Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός!

Τετάρτη, Αυγούστου 27, 2014


Διακοπές δεν πήγα.  Λίγο η δουλειά που με κυνηγούσε μέχρι τελευταία στιγμή, λίγο το έτερον ήμισυ που έλειπε σχεδόν 3 μήνες από το σπίτι και ήθελε να ξεκουραστεί στον χώρο του, φέτος κάναμε διακοπές στην Αθήνα.  Αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος που με κράτησε μακριά από το blog.  Ο λόγος είναι ένα πέρα για πέρα κακοηθέστατο email που έλαβα στις αρχές Αυγούστου λίγο μετά την ανάρτηση για την κρεβατοκάμαρα μου από γνωστή διακοσμήτρια και blogger που αφού μου «έσουρε» τα εξ αμάξης γιατί όπως λέει μπαίνω σε χωράφια που δεν γνωρίζω μου συνέστησε να μείνω μακριά από αυτό τον χώρο, της δημοσιοποίησης των «γελοιογραφιών» όπως αποκάλεσε το περιεχόμενο του blog μου και να μην προσπαθώ να κερδίσω σε βάρος επαγγελματιών που έχουν κιόλας σπουδάσει το αντικείμενο.

Δεν της απάντησα ποτέ και ούτε είχα σκοπό να το κάνω όπως δεν είχα σκοπό να δημοσιεύσω ξανά κάτι στο Art Decoration & Crafting.  Θα συνέχιζα να σχολιάζω τις αναρτήσεις σας γιατί σέβομαι τον κόπο και την προσπάθεια σας αλλά και την στήριξη που μου προσφέρατε όλο αυτό τον καιρό.  Κι αυτό όπως εξήγησα στην οικογένεια μου και σε κάποιους φίλους που το έμαθαν όχι γιατί φοβήθηκα όχι γιατί είχε δίκιο αλλά γιατί εμένα μου χάλασε η καρδούλα μου.  ‘Άλλωστε αυτό που κάνω δημόσια κάποιους μήνες τώρα το κάνω μέσα από την δουλειά μου πάνω από 20 χρόνια με «πελάτες» συγγενείς και φίλους άσχετα αν ποτέ δεν ζήτησα να βγάλω ούτε μία φωτογραφία από αυτά που φτιάχνω για τον χώρο τους.

Όμως ήρθε ένα δεύτερο email την Δευτέρα 25/08/2014 όπου πάλι σε ειρωνικό τόνο γραμμένο με ευχαρίστησε γιατί συνετίστηκα με τις προτροπές της και σταμάτησα τις δημοσιεύσεις.  Ε ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι!  Όχι απλά δεν θα σταματήσω αλλά δεν πρόκειται να περάσει ημέρα που να μην έχετε νέα μου μέσα από την σελίδα μου στο Facebook και όσο μου το επιτρέπει ο χρόνος μου μέσα από το blog.

Δεν ξέρω αν κάποια από εσάς είχε μια παρόμοια ενόχληση, δεν ξέρω πως το χειρίστηκε, εγώ όμως δίνω απάντηση μέσα από αυτή την δημοσίευση στην κ. Διακοσμήτρια και την προκαλώ να σχολιάσει δημόσια αφού πρώτα τις γνωρίσω και τα παρακάτω:

Σε καμία από τις αναρτήσεις μου δεν διαφημίζω κάποια υπηρεσία ή προϊόν

Σε καμία από τις αναρτήσεις μου δεν υπάρχει η παραμικρή νύξη ότι μπορώ να κάνω κάτι σε κάποιον κατόπιν αμοιβής.  Δόξα τω θεώ η εταιρεία μου που ασχολείται με rebuilding σε θαλαμηγά σκάφη και μεγάλα κτίρια με κρατάει πλήρως απασχολημένη κι ευχαριστημένη οπότε ότι κάνω από εκεί και πέρα είναι για το κέφι μου και μόνο και για την ευχαρίστηση των φίλων μου.
Δεν υπάρχουν διαφημίσεις στο blog μου πέρα από αυτές που σου δίνει η Google και το AdSense.  Αυτό δεν σημαίνει πως στο μέλλον δεν θα βάλω, αν θέλω και αν μου προταθεί.  Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο.

Η εμπειρία μου στην διακόσμηση εσωτερικών χώρων και στην κατασκευή customized επίπλων είναι πολύ μεγάλη δεδομένου ότι σαν εταιρεία μας έχουν εμπιστευτεί ιδιοκτήτες πολυτελών θαλαμηγών σκαφών αλλά και αρκετά ναυπηγεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.  Και αυτό είναι ένα κομμάτι που το χειρίζομαι αποκλειστικά εγώ με την βοήθεια τριών τεχνικών που δουλεύουν κάτω από τις δικές μου οδηγίες.  Πολλές εταιρείες της Αμερικής στον χώρο του «οικιακού εξοπλισμού» των σκαφών, όπως σερβίτσια, λευκά είδη, φωτιστικά, μας έχουν αποκλειστικούς αντιπρόσωπους στην Ελλάδα αλλά και στην νότια Ευρώπη με αποτέλεσμα οι επιλογές για τον εξοπλισμό των σκαφών σε αυτό τον τομέα να είναι της αποκλειστικής μου ευθύνης μιας και τα άλλα 2 μέλη της εταιρείας, σύζυγος και γιος ασχολούνται αποκλειστικά με το τεχνικό και μόνο κομμάτι.

Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω κ. Διακοσμήτρια για να καταλάβετε ότι η υποχώρηση μου δεν είχε να κάνει με τις δικές σας παρατηρήσεις, που έτσι κι αλλιώς με πλήγωσαν σαν άνθρωπο, υπάρχουν και ευαίσθητοι άνθρωποι και όχι σαν επαγγελματία γιατί πιστέψτε με εκεί δεν μπορείτε να με αγγίξετε.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας επισημάνω ότι εγώ το κέφι μου κάνω και θα συνεχίσω να το κάνω όποτε οι πολλές και σημαντικές υποχρεώσεις μου, μου το επιτρέπουν και δημόσια σας προκαλώ να απαντήσετε αλλιώς σε διαφορετική περίπτωση να σωπάσετε δια παντός.

Θα ήθελα επίσης να ζητήσω συγνώμη από τις φίλες μου που θα διαβάσουν την πολυλογία μου αλλά έπρεπε να τα πω γιατί θα έσκαγα…


Να έχετε μια υπέροχη ημέρα



Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

43 Comments

  1. Χριστίνα και μόνο που αφιέρωσες ολόκληρη ανάρτηση πολύ μού φαίνεται! Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείς αυτά που κάνεις ή δεν κάνεις και σίγουρα δεν χρειάζεται απολογείσαι. Το τι είσαι ή δεν είσαι, το ξέρεις εσύ η ίδια πολύ καλά και οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι στην πραγματική ζωή και αυτό είναι που μετράει. Τα ιστολόγια είναι προσωπικά και σε όποιον δεν αρέσουν, υπάρχει και το κουμπάκι Χ που κλείνει το παράθυρο. Εξάλλου το blogging είναι μεράκι και η ενασχόληση με αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τη δική μας διάθεση και όχι με το τι πιστεύει ο καθένας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου δεν απολογούμαι αν και πρέπει να ομολογήσω ότι συνήθως είμαι αρκετά επεξηγηματική με το τι κάνω, πως το κάνω, γιατί το κάνω. Είχα στενοχωρηθεί πολύ όλες αυτές τις ημέρες και προσπαθούσα να καταλάβω αν έχω κάνει κάποιο λάθος διαβάζοντας τις αναρτήσεις μου από την αρχή μέχρι σήμερα. Όμως ακόμη και οι πιο υπομονετικοί άνθρωποι με ένα τόσο δα μπορεί να πούνε ε φτάνει πια...κι αυτό το είπα όταν έλαβα το δεύτερο email. Συμφωνώ 1000% με τις απόψεις σου και σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά γιατί ήσουν σχεδόν η πρώτη που σχολίασε σε αυτό το blog κι έκτοτε η στήριξη σου είναι συνεχής και σημαντική για μένα ... Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  2. Κοπέλα μου γλυκιά δεν χρειάζεται να απολογήσε για την δουλειά σου και το χόμπι σου σε ΚΑΝΕΝΑ. Ο κάθε ανόητος, γιατί περί ανοησίας πρόκειται, μπορεί να σχολιάσει αυτά που παρουσιάζεις στο μπλογκ, να μην του αρεσουν. Ακόμα κι αν τα εκανες έναντι αμοιβής, δεν ενδιαφερει κανέναν, εμεις αυτό που εισπρατουμε μεσα από δω ειναι η δημιουργικότητα και οι όμορφες ιδέες . Εκλεψες τη δουλειά κάποιου; Δυσφήμησες κάποιον; ΌΧΙ.......οπότε δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για τίποτα και κανένα.
    Χαμογέλα και προχώρα .......και μεις μαζί σου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου πολύ γλυκά τα λόγια σου και σ ευχαριστώ πολύ πολύ για την ενθάρρυνση! Σίγουρα θα συνεχίσω να το κάνω γιατί ότι κάνω μπορεί να μην αποτελούν πρότυπο κατασκευής ή ιδέας είναι όμως αυτό που μου αρέσει και μέσω αυτού επικοινωνούμε που επίσης είναι κάτι που με ευχαριστεί πολύ.,.. Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς έπρεπε απο την αρχή να απαντήσης και να πράξεις....το ξέρουμε όλοι οτι στο διαδύκτιο θα βρείς τους ίδιους ανθρώπους που συναντάς και στην κανονική σου ζώή.... μην το βάζεις κάτω και να ξέρεις επίσης ότι έχεις φιλαράκια που σε στηρίζουν και θα συνεχίσουν σε ότι και κάνεις Χριστίνα μου....τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαράκι μου...πόσο τυχερή νιώθω που διαβάζω τέτοια λόγια! Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου :)

      Διαγραφή
  4. κακοι, κακοηθείς και ζηλιάρηδες άνθρωποι υπάρχουν παντού.. Χαιρομαι που δεν της επέτρεψες να περασει το δικό της.. Αυτο το blog ειναι ο προσωπικος σου χωρος.. το σπιτι σου.. Κανενας δεν εχει διακιωμα να σου πει τι μπορεις ή οχι να γραφεις.. Να κανεις οτι γουσταρεις και να μη δινεις λογαριασμο σε κανεναν Χριστινα μου!! Κι ασε την κυρια- λεμε τωρα- διακοσμητρια να σκαει απο το κακο της.. Μη μασας.. και μη στεναχωριέαι.. Δεν αξίζει.. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζοντας ένα πλατύ χαμόγελο έχει σχηματιστεί στο πρόσωπο μου γιατί νιώθω πολύ τυχερή που εκτός από τους γνωστούς μου υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που ενώ δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ με στηρίζουν έστω και μέσα από ένα σχόλιο. Σ ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου και είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα η στήριξη σου :)

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ελευθερία του internet μας εκθέτει στον κόσμο όπως και εμείς το χρησιμοποιούμε για να εκθέσουμε τα δικά μας δημιουργήματα! Θα πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που αγαπάς και σε εκφράζει (σύμφωνα με τους κανόνες πνευματικών δικαιωμάτων κλπ) και να χτίσεις κάποιες άμυνες προς την κριτική!
    Αν μπορείς νόμιμα να κάνεις αντίστοιχες εργασίες σε τρίτους καλώς, αν όχι θα πρότεινα μια μικρή αναθεώρηση στο "About us" που έχεις γράψει, ώστε να είσαι πλήρως καλυμμένη και να φαίνεται η διαφορά hobby vs job!! (Τώρα που το σκέφτομαι χρειάζομαι και εγώ μια αναθεώρηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου συμφωνώ απόλυτα με ότι γράφεις όμως στο "About" που αναφέρεσαι μιλάω για τα σπίτια των οικείων μου. Αν πχ μία φίλη σου ζητήσει να τις φτιάξεις κάτι επειδή εσύ ξέρεις δεν θα το κάνεις; Εκεί αναφέρομαι. 'Εχω βάψει και έχω επισκευάσει πολλά σε φίλους και συγγενείς. Δεν είναι επαγγελματική η σχέση που έχω μαζί τους. Φυσικά και αν ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με τις μετασκευές νομιμοποιούμαι μέσω της εταιρείας και μπορώ να το κάνω. Αλλά δεν είναι σκοπός αυτού του blog η "άγρα πελατών" αλλά η δική μου ευχαρίστηση! Σ ευχαριστώ άλλη μια φορά για την στήριξη σου :)

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω καταλάβει σε τί ενοχλήθηκε αυτή η κυρία... τί φοβήθηκε πως θα της πάρεις πελάτες;...
    Έλεος!!
    Καλά έκανες και απάντησες και κακώς άφησες να περάσει τόσος καιρός... καλύτερα να μπαίνουν τα πράγματα στην θέση τους...

    Σε φιλώ και μη χολοσκάς... έχουμε σοβαρότερα πράγματα από κάτι τέτοιες περιπτώσεις... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ αρχάς Τζίνα μου να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη σου και τα λόγια στήριξης. Φυσικά και υπάρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι πίστευε πως θα καταφέρει ... Υπάρχουν εκατοντάδες bloggers που ασχολούνται με τα ίδια θέματα. Άντε κι εγώ σταματούσα ... και ύστερα τι; Πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  7. Καλέ ο Χριστός και η Παναγία! Δεν ήξερα οτι το blogging προϋποθέτει και ανάλογο πτυχίο. Καλά κάνεις και αναφέρεις τις περγαμηνές σου Χριστίνα, αν και φοβούμαι οτι θα μας έρθει κανένα mail, που θα μας ζητάει να προσκομίσουμε και ακτινογραφίες θώρακος, προκειμένου για άδεια αναρτήσεως... Ο κόσμος κάνει αγώνα για την ελευθερία του διαδικτύου και εμείς εδώ.. " τυριά ξυπνήστε.." που λέει και o George Pilali. Προσωπικά αναμένω με ενδιαφέρον την επόμενη σου ανάρτηση ( κι έλεγα τι έχει πάθει και αναδημοσιεύει συνέχεια) και την μεθεπόμενη και πολλές άλλες ελπίζω και για επίλογο θα αναφέρω τον ορισμό του όρου Επαγγελματίας, που βρήκα σε γνωστό ετυμολογικό λεξικό : το πρόσωπο που ασκεί το επάγγελμα του με γνώση, συνέπεια και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου το μόνο που έχω να απαντήσω σε όλα όσα έγραψες είναι ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Πολλά πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  8. Μια χαρά τα λες.
    Συνέχισε έτσι και μην ακους κανέναν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα...αυτό έχω σκοπό να κάνω. Συνεχίζω ακάθεκτη που λένε! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  9. Δεν πιστεύω να μαγειρεύεις κιόλας.... πτυχίο σεφ διαθέτεις;;;; Η κυρία απλώς είναι του γιατρού, δεν είναι κακό! Εσύ όμως Χριστίνα μου, μην ασχοληθείς ξανά :) Συνέχισε να φτιάχνεις όμορφα πράγματα, με το μεράκι και το ταλέντο σου! Και να σου πω κάτι, αυτήν τι την κόφτει; Ας μην διαβάζει τις αναρτήσεις σου. Ας την κάνει με ελαφρά, για "επαγγελματικές" ιστοσελίδες! ΄Οφουουου με τον κάθε πικραμένο... Συγνώμη για την φλυαρία, αλλά η βλακεία περίσσεψε... Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Ειρήνη μου...μαγειρεύω και μάλιστα για 6 άτομα σε καθημερινή βάση. Δυστυχώς πτυχίο δεν διαθέτω και φυσικά από σεβασμό σε αυτούς που το κάνουν εξαιρετικά δεν νομίζω να δημοσιοποιήσω ποτέ τίποτα... Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και φυσικά όπως είπε και η Δήμητρα υπάρχει και το Χ ... δεν σου αρέσει το κλείνεις. Γλυκιά φλυαρία και σ ευχαριστώ γι αυτό. Πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  10. Eγώ πάλι,περιμένω να δω αν θα'χει τα κότσια να σ'αντιμετωπίσει δημόσια ,όπως την προκαλείς και της ''ρίχνεις το γάντι''...και στο κάτω κάτω οι ''γελοιογραφίες'' είναι του γούστου μας.Σ'όποιον αρέσουμε,για τους άλλους δε θα μπορέσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως οι κακοήθειες γίνονται στα κρυφά, στα μουλωχτά Αλέκα μου. Δεν νομίζω να έχει το θάρρος να το κάνει γιατί δεν έχει επιχειρήματα. Σήμερα όμως δεν με νοιάζει...είναι τόση η χαρά μου με την εισαγωγή της μικρής μου στο Πανεπιστήμιο που μπορώ να αγνοήσω και ακόμη να συγχωρήσω τα πάντα!

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου :)

      Διαγραφή
  11. ΠΟλλές φορες οι ερασιτέχνες ειναι πολύ καλύτεροι απο τους επαγγελματίες και τι να κάνουμε;;; Εσυ είσαι καλή! Μην ασχολείσαι, συνεχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς. Επίσης πες μας το ονομα της για να ξέρουμε, εφοσον ειναι τοσο κακόψυχη αυτό θα έχει αντίκτυπο και στη δουλειά της, μη τη προσλάβουμε καταλάθος!
    Καλό μας ξημέρωμα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Δεν έχει σημασία το όνομα της, σίγουρα διάβασε την ανάρτηση και τα σχόλια σας και πήρε πολλές απαντήσεις...

      Διαγραφή
  12. Καλή σου μέρα Χριστίνα!
    Πέρασα να σου πω μια καλημέρα και διάβασα την ανάρτησή σου που πάντως πολυλογία δεν την λες!
    Καλά έκανες και απάντησες... πάρα πολύ καλά!!! Δεν κατάλαβα ή μάλλον κατάλαβα καλά το πρόβλημα-κόμπλεξ της συγκεκριμένης!! Νομίζει ότι μπορεί να εξαφανίσει έτσι τους άλλους για να έχει δουλειά;; Το έκαναν παλιότερα και πολλοί σεφ στους food bloggers και πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος!
    Όσο για τους χαρακτηρισμούς των δημιουργιών σου που εμείς απολαμβάνουμε ...δείχνουν την ποιότητα και το επίπεδό της!!! Εσύ συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς και μας αρέσει πολύ κι άσε τους κακοήθεις!!!! Γιατί εδώ που τα λέμε πάρα πολλές φορές οι ερασιτέχνες είναι πολύ καλύτεροι από τους επαγγελματίες γιατί τους διακρίνει μεράκι κι αγάπη γι αυτό που κάνουν!! Μόνον μη χαλάς την ψυχούλα σου... δεν αξίζει!!! Λίγο πολύ σε όλους μας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο!!!
    Εξάλλου το blogging είναι δικαίωμα του καθενός και δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να έρχεται στο μπλογκοσπιτάκι σου αν δεν το θέλει!!!
    Τα φιλιά μου και περιμένω τη νέα σου δημουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Εξάλλου το blogging είναι δικαίωμα του καθενός και δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να έρχεται στο μπλογκοσπιτάκι σου αν δεν το θέλει!!!" ... Δανείστηκα την φράση σου Κική μου γιατί συμφωνώ απόλυτα...και να θα συνεχίσω γιατί έτσι μου αρέσει... Πολλά φιλιά κι από εμένα και σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την υποστήριξη σου :)

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Χριστινάκι μου!!!!ξαφνιάστηκα πάρα πολύ με όλα όσα διάβασα!!!!ένα τόσο όμορφα καλοστημένο και καθαρό blog από μια κυρία και με Κ παρακαλώ μόνο καλές κριτικές έχει από όλους μας γιατί έχει όμορφο περιεχόμενο!!!σε όποιους δεν αρέσει γιατί το διαβάζουν?.....μην σκας συνέχισε να μας γεμίζεις με όμορφες ιδέες γιατί πραγματικά είσαι υπέροχη!!!!!ερασιτέχνης αλλά σούπερ παρακαλώ......φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τα λόγια σου που με τιμούν ιδιαίτερα. Σίγουρα θα συνεχίσω κι ακόμη κι αν οι ιδέες μου ή οι κατασκευές μου είναι όχι πολύ επιτυχημένες γιατί εδώ ήσαστε εσείς που θα με διορθώνετε ... Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Χριστινάκι μου!!!!ξαφνιάστηκα πάρα πολύ με όλα όσα διάβασα!!!!ένα τόσο όμορφα καλοστημένο και καθαρό blog από μια κυρία και με Κ παρακαλώ μόνο καλές κριτικές έχει από όλους μας γιατί έχει όμορφο περιεχόμενο!!!σε όποιους δεν αρέσει γιατί το διαβάζουν?.....μην σκας συνέχισε να μας γεμίζεις με όμορφες ιδέες γιατί πραγματικά είσαι υπέροχη!!!!!ερασιτέχνης αλλά σούπερ παρακαλώ......φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ δε θα μιλήσω για την κάθε διακοσμήτρια, θα πω απλά πως απολαμβάνω κάθε σου ανάρτηση και κάθε φορά νοερά σου κλέβω ιδέες και δείχνω και στον αντρούλη όλα αυτά που παρουσιάζεις!να συνεχίσεις παρακαλώ γιατί τώρα διακοσμώ το σπίτι μου και σε έχω ανάγκη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Πινελιά μου τι όμορφα λόγια μου έγραψες! Σ ευχαριστώ πολύ πολύ :)

      Διαγραφή
  16. Α καλά... Εγώ θα της έστελνα στο πρώτο mail καμιά απάντηση του στυλ, "Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" ή "Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι" ή "Κικιρίκουυυυυ" ή τελοσπάντων το πιάνεις το concept και δεν θα ξανασχολιόμουν!
    Μην σκας Χριστίνα, συγχαρητήρια για την κόρη σου! Μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαρίτα μου έτσι έπρεπε να αντιδράσω αλλά ... Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για την υποστήριξη σου :)

      Διαγραφή
  17. Μείναμε άφωνες διαβάζοντας!!!!Το άσχημο είναι ότι όλο αυτό έγινε στα "κρυφά" και η "κυρία" αυτή δεν έχει το θάρρος να πει την γνώμη της ανοιχτά(μήπως φοβάται ότι θα χάσει αναγνώστες δημοσιεύοντας την;)Αυτό που έχουμε να σου πούμε είναι ότι χαιρόμαστε πολύ που συνεχίζεις(να την ευχαριστήσουμε για το δεύτερο της mail),γιατί θα μας έλειπες!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίτσια ευχαριστώ για την υποστήριξη και φυσικά οι άσχημες ενέργειες γίνονται στα κρυφά αλλά πάντα δεν μας γυρίζουν μπούμερανγκ; Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστινακι μη δίνεις σημασία. Εσυκοιτα να συνεχίσεις να γραφείς κ ασε τις αλλες να λένε. Αλλωστε αν δε θέλει να σε διαβάζει να μην ασχολείται. Πραγματικα δεν αξίζει κούκλα. Κοιτά να χαρείς αυτές τις μέρες τη κορακλα σου κ να απολαύσεις την αρχή της φοιτητικής της ζωής. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου σ ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σου και τις ευχές για την μικρή μου. Εύχομαι ότι καλύτερο και για τα ζουζουνάκια σου :)

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα μου μόλις διάβασα την ανάρτησή σου και θα σου πω ότι λέω και στην κόρη μου. Μην επιτρέπεις σε κανέναν να σου χαλάει την ψυχολογία και να σε επηρεάζει αρνητικά και μην ασχολείσαι μαζί του γιατί του δίνεις αξία. Έχω λατρέψει όλες σου τις αναρτήσεις και ανυπομονώ για την επόμενη. Να περνάς τέλεια με την οικογένειά σου, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
    3. Eιλικρινά Θάλεια συγκινούμαι με τέτοια σχόλια και ειδικά όταν αυτός που σου το γράφει σε έχει καταλάβει μόνο από τον τρόπο που γράφεις. Σ ευχαριστώ πολύ, πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  20. Είναι απαράδεκτες τέτοιες συμπεριφορές Χριστίνα μου!!! Και ευτυχώς που άλλαξες γνώμη, γιατί κάνεις τόσο όμορφα πράγματα και τα παρουσιάζεις με τόσο προσεγμένο τρόπο!!! Και πάνω απ'όλα είσαι τόσο θετικός και δημιουργικός άνθρωπος και αυτό φαίνεται από τα κείμενα και από τα σχόλια σου!!! Συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς... για να παίρνουμε κι εμείς ιδέες ... ☺!!! Καλή σου μέρα και καλή Κυριακή!!! Πολλά συγχαρητήρια και για την επιτυχία της κόρης σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαράδεκτες και ανέντιμες θα έλεγα εγώ αλλά οι άνθρωποι μας εκπλήσσουν συνέχεια. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την στήριξη σου Ιωάννα μου μα πιο πολύ για τις ευχές σου για την μικρή μου. Πολλά φιλιά και από εμένα και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  21. Μου είχε ξεφύγει αυτή η ανάρτηση, ήμουν Αθήνα και ετοιμαζόμασταν για την επιστροφή. Αν και καθυστερήμενα... μην σκάς και μη δίνεις σημασία! Έχω καταλάβει πως όταν κάτι έχει επιτυχία το ζηλεύουν πολλοί και κοιτάνε να το βγάλουν ''από τη μέση''. Δε κοιτάνε πως να γίνουν οι ίδιοι τους καλύτεροι.. Αν και νομίζω πως οι επιτυχημένοι επαγγελματίες στο χώρο της διακόσμησης δεν έχουν το φόβο ενός μπλογκερ! Χρειάζονται και οι ''Γελιογραφίες στη ζωή μας'' κάνουν τα σπίτια μας να φαίνονται ανθρώπινα και αληθινά και όχι απρόσωπα και ψεύτικα! Και στο κάτω κάτω ποιος απαγορεύει τη διαφήμιση μέσω ιντερνετ ή μέσω ενός μπλογκ?? Ας πάει να στήσει καυγά σε αυτούς που διαφημίζονται δεξιά και αριστερά. Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι.. Αυτή λέει διακοσμήτρια και ο Αντωνάκης λέει πρωθυπουργός.. είναι?? :)) Άντε και του χρόνου να σε κυνηγάνε κάμερες και δημοσιογράφοι και εσύ να λες Σταυρώστε με σταυρώστε με!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και μένα μου ξέφυγε το σχόλιο σου αρκετές ημέρες... Όπως πάντα χείμαρρος Ελεάννα μου και ναι τώρα μετά από πολύ καιρό διαπίστωσα πως κάτι τέτοια δεν πρέπει να σε σταματάνε αλλά να σου δίνουν ώθηση για παραπάνω. Όσο για το "στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι" το έχω διαπιστώσει πολλές φορές στην ζωή μου και κάποιες από αυτές με εξέπληξε και δυσάρεστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή