Τα παιδία παίζειν...

Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014



Ήρθε η άνοιξη, ο καιρός ζέστανε και γέμισαν οι γειτονιές με παιδικές φωνές. ‘Αρχισαν τα παιχνίδια, το κυνηγητό, το κρυφτό, η αμπάριζα… 

Σκηνές από άλλες εποχές, εποχές που οι δρόμοι ήταν τεράστιοι παιδότοποι και μπορούσαν τα παιδιά να παίξουν χωρίς να φοβούνται και χωρίς να κινδυνεύουν.  Τώρα πια οι κλειστοί παιδότοποι και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής αντικατέστησαν τα τρεχαλητά και τις παιδικές φωνούλες που ακούγονταν παντού.  Μιλάμε φυσικά για τα μεγάλα αστικά κέντρα γιατί υπάρχουν και τα τυχερά παιδάκια της εξοχής.

Σαν παιδιά της πόλης κι εμείς και στην προσπάθεια μας να γνωριστούμε καλύτερα μιας και τις περισσότερες φορές οι αποστάσεις που μας χωρίζουν είναι μεγάλες αρχίσαμε να παίζουμε ένα παιχνίδι της άνοιξης, δεν ξέρω από πού ξεκίνησε.  Πάσα την μπάλα μου την έκανε η φίλη Δήμητρα από το DecorAsylum.

Έχει και κανόνες το παιχνίδι. 
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.

ΠΑΣΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ

Όπως ανέφερα και πιο πάνω πασαδόρος ήταν η Δήμητρα. Thank you Dimitra!

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Αμαν βρε παιδιά … Πάλι συνέντευξη θα δίνω;

1.Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Κανένα…δεν βάφω τα νύχια μου εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπου προτιμώ το λεγόμενο γαλλικό.

2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Must? Τι είναι αυτό; Δεν υπήρξα ποτέ άνθρωπος των πρέπει αλλά και πάλι θα σας πω πως το makeup γενικά δεν με πολυσυμπαθεί και ούτε κι εγώ.  Σε ελάχιστες περιπτώσεις λιπγκλος.

3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη;
Αν πω το λευκό είναι απάντηση; Χμ…μάλλον όχι.  Το τιρκουάζ σίγουρα (φέτος με ελκύει και για το σπίτι)

4.  Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Το ίδιο και τις 4 εποχές. Jeans σε όλες του τις εκδοχές και κάποια λινές παντελόνες

5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Κοκαλάκια μαργαρίτες στα μαλλιά!  Όχι καλέ πλάκα κάνω.  Ισως κάποιο φουλάρι…

6.  Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Όλα! 

7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Η μυρωδιά των ανθισμένων δέντρων στους δρόμους.  Ευτυχώς στην περιοχή μας έχουμε μπόλικα, στους δρόμους φυσικά

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Κανένα.  Αν χρειαστεί θα τα βάψω με διάφανο

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Γαρδένια και γιασεμί

10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Θα με θεωρήσετε πολύ χαζή αν σας πω πως το πρωί που κατεβαίνω και μπαίνω στο αυτοκίνητο για να πάω στην δουλειά και έρχονται στην μύτη μου οι μυρωδιές των δέντρων νιώθω ένα ευχάριστο σφίξιμο στο στομάχι σαν τους ερωτευμένους;

11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι;
Πονεμένη ιστορία…Ξαναρχίζω δίαιτα!

12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
White Musk

13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
Διακοσμητικά για το σπίτι, όπως και τις άλλες εποχές και πάνινα παπούτσια

14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
Ναι… Αν θα προλάβω να καθαρίσω το σπίτι πριν το Πάσχα

15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
Φως, χρώματα, κελαηδήματα

16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
Δεν υπάρχει

17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
Τιρκουάζ

18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη;
Είπαμε δεν βάφομαιιιιιιι… Αν όμως γήινα

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ

1.Αν η Άνοιξη ήταν ήχος, ποιος θα ήταν αυτός;
 Το κελάηδημα των πουλιών

2.Αν η Άνοιξη ήταν γεύση, ποια θα ήταν αυτή;
Η γεύση της φράουλας

3. Αν η Άνοιξη είχε υφή, πως θα ήταν αυτή;
Η υφή του λινού

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ

1.Άν η άνοιξη ήταν ποτό ποιο θα ήταν;
2.Άν η άνοιξη ήταν συνήθεια ποια θα ήταν;
3.Άν η άνοιξη ήταν φαγητό ποιο θα ήταν;

ΟΙ ΠΑΣΕΣ ΜΟΥ

Εγώ πασάρω κι όποια θέλει παίζει.  Κοίταξα λίγο να μην στείλω σε κάποιες που έχουν ήδη κάνει το παιχνίδι ή έχουν πάρει πάσα να το κάνουν.  Ελπίζω να πρόλαβα

1.Στην Κυριακή από το Coco Verycoco
2.Στην Σοφία από το Τίποτα δεν πάει χαμένο
3.Στην Κατερίνα από το Sundaysprojects
4.Στην Δήμητρα από το Made by Luna
5.Στην Μαριλένι από το Marileni
6.Στην Ιωάννα από το findawaybyjwp
7.Στην Ειρήνη από το La Camera Felice
8.Στην Ματίνα από το Εμπνεύσεις της στιγμής
9.Στην Ιωάννα από την Μπισκοτούπολη


Να έχετε μια υπέροχη ημέρα

Christina
By ArtDecorationCrafting








You Might Also Like

16 Comments

  1. Κοκαλάκια μαργαρίτες στα μαλλιά...χαχαχαχαχα
    Αν και καλοκαιρινό παιδί εσύ, χειμωνιάτικο εγώ, σε μερικά συμφωνούμε!
    Την καλημέρα μου Χριστίνα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απωθημένο της παιδικής ηλικίας! Η μαμά έκανε deco στο κεφάλι μου :) Και την δική μου καλημέρα :)

      Διαγραφή
  2. Και πάνω που νόμιζα ότι το τελείωσα, παίρνω 3 ακόμα ερωτήσεις!
    Καλή σου μέρα Χριστίνα και σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τελειώνουν αυτά ποτέ! Λαβύρινθος χαχα. Και την δική μου καλημέρα Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  3. Παίρνω και από εδώ τις ερωτησούλες μου και επανέρχομαι σύντομα ;-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε τεστ να έγραφες! Περιμένουμε απαντήσεις :)

      Διαγραφή
  4. Αυτό με τη δίαιτα κάτι μου θυμίζει... ;)) σε εμένα βεβαια δε πετυχαίνει αλλά η προσπάθεια αρκεί!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μένα ευτυχώς πετυχαίνει...αλλά μετά το καλοκαίρι ξανααποτυχαίνει :)

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά είναι τα κοκαλάκια μαργαρίτες χιχιχι. Καλησπέρα Χριστινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λίλια...άμα είσαι λιβάδι ναι μια χαρά είναι :)

      Διαγραφή
  6. Καλή σου μέρα Χριστίνα !!! Ευχαριστώ για την πάσα !!! Μου τα πρόλαβε όμως η Zina !!! Δεν νομίζω να έχει μείνει κανείς χωρίς να δώσει spring interview !!!! Σπεύδω να προσθέσω τις ερωτήσεις σου !!! Κι έχουμε και πολλά κοινά απ' ότι βλέπω στις όμορφες απαντήσεις σου !!! Καλή συνέχεια !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου δεν πειράζει ποιος πρόλαβε, έχει πλάκα και επί πλέον γνωριζόμαστε και λίγο μιας κι επικοινωνούμε μόνο ηλεκτρονικά :) Πολλά φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ πολυ για την πάσα!! Θα παίξω φυσικά αν και πρώτα θέλω να σε δω φώτο με μαργαρίτα κοκαλάκι!! χαχαχα! Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ! Κατερίνα μου θα ψάξω αν και τότε δεν ήταν και σε πολύ χρήση οι φωτογραφικές, το σίγουρο είναι ότι έχω με φιόγκους. Είπαμε spring decoration στο κεφάλι μου ... Φιλιά :)

      Διαγραφή
  8. Τα θυμάμαι τα κοκαλάκια αυτά.Κάθε τρεις και λίγο έσπαζαν τα λαστιχάκια τους και χαλούσαν οι πλεξίδες μας.Το white musk όντως μυρίζει άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου γι αυτά λέω, είχαν και δοντάκια από κάτω για να πιάνουν καλά πάνω στα μαλλιά και να μην γλιστράνε...

      Διαγραφή

Subscribe