Οι περιπέτειες ενός βραχιολιού!

Πέμπτη, Ιουλίου 10, 2014

Πριν από λίγο καιρό, στις 31 Μαΐου συγκεκριμένα, μια εξαιρετικά ταλαντούχα κοπέλα η Zina του efzin-creations έκανε κλήρωση με δώρο ένα βραχιολάκι, της εικόνας πιο πάνω, ένα από τα πολλά υπέροχα κοσμηματάκια που κατασκευάζει.  Μια επίσης τυχερή κοπέλα, σας βλέπω μην γελάτε για το κοπέλα, η γράφουσα, το κέρδισε.
Η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη γιατί από την μία κέρδισα ένα υπέροχο βραχιόλι κι από την άλλη ήταν η πρώτη φορά που κέρδιζα κάτι.  Αφού λοιπόν ανταλλάχτηκαν τα απαιτούμενα στοιχεία για την αποστολή του, ταχυδρομήθηκε από την Zina και περίμενα με αγωνία να το παραλάβω.

Αμ δε!  Περίμενα και περίμενα και περίμενα και θα περίμενα μέχρι σήμερα γιατί όπως όλα τα υπόλοιπα σε αυτή την χώρα έτσι και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία λειτουργούν κάτω από άριστες συνθήκες με αποτέλεσμα το δεματάκι να χαθεί.  Κι απ ότι έμαθα από την Zina δεν ήταν το μοναδικό δεματάκι που είχε στείλει εκείνη την ημέρα και χάθηκε.

Η Zina φυσικά είχε την ευγένεια να μου αντικαταστήσει το βραχιόλι μ ένα άλλο με πιο καλοκαιρινό ύφος που αφού με ρώτησε αν μου αρέσει και φυσικά ξετρελάθηκα γιατί είχε όλα τα καλοκαιρινά μπιχλιμπιδάκια που αγαπώ και υπέροχα χρώματα στις κλωστές, μου το έστειλε αμέσως!

Έτσι χτες παρέλαβα ένα φάκελο που περιείχε αυτό το όμορφο κουτάκι δεμένο με την κορδέλα του και καρτούλα επάνω όπου το Ζινάκι μου ζητούσε συγνώμη για την ταλαιπωρία λες κι έφταιγε εκείνη και όχι μερικοί ανίκανοι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ.


Ανοίγοντας με πολύ αγωνία το κουτί ξεπήδησε από μέσα του αυτό το βραχιόλι και γελούσα μόνη μου κοιτάζοντας το γιατί μου άρεσε πολύ και γιατί ένας άνθρωπος που τον γνωρίζω μόνο μέσω blog και μέσω μηνυμάτων που ανταλλάσουμε σε αυτά μπήκε για δεύτερη φορά στον κόπο να φτιάξει κάτι για να μ ευχαριστήσει!

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Zina μου και σου εύχομαι ότι καλύτερο! 

Ακολουθώντας το παράδειγμα παλαιοτέρων αναρτήσεων και φωτογραφίσεων για τα κοσμήματα που φτιάχνει η Zina, φωτογράφησα κι εγώ το βραχιόλι σε διάφορες στάσεις για να το δείτε και εσείς αλλά να καμαρώνω κι εγώ!








Δεν είναι υπέροχο και άκρως καλοκαιρινό;  Καλοφόρετο μου!!!

Πολλές δημιουργίες της Ζήνας μπορείτε να βρείτε στο Etsy αλλά επίσης στο blog της Ef Zin Creations και στο Facebook στο Ευ Ζην Creations.

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα!


Christina

By ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

22 Comments

  1. xaxaxaxa τωρα γελαω αλλα τοτε ημουν να σκασω!!!! μα να χαθει το δεμα κ να μου λεει η τυπισσα οτι σε δυο μερες θα το εχεις??? αθανατα ελληνικα ταχυδρομεια!!!!

    χαιρομαι που σου αρεσε κουκλα! αυτο εχει σημασια!!!! γτ τα δωρακια ειναι για να χαροποιουν :) και εμενα αυτο το ποστακι ειναι ενα υπεροχο δωρο! χαιρομαι που σε γνωριζω αν και διαδικτυακα...υπομονη απο Σεπτεμβρη για ΙΚΕΑ!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που όταν δίνουμε χαρά χαιρόμαστε κι εμείς και ίσως πιο πολύ από αυτόν που την πήρε νομίζω είναι από τα καλύτερα συναισθήματα που μπορούμε να έχουμε... Αυτό το ραντεβού αλήθεια το περιμένω πως και πως κι ελπίζω να τα καταφέρουμε όλες... Φιλιά πολλά και μην ξεχνάς βουτιά και για μένα!

      Διαγραφή
  2. Με γειά με γειά! Αίσχος για τα ελληνικά ταχυδρομεία και εύγε για τη Ζήνα που είχε τη γενναιοδωρία να σου κάνει δύο, επι της ουσίας, δωράκια! Πανέμορφο και πανέμορφα φωτογραφισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου...και ναταν το μόνο αίσχος σε αυτή την χώρα. Είναι πράγματι πανέμορφο!

      Διαγραφή
  3. Είναι πανέμορφο, καλοκαιρινό με απίθανα χρώματα!!! Μπράβο στην Ζήνα, για όλα!!! Καλοφόρετο Χριστίνα μου, να το χαρείς!!! Για τα ΕΛΤΑ δεν θα σχολιάσω, έχει πολύ ζέστη, ας μην ανάψω επιπλέον.... Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μην σχολιάσεις δεν ιδρώνει το αυτί τους Ειρήνη μου. Σ ευχαριστώ, φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτο με τα ταχυδρομεια παραπαει !!!
    ειναι υπεροχο το βραχιολακι !!!
    να το χαρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία μου, καθημερινά χάνονται πολλά και δεν ξέρουμε και που καταλήγουν γιατί δεν επιστρέφονται ποτέ στον αποστολέα. Δεν βρίσκεις τον παραλήπτη; Στείλε το πίσω στον αποστολέα. Είναι πράγματι πανέμορφο σ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  5. Αχ, εγώ στο μάτιασα το βραχιολάκι και χάθηκε,γιατί έσκασα απ'τη ζήλεια μου .Ουδέν κακόν ,αμιγές καλού...το νέο σου απόκτημα είναι στο χρώμα που λατρεύεις(υπέροχη η φωτό με το κοράλλι και το βραχιόλι).Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Αλέκα μου; Εσύ το μάτιασες; Ε δεν πειράζει χαλάλι σου γιατί σου έχουμε και αδυναμία. Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου!!! Καλοφόρετο!!
    Μπράβο και στη Ζήνα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου, είναι πράγματι όμορφο και η Ζήνα χρυσοχέρα. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  7. Να το φοράς και να το χαρείς κούκλα μου. Βέβαια δεν ξέρεις ποτέ με τα Ελληνικά ταχυδρομεία! Μετά από 5 χρόνια μπορεί και σου στείλουν και το χαμένο χαχαχα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λίλια. Λες ε; να το στείλουν κι αυτό ... ε πλάκα θα έχει. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο το βραχιολάκι Χριστίνα!! Με 'γεια και καλοφόρετο!!!! Είναι και στα χρώματα που σού αρέσουν ;)
    Όσο για τα ΕΛΤΑ, εμένα μου έφερναν τα πακέτα μου ανοιγμένα. Μία, δύο τρείς, πήγα και τους ξε...σα κανονικότατα και σε ντεσιμπέλ που έκλεισε για λίγο η φωνή μου και πλέον όλα έρχονται με το "σεις και με το σας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου είναι πράγματι στα χρώματα μου και με μπιχλιμπιδάκια καλοκαιρινά που αγαπώ επίσης. Μόνο έτσι γινόμαστε κατανοητοί από τις διάφορες υπηρεσίες που συναλλασόμαστε καθημερινά...βάζοντας φωνές και με ότι αυτό ακολουθεί. Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  9. Καλοφόρετο Χριστίνα!! Απίστευτη η ταλαιπωρία σας αλλά τέλος καλό όλα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή