Κυριακή με στυλ...Sunday's style 3

Κυριακή, Μαρτίου 09, 2014





Loft Style
Το στυλ αυτό προέκυψε και διαμορφώθηκε από τη μετατροπή βιομηχανικών χώρων σε κατοικίες.  Tο  πιο σημαντικό στοιχείο σε αυτό, είναι ο ενιαίος ψυχρός και ουδέτερος χώρος, με σκληρές επιφάνειες στην τοιχοποιία και το πάτωμα  με κύριο χαρακτηριστικό την λιτότητα και  τα ουδέτερα χρώματα.

Οι λιτές επιφάνειες και τα υλικά όπως το μέταλλο, το γυαλί και το τσιμέντο, το ατσάλι, το ξύλο και τα τούβλα χρησιμοποιούνται συνήθως καθαρά, στα φυσικά τους χρώματα και παραπέμπουν στο industrial.  Τέτοια στοιχεία μεμονωμένα βλέπουμε σήμερα σε κάθε σπίτι, ακόμα και ο πάγκος εργασίας στην κουζίνα μας είναι εμπνευσμένος από αυτό το στυλ.

Η διακόσμησή  σε αυτό το στυλ θέλει προσοχή αφού οι χώροι χωρίζονται νοητά από τα έπιπλα. Η εσωτερική σκάλα που δημιουργεί ένα επιπλέον δωμάτιο εκτεθειμένο στο χώρο είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό στοιχείο αυτής της διακοσμητικής τάσης καθώς επίσης και τα μεγάλα παράθυρα.

Το συγκεκριμένο στυλ σπιτιών και διακόσμησης, σου επιτρέπουν να χαλαρώσεις, να αφεθείς  και να υπερβείς κάθε τι στυλιζαρισμένο και τυποποιημένο.

This style came of and formed from the conversion of industrial spaces in homes. The most important element in this is the single, cold and neutral space with hard surfaces on walls and floors with main feature the simplicity and neutral colors .

The simple surfaces and materials such as metal , glass and concrete, steel , wood and bricks usually used pure, in their natural colors and refer to industrial. Such elements we see today in every home , even the countertops in our kitchen are inspired by this style .

The decoration in this style requires attention since the areas separated conceptually from furniture. The staircase creates an extra room exposed to space and it is another feature of this decorative trend as well as the big windows.

This style of houses and decorating, allow you to relax, let go and transcend everything stylized and standardized .



















































































Να έχετε μια υπέροχη ημέρα...
Have a nice day...

Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

26 Comments

  1. Πάντα μου άρεσε το ότι τα σπίτια αυτά είναι ψηλοτάβανα.Δεν μπορώ όμως τον ουδέτερο ψυχρό χώρο.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα πρώτα χρόνια της έγγαμης ζωής μου έχω ζήσει για 3 χρόνια σ ένα τέτοιο σπίτι. Δεν είναι καθόλου ψυχρό Αλέκα μου ίσως πιο μίνιμαλ από το συνηθισμένο σπίτι αλλά η ευρυχωρία και η ευκολία που σου παρέχει είναι κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια...πρέπει να το ζήσεις!!! Καλό βράδυ και σε σένα :)

      Διαγραφή
  2. είναι υπέροχοι αυτοί οι τεράστιοι ανοιχτοί χώροι με τα ατέλειωτα παράθυρα.
    και τι τέλειο αυτό το υπνοδωμάτιο με το λευκό ξύλινο ταβάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα τεράστια ανοίγματα-παράθυρα και τις περισσότερες φορές δεν έχεις ανάγκη να τα καλύψεις οπότε όλη η εξωτερική θέα είναι στα πόδια σου...

      Διαγραφή
  3. Άνετοι χώροι, φωτεινοί με ψηλά ταβάνια και παράθυρα μεγάλα! Πάντα μου άρεσε αυτό το στυλ σπιτιού. Ανάλογα τη διακόσμηση μπορεί να είναι μοντέρνο και ζεστό μαζί! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Λίλια, ανάλογα με τα διακοσμητικά στοιχεία και τα έπιπλα το φτιάχνεις όπως εσύ θέλεις κι αυτή είναι η ελευθερία που σου προσφέρει. Καλή εβδομάδα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  4. Το είχα παρεξηγήσει το βιομηχανικό στύλ.. είχα την εντύπωση οτι είναι πιο λίτό και μόνο τα απαραίτητα. Σε πολλούς χώρους που τα δωμάτια δείχνουν ζεστά και φιλόξενα άνετα θα ζούσα !! ειδικά στη φωτογραφία σαλόνι-τραπεζαρία σε χώρο με πέτρα και ξύλο, απλά με τρελαίνει. Καλή εβδομάδα Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα στησίματος! Καλή εβδομάδα και σε σένα Ελεάνα :)

      Διαγραφή
  5. Ξέρω είναι τρέλλα, αλλά μου αρέσει τόσο πολύ το παρκέ στο μπάνιο (φώτο)! Ωραίο το βιομηχανικό στυλ, δεν με αντιπροσωπεύει ιδιαίτερα, όμως μου αρέσει ως εικόνα.
    http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όταν η μπανιέρα είναι στο ίδιο επίπεδο με το πάτωμα είναι εκπληκτικό!

      Διαγραφή
  6. Ο κήπος στην ταράτσα με θέα είναι το κάτι άλλο !!!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου, πολύ όμορφος και πολύ ωραία ιδέα για όσους μένουν σε δικό τους σπίτι. Καλή εβδομάδα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  7. Άνετοι χώροι,μεγάλα ανοίγματα,φωτεινότητα,πολλά σην για ένα σπίτι που ευχαρίστως θα μπορούσα να ζήσω Λίλια ,όλες οι επιλογές σου είναι ξεχωριστές ....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου κι εγώ που όπως είπα και πριν το έχω ζήσει για μικρό διάστημα είναι εκπληκτική εμπειρία! Καλημέρα κι από εμένα

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφοι χώροι, ειδικά ο χώρος στην 8 φώτο μου αρέσει πολύ καθώς και οι τοίχοι με εμφανές τούβλο, πολύ ωραίες επιλογές Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρέυω τις Loft! Δίνουν τόση μεγάλη ελευθερία "κινήσεων"!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα Χριστίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα μου, καλή εβδομάδα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες και ευρύχωρες κατοικίες !!! Αγαπημένα τα loft, αλλά πώς θα γίνει να τα βρούμε εδώ στην Ελλάδα ?!!! Καλησπέρα και καλή βδομάδα, Christina!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιομηχανικοί χώροι...από αυτούς έχουμε πολλούς που τώρα σε κάποιες περιοχές έχουν αρχίσει και μετατρέπονται σε κατοικίες (βλ. περιοχή Γκάζι). Απλά όπως όλα στην Ελλάδα στοιχίζουν πανάκριβα!!!

      Διαγραφή
  12. Λατρεύω τα loft!
    Γενικά είμαι της αφαίρεσης (μερικές φορές παραπάνω από ότι πρέπει!) και της αίσθησης του ευρύχωρου.
    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι ενώ δεν είμαι τόσο της αφαίρεσης η ευρυχωρία είναι αυτό που κοιτάω πάντα σ ένα σπίτι! Καλή εβδομάδα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  13. Αγαπώ πολύ τα loft!! Ευρύχωροι, ενιαίοι χώροι με βιομηχανικά στοιχεία που γίνονται τα ίδια ντεκόρ!! Πολύ όμορφες οι επιλογές σου στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φανταζόμουν ότι θα σου αρέσουν Κατερίνα μου, λίγο πολύ σ έχω ψυχολογήσει διακοσμητικά ... χιχι

      Διαγραφή
  14. Hi Christina,

    Wow, what a collection of inspiration for the loft lovers out there in blogland! If you're gonna go ahead and live in a loft, then, you've gotta have high ceilings, floor to ceiling windows, and preferably a roof top garden of sorts! This style appeals to me, but it's got to be warm and cozy, too, which sometimes, is difficult to achieve with such a layout. Thanks for sharing your picks!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. In order to make a cozy place you have to use materials such as brick, wood, fur etc. Thanks for the visit Poppy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe