Γιατί είναι άνοιξη...γιατί είναι Πάσχα...γιατί έτσι θέλω...

Δευτέρα, Απριλίου 14, 2014


Πριν από τέσσερις μήνες στις 10/12/2013 έγραψα την πρώτη ανάρτηση σε τούτο εδώ τblog.  Ούτε ήξερα τότε αν αυτά που έγραψα ή θα συνέχιζα να έγραφα, θα υπήρχε άνθρωπος να τα διαβάσει.
Κι όμως και τα διάβασαν και τα σχολίασαν και γελάσαμε με σχόλια και ξανοιχτήκαμε σε κουβέντες και βραβεία και η παρέα άρχισε να μεγαλώνει και εμένα μου αρέσει πολύ που μπαινοβγαίνετε εδώ μέσα όπως κι εγώ στα δικά σας blogs.

Γι αυτό το λόγο και γιατί όπως γράφει και ο τίτλος είναι άνοιξη και ανανεώνουμε τα σπίτια μας, γιατί είναι Πάσχα και κάνουμε δώρα και γιατί έτσι θέλω να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη σας αυτούς τους πρώτους μήνες, θα κληρώσω σε έναν τυχερό ή τυχερή 6 τεμάχια από τα παρακάτω καλύμματα καρέκλας από τα καταστήματα NEWHOME - X.I. ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ



Μερικές λεπτομέρειες για την κατασκευή και την ποιότητα του:
Καλύμμα Καρέκλας Λονέτα σε εκρού χρώμα
Σύνθεση: 70% Βαμβάκι, 30% Πολυέστερ
Πλύσιμο στους 30ο
Προέλευση: Ισπανία
Τύπος ραφής: κουφόπιετα στα δυο μπροστινά πόδια.
Τύπος δεσίματος: 2 υφασμάτινες λωρίδες φάρδους 3 εκ και μάκρους 73 εκ η καθεμιά, που δένουν μεταξύ τους στο πίσω μέρος του καθίσματος.

Παρόλο που είναι έτοιμο προιόν είναι εξαιρετικό και σε ραφή και σε ποιότητα και τα έχω κι εγώ στις καρέκλες της τραπεζαρίας μου οι οποίες όταν τα φοράνε στέκουν καμαρωτές και καλοντυμένες.

Αφού σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την μέχρι τώρα υποστήριξη σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να μπείτε στην κλήρωση και σας εύχομαι καλή επιτυχία!





Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

46 Comments

  1. Την καλησπέρα μου & καλή συνέχεια Χριστίνα, για πολλούς πολλούς μήνες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου...σου οφείλω πολλά για την συνεχή σου υποστήριξη :)

      Διαγραφή
  2. Απ' ό,τι βλέπω έφτιαξες το blog σου 9 μέρες πριν από το δικό μου!!!
    Σου εύχομαι να έχεις πολλούς αναγνώστες και το blog σου να συνεχίσει με πολλά ενδιαφέροντα θέματα να μας κρατάει συντροφιά πολλά, πολλά χρόνια!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!
    Πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω! Είναι δηλαδή συνομήλικα! Σ ευχαριστώ πολύ Νεφέλη και ανταποδίδω όλες τις ευχές... Φιλιά κι από εμένα και καλό Πάσχα :)

      Διαγραφή
  3. Καλή συνέχεια κοριτσι!!
    Καλό Πάσχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ράνια μου και σε σένα το ίδιο...Καλό Πάσχα :)

      Διαγραφή
  4. Καλή συνέχεια και έχουμε τόσα πολλά να ζήσουμε και να μοιραστούμε μαζί σου ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τους χιλιάσεις τους μήνες Χριστίνα! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Σοφία μου ... Καλό Πάσχα κι από μένα

      Διαγραφή
  6. Ελπίζω να κάνουμε blogπαρέα για πολλά χρόνια!!! :))
    Καλή συνέχεια Χριστίνα με όμορφες εικόνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου κι εγώ το εύχομαι και κάποια στιγμή όχι μόνο blogπαρέα!

      Διαγραφή
  7. Ομορφαίνεις συνεχώς το blog σου και πραγματικά σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι...όπως γράφεις και παρουσιάζεις τα θέματα σου Χριστίνα μου...σε καλημερίζω!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εσύ είσαι από τους πρώτους που με στήριξαν και σ ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Και την δική μου καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Χριστίνα!!!Είναι τόσος λίγος ο χρόνος που επικοινωνούμε από εδώ μέσα και όμως είναι σαν να γνωριζόμαστε χρόνια και μας έχεις γεμίσει υπέροχες ιδέες και δημιουργίες!!!Καλή δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου πράγματι είναι τόσος λίγος ο καιρός όμως η επικοινωνία είναι τέτοια που σε κάνει να νομίζεις ότι γνωρίζεις καιρό όλον αυτούς τους ανθρώπους έστω και μέσα από ένα blog.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Χριστίνα! Χαίρομαι που ανακάλυψα το δημιουργικό σου blog και εσένα! Ξεκίνησες με φόρα και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι:)
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα μου για τα υπέροχα λόγια σου. Καλό Πάσχα κι από μένα :)

      Διαγραφή
  10. ΠΩ ΠΩ!! ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΔΩΡΟ!! Καλές δημιουργίες Χριστίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ όμορφα και κομψά ... Σ ευχαριστώ πολύ Ελπίδα :)

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα για το δωράκι! Αυτούς τους 4 μήνες μας έχεις γεμίσει ιδέες και συμβουλές!! Καλή συνέχεια γεμάτη τέλειες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Κατερίνα μου για την υποστήριξη σας και τα γλυκά και ενθαρρυντικά σχόλια σας :)

      Διαγραφή
  12. εύχομαι και στον χρόνο να το γιορτάσουμε πανηγυρικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αλέκα μου εκεί να δεις πυροτεχνήματα!!!!

      Διαγραφή
  13. Να τα χιλιάσει το όμορφο blog σου, Χριστίνα, γιατί ξεχωρίζει και σε αγάπη και σε ιδέες και σε μεράκι και σε όμορφες δημιουργίες και σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες !!! Και τι όμορφο και χρηστικό δώρο !!! Σ'ευχαριστούμε πολύ !!! Καλές ετοιμασίες για το Πάσχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! τι όμορφα λόγια Ιωάννα μου...σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου... Σου εύχομαι κι εγώ Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  14. Έχεις πολλά να δώσεις Χριστινάκι μου ακόμα,πάααρα πολλά και σε θέλουμε εδώ για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου για τα γλυκά σου λόγια! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  15. χριστινακι ευχαριστηση μυ κ να εχομαι εδω κ να σε δεχομαι στο δικο μου μπλογκιδιο. αυτο ειναι το τελειο! καλες γιορτες κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζινάκι μου σ ευχαριστώ πολύ, αμοιβαία τα αισθήματα :) Καλές γιορτές και σε σένα :)

      Διαγραφή
  16. Χριστινάκι ευχαριστούμε για το υπέροχο δωράκι σου που ξέρω ότι είναι με πολύ αγάπη για όλους!!!!!θέλω όμως να σου ευχηθώ να τα εκατοστήσει το πολύ όμορφο τέταρτο παιδάκι σου(blog σου) που το φροντίζεις με τόσο όμορφες ιδέες και πολύ χρήσιμες πληροφορίες!!!!!Καλό Πάσχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου για τα καλά σου λόγια! Το ότι είναι δώρο αγάπης είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο. Καλό Πάσχα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο Δωράκι.Καλό Πάσχα με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Καιτούλα μου...Καλό Πάσχα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι καλή συνέχεια και καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!! Το δώρο είναι super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου και από μένα τις καλύτερες ευχές για Καλό Πάσχα :)

      Διαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  20. Χριστινάκι μου με το καλό το μπλογκάκι σου να τους χιλιάσει τους μήνες κι ακόμα παραπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου...είσαι κι εσύ από τις πρώτες που με υποστήριξαν !

      Διαγραφή
  21. Καλή επιτυχια σε όλους! Πολύ ωραίο δωράκι!
    Καλώς σε βρήκα και Καλό Πάσχα!!!! :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Αριάδνη! Καλό Πάσχα κι από μένα :)

      Διαγραφή
  22. καλή συνέχεια!εμένα ξέρεις ότι μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου!,
    http://mygenerouslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σ ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου...σου εύχομαι Καλό Πάσχα! Μετακόμισες τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe