αλλήλους (το έχω κάνει εξάλλου...χεχεχεχε) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το η μάνα μου το κάνει έτσι, αλλιώς και αλλιώτικα είναι (ήταν) και για μένα κόκκινη ζώνη. Το μότο πρέπει να είναι σε αυτές τις περιπτώσεις, αν σου αρέσει τόσο η μάνα σου, μείνε εκεί!

      Διαγραφή
    2. @Δήμητρα είσαι και εσύ από τις τυχερές μπορώ να πω... Είναι λύτρωση να ξέρεις πως μπορείς να μιλάς στα ίσα χωρίς κορδελάκια και η μαμά του να σε καταλαβαίνει. Να καταλαβαίνει το χιούμορ σου, τα θέλω σου... και φυσικά να σου στέκεται σαν να είσαι πραγματικά παιδί της...

      Διαγραφή
    3. @Αλεξάνδρα μου νομίζω πως όλο και λιγότεροι την χρησιμοποιούν αυτή την φράση γιατί ξέρουν την απάντηση. Και όσοι την λένε μάλλον αστείο κάνουν :)

      Διαγραφή
    4. Αχ συμφωνώ Δήμητρα, και εγώ πακέτο θα είχα στείλει !!! Αυτά φαίνονται από την αρχή, χαχαχαχαχαχ!!!!

      Διαγραφή
    5. Εγώ κόλλησα στο κομμάτι που σου στέλνει σπιτικό φαγητό για να γίνεις καλά.Αυτή είναι πεθερά, όχι αστεία!! Θα συμφωνήσω πάντως πως είναι και θέμα του άντρα για το τι αέρα θα πάρει η μαμά του.Αν ο ίδιος δεν καταλαβαίνει τη πρέπει να γίνεται τότε άστα βράστα!

      Διαγραφή
    6. @Λίλια αυτό είναι το Α και το Ω...αν ο ίδιος δεν ξέρει δεν κάνεις τίποτα...

      Διαγραφή
    7. @Αλεξάνδρα Έτσι ακριβώς όπως τα λες. Κάποια πράγματα δεν δέχονται συμβιβασμούς!
      @Χριστίνα Όντως είμαι τυχερή στο θέμα, αλλά από την άλλη τέτοιο αξιαγάπητο πλάσμα που είμαι πως να μην με αγαπήσει;;; :p χαχαχαχα
      @Βάλια, ε μα τι θα παίζουμε;;; ;)
      @Λίλια έχεις απόλυτο δίκιο. Αν ο άλλος είναι μαμάκιας, δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά!

      Διαγραφή
    8. @Δημητρα ελα αξιαγαπητο! χαχαχαχαχα τυχερη αυτη που σε εχει κ εσυ που τη βρηκες. απο την αλλη βεβαια ο ατυχος μαλλον ειναι ο Γιωργος! χαχαχαχα απο τη μια η μανα του να σου στελνει ταπερ κ απο την αλλη εσυ να τον βαζεις να κουβαλαει! τυχερουλης λεμε!

      Διαγραφή
  10. Γεια σας κι από μένα!!
    Δεν έχω πολλά παράπονα από την πεθερά μου, αλλά αυτός ο τρελοτουρίστας βρε παιδιά, με το που θα μπει σπίτι και θα αλλάξει ρούχα, κατευθείαν τηλέφωνο!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την και σ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη. Ε ο γιος είναι γιος...κι αν τύχει ναναι και μοναχογιός τότε δικαιολογημένο το τηλεφώνημα :)

      Διαγραφή
    2. Εμ δεν είναι μοναχογιός!!! Δεν πειράζει όμως, ανώδυνο (και γλυκό πρέπει να παραδεχτώ), σε σχέση με διάφορα που ακούμε κατά καιρούς!

      Διαγραφή
    3. Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!
      Αν είναι μόνο ένα τηλέφωνο το θεωρώ φυσιολογικό.Το να αγαπάει κάποιος τους γονείς του και να τους φροντίζει είναι προτέρημα .. Γνωρίζω τόσες περιπτώσεις για ακριβώς το αντίθετο που πραγματικά με κάνει να αναρωτιέμαι τι άνθρωπος μπορεί να είναι κάποιος που δεν "θυμάται" ποίος το γέννησε και ποιος τον μεγάλωσε..

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ συμφωνώ με την Λίλια πως το ν αγαπάς τους γονείς σου είναι οοοοοτι καλύτερο αρκεί να ξέρεις που σταματάει η αγάπη, η φροντίδα, το νοιάξιμο και που αρχίζει η υπερβολή. Και φυσικά να μην είναι σε βάρος της δικής σου ζωής και όσων εσύ επηρεάζεις

      Διαγραφή
    5. Μα φυσικά Χριστινάκι! Μιλάμε για αγάπη και φυσιολογικό ενδιαφέρον και όχι για εκμετάλλευση!

      Διαγραφή
  11. Εγώ δεν έχω πεθερά χιχι αλλά δεν έχω και γαμπρό οπότε τι να σας πω? Πάντως είχα εμπειρία με μαμάκια και ήμουν και αρραβωνιασμένη με έναν. Από τότε πήρα το μάθημα μου και κατάλαβα πω πρέπει να χειρίζομαι καταστάσεις και δεν με ενόχλησε ποτέ καμιά άλλη μαμά...χαχαχα φαντάσου πόσο τρομαχτική έγινα!
    Η αλήθεια είναι όμως άλλη. Δεν άλλαξε η συμπεριφορά μου στις εκάστοτε πεθερές, παρά η επιλογή μου στους άντρες. Έτσι μπορώ να πω πως δεν ξανά έμπλεξα με άντρα που ρωτάει τη μαμά του για το πως θα ντυθεί γιατί πολύ απλά έμαθα να τους αναγνωρίζω γρήγορα.
    Για να δούμε τον επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ Λιλιάκι, εσύ φαίνεται να είχες δραματικές εμπειρίες!!! Μακρυάαααααααααααα, μακρυάααααααα λέμε!!!
      Τον επόμενο να μάς τον φέρεις στον καφέ, να στον κάνουμε κόσκινο σε χρόνο dt :p

      Διαγραφή
    2. @Λίλια κορίτσι μου υπάρχει και η άλλη πλευρα του νομίσματος, οι άνθρωποι που ξέρουν να βάζουν όρια. Μη τους αποπαίρνεις τους καημένους αλλά πάλι εδώ ταιριάζει "όποιος καεί στον χυλό φυσάει και το γιαούρτι"

      Διαγραφή
    3. Συμφωνω με Λιλια...δηλ πως το εννοεις τη ρωτουσε τη θα βαλει? της τηλ καθε πρωι ή μενατε όλοι μαζι???? ιουυυυυυ

      Διαγραφή
    4. @Zίνα χαχα... έλεος! "Μαμά οι μαύρες κάλτσες πάνε με καφέ παπούτσια¨?

      Διαγραφή
  12. Γεια σας κορίτσια μου! Δεν έχω συντροφο αλλά ίσως και να γίνει συντομα, ποιος ξέρει! Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μεγάλωσε με την εκπλιπούσα γιαγια του, που της έχει τεραστια αδυναμια...οποτε καταλαβαίνετε!
    Σας φιλώ γλυκά όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γιαγιάδες είναι τελείως άλλη κατηγορία!!!!

      Διαγραφή
    2. @Αριάδνη μου θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα Δήμητρα πως οι γιαγιάδες είναι άλλη κατηγορία και σκέφτονται λίγο πιο συνολικά το όλο θέμα... δηλ πιο εύκολα σε βλέπει σαν εγγονή της παρά σαν την γυναίκα που θα της κλέψει τον εγγονό!

      Διαγραφή
    3. Σου ευχομαι ολοψυχα να βρεις τον συντροφο σου συντομα!!!!

      Διαγραφή
  13. Μάλιστα!!! Άργησα αλλα σιγά μη και το έχανα! Χριστινακι τέλειος ο καφές! Χρυσοχερα!!!
    Βλέπω όλα τα παραπανω κ χαίρομαι! Χαχαχα ή πολλη διπλωματία ή τυχερες!!! Εύγε!

    Εμείς κ με μαμά κ με πεθερά προσπαθώ να εχω αυτό που λέμε ήρεμες, τυπικές σχέσεις οπου μπορούμε βέβαια. Ο καθένας σπίτι του κ περνάμε έτσι μια χαρά! Χαχαχα

    Απλα ειτε απο τη μια πλευρα ειτε απο την αλλη, λαμβάνω παραδείγματα για να τα αποφεύγω ως μάνα κ εγώ στο μέλλον. Γτ κακά τα ψεμματα οι πεθερές όσο καλες κ να είναι, ποτε δεν ειναι τελείες! Ουτε εγώ θα γινω ! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε δω όταν μεγαλώσει ο μικρός σου, τι έχει να τραβήξει η καήμενη η κοπελιά που θα παντρευτεί :ppppppppp

      Διαγραφή
    2. @Ζίνα μου και καλά κάνεις και κάνεις μαθήματα αυτοσυγκράτησης από τώρα...είναι χρήσιμα. Τελικά όμως αν εσύ περνάς καλά με τον άνθρωπο που λέγεται πεθερά δεν σου βγαίνει τίποτα μετά. Το βλέπω σε μένα που από την πλευρά του γιου μου έχω γίνει πεθερά κι αυτό το κοριτσάκι το λατρεύω. Αφού αγαπάει τον γιό μου εγώ γιατί να μη το αγαπάω;

      Διαγραφή
    3. @Χριστινα καλη ερωτηση ...για δωσε και την απαντηση!
      @Δημητρα ειμαι κ κρητικια...χαχα θα την πρηξω τη κοπελια!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Ζίνα μου και εγώ την πήρα την πεθερά μου με το καλό αν και ήξερα ότι δεν με πολυήθελε στην αρχή και έτσι τα πήγα καλά μαζί της. Είχα ευκαιρίες να τσακωθώ όταν επενέβαινε κάποιες φορές στο σπίτι αλλά δεν μιλούσα , χρησιμοποιούσα διπλωματία και τα πηγαίναμε καλά.

      Διαγραφή
    5. @Ζίνα πάντως εγώ την αγαπάω την νύφη μου, μία γιατί την βλέπω σαν παιδί μου, έχω ιδιαίτερη πολύ μεγάλη αδυναμία στα παιδιά και από την άλλη βλέπω την απεριόριστη αγάπη που έχει για τον γιό μου και τον γιο μου πολύ καλά.
      @Thalia μα αυτό λέμε πως φτάνουμε εμεις να χρησιμοποιούμε διπλωματία γιατί από την άλλη πλευρά δεν ξέρει που να σταματήσει

      Διαγραφή
  14. Δεν εχω χρονο να γραψω οσα θελω ρε γμτ! Και ειναι το αγαπημενο μου θεμα!!!!! Η πεθερα Σμυρνια! Η νυφη ακομα πιο Σμυρνια! Και Κρητικια! Ο γαμος εγινε οπως ηθελε....ο γαμπρος και η νυφη (εχω εναν υπεροχο αντρα σκαστε απο τη ζηλια σας :Ρ) και ας χτυπιοταν η πεθερα. Η οποια πλεον κανει ολα τα χατηρια στη νυφη...γιατι ακομα της λενε οι φιλες της και οι γειτονισσες οτι δεν εχουν παει σε ωραιοτερο γαμο! Χα!!!!
    Οχι σοβαρα τωρα. Αν πατας στα ποδια σου και η σχεση ειναι γερη δεν μπαινει κανεις αναμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω Μάρω για το δέσιμο της σχέσης όταν βλέπεις πως απέναντι έχεις την Σμυρνιά πεθερά.... και μπράβο για τα γερά θεμέλια που έχετε κτίσει!

      Διαγραφή
    2. το θεμα φιλεναδα ειναι κ ο ανδρας. αν αυτος βαλει ορια τοτε δε πα να ειναι και Σμυρνια κ Μανιατισσα και οτιδηποτε?

      Διαγραφή
    3. Αλεκακι θεα!!! μονο εσυ θα το εκανες αυτο!!!

      κρεμμυδακι ε???

      Διαγραφή
  15. Τον πρώτο καιρό είχα θέματα με τη ''μαμά''.
    ''Νόστιμο ,Αλεκάκι μου, αλλά δεν είναι σαν της μαμάς μου''.Κάποιο μεσημέρι μάλιστα σαβούρντισα το πιάτο του με το φαγητό στο νεροχύτη της κουζίνας λέγοντας: ''Να πας τότε να φας στη μαμά σου''.
    Κάποια μέρα τα μπιζελάκια μου που μαγείρευα κόλλησαν στον πάτο της κατσαρόλας και μια τσικνίλα μυρωδιά την πήραν.Προσπάθησα να σώσω το φαγητό αλλάζοντας κατσαρόλα κι εξαφανίζοντας την καμμένη,αλλά η γεύση την τσίκνα την είχε...
    Με ευλαβικό τρόπο σερβίρισα το φαγητό εκείνη τη μέρα ,μη μιλώντας πολύ ,έτοιμη ν'ακούσω τα εξ'αμάξης για το ατόπημά μου.Ό,τι και να έλεγε τσιμουδιά δε θα έβγαζα,τα είχα κανονισμένα να με πιάσουν και τα κλάμματα έχοντας κρύψει ένα κρεμμυδάκι σε μια πετσέτα δίπλα μου στο τραπέζι.
    Στην πρώτη μπουκιά έβγαλε έναν αναστεναγμό.''Ωχ'',λέω από μέσα μου,'' φούντωσε,φούντωσε!''
    Στη δεύτερη μπουκιά κατεβάζει το πηρούνι κι εγώ έχω πάρει την πετσέτα με το κρεμμυδάκι στο χέρι έτοιμη να το τρίψω στα μάτια μου.Λάβετε θέσεις μάχης...
    ''Αλέκα μου,σήμερα το έφτιαξες το φαγητό σαν της μαμάς μου,μπράβο,κορίτσι μου,έτσι να το φτιάχνεις!''
    Ε,δεν ήθελα και πολύ!!!!!!!!!!!!!
    Σηκώνομαι αγανακτισμένη και του απαντώ:Εμ,πες μου ,χριστιανέ μου ότι τα τρώγατε τσικνισμένα τα φαγητά στο σπίτι της μάνας σου να τα καίω από δω και πέρα'' και του παρουσιάζω την καμμένη κατσαρόλα.
    Έβαλε τα γέλια ,με κοίταξε και μου λέει:''έχεις δίκιο,κορίτσι μου, τα έκαιγε πάντα η μάνα μου και τα φαγιά και τις πίτες της,αλλά τι να κάνω ,έτσι τα συνήθισα''.
    Αυτό ήταν το μοναδικό μου παράπονο απ'το αγόρι της μαμάς ,γιατί κατά τα άλλα η μαμά του δεν ανακατεύεται στο δικό μου σπίτι.
    Πιο πολύ μου ''χώνεται'' ο ίδιος ο Φωτάρας και γι'αυτό πολλές φορές του λέω ''πεθερά δεν έχω στο κεφάλι μου ,πεθερά απόκτησα''
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα κλαίω!!! χαχαχαχαχαχαχα
      Αυτό με τον αρακά μου λέτε γιατί συμβαίνει και κολλάει συνέχεια???
      Φωτάρας!!! δεν υπάρχει λέμε!!

      Διαγραφή
    2. Αλέκααααααα, μόνο εσύ, όχι μόνο εσύ θα το κατάφερνες και αυτό! Ο Φωτάρας έχει ανακηρυχτεί σε μέγα πρωταγωνιστή όχι μόνο στην δική σου ζωή αλλά και στις ιστορίες που μας διηγείσαι!!! Κλαίω από τα γέλια, δεν ξέρω τι άλλο να απαντήσω! Άπαιχτοι και οι δυό σας :)

      Διαγραφή
    3. Αλέκα μου τι να πω, δεν μπορώ να σταματήσω τα γέλια...... Η όλη κατάσταση μου θυμίζει τον πατέρα μου.

      Διαγραφή
  16. Μουχαχά!!!
    Θεά!!!
    Εμένα δεν τολμάει να κάνει σχόλιο!!!Είμαι πολύ δημοκρατική άλλωστε!!!Του το ξεκαθάρισα από τότε που αποφασίσαμε να μείνουμε κοντά στα πεθερικά μου: Αν δεν αδειάσει η κατσαρόλα δε μπαίνει καινούρια στη φωτιά!Αν δε σου αρέσει πάλι, στη μαμά σου!Χάρη θα μου κάνεις στο φινάλε!
    Δυστυχώς την τύχη μου μέσα, δε μου την κάνει. Χάθηκε να μου τύχει και μένα πεθερά αυθεντία στις πίτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις γινει εσυ καλε αυθεντια!!!! μεχρι και φυλο για ταρτα κανεις πλεον! χρυσοχερα!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα κορίτσια!!Ωραίο θέμα διαλέξατε και πάντα επίκαιρο! Νομίζω ότι η σχέση του Έλληνα γιού με τη μαμά του είναι μια ιδιαίτερη ιστορία. Σίγουρα είναι τελείως διαφορετική η σχέση με τη γυναίκα/ερωμένη/σύντροφο αλλά έλα που όλα εδώ στην Ελλάδα μπερδεύονται ...γλυκά ή όχι και τόσο γλυκά!
    Το βασικό νομίζω είναι να θέτεις τα όρια σου και να καταλαβαίνει η μαμά ότι ως ένα σημείο μπορεί να αναμιγνύεται στο ζευγάρι.Και βέβαια καταλυτικό ρόλο παίζει ο ίδιος ο γιος.Πόσο δηλαδή πραγματικά άντρας είναι και πόσο δεν τον χειρίζεται συναισθηματικά η μαμά του.
    Νομίζω κι εγώ σ'αυτό είμαι πραγματικά τυχερή.Ο αρραβωνιαστικός μου το'χει να χειρίζεται τη μαμά του όπως πρέπει και από την άλλη κι εγώ προσπαθώ να κάνω τη χαζή όταν κάτι δεν μου πολυαρέσει.
    Ε και μετά σκέφτομαι ότι τέλειες πεθερές δεν υπάρχουν...
    Μήπως υπάρχουν άλλωστε και τέλειες νύφες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την και ευχαριστώ για την επίσκεψη! Πραγματικά είναι ένα θέμα που δεν θα σταματήσει ποτέ να μας απασχολεί και αυτό γιατί δύο γυναίκες διεκδικούν την μοναδικότητα στην καρδιά ενός άνδρα. Συμφωνώ μαζί σου πως όσο δεν υπάρχουν τέλειες πεθερές αλλά τόσο δεν υπάρχουν και τέλειες νύφες!

      Διαγραφή