Κυριακή με στυλ...Sunday's style 2

Κυριακή, Μαρτίου 02, 2014






Scandinavian Style

Το Σκανδιναβικό ντιζάιν εμφανίστηκε στη δεκαετία του 1950 στις σκανδιναβικές χώρες Δανία, Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία και είναι μια από τις πιο ισχυρές κινήσεις σχεδιασμού του 20ου αιώνα.  Το χαρακτηρίζουν οι καθαρές γραμμές, τα φυσικά υφάσματα, η ουδέτερη παλέτα χρωμάτων, η απλότητα, ο μινιμαλισμός και η λειτουργικότητα.

Η ιδέα για την δημιουργία αυτού του στυλ είναι ότι όμορφα και λειτουργικά αντικείμενα καθημερινής χρήσης θα πρέπει να είναι  προσιτά όχι μόνο στους πλούσιους.  Αυτό επετεύχθη  με την αυξημένη διαθεσιμότητα  νέων υλικών χαμηλού κόστους και  την μαζική παραγωγή.  Το Σκανδιναβικό ντιζάιν χρησιμοποιεί  το πεπιεσμένο ξύλο, το πλαστικό, το ανοδιωμένο αλουμίνιο ή εμαγιέ και τον πεπιεσμένο χάλυβα.

Η έννοια του Σκανδιναβικού design έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών επιστημονικών συζητήσεων  κατά τη διάρκεια των τελευταίων 50 ετών.  

Άλλες φορές είναι αυστηρά μινιμαλιστικό με τις μονοχρωμίες του λευκό/μαύρο, θυμίζοντας τα παγωμένα τοπία της Σκανδιναβίας  και άλλες φορές σε λευκό καμβά ξεχύνεται μια πολυχρωμία υφασμάτων, αντικειμένων και επίπλων.

Είναι ένα εύκολο και οικονομικό στυλ διακόσμησης που σου δίνει την ελευθερία δίπλα στον ΙΚΕΑ καναπέ σου να βάλεις το τραπεζάκι αντίκα της γιαγιάς σου ή να φτιάξεις την τραπεζαρία σου με το τραπέζι από το χωριό και πολύχρωμες καρέκλες.

The Scandinavian design emerged in the 1950s in the Scandinavian countries Denmark , Norway , Sweden and Finland and is one of the most influential design movements of the 20th century . It is described by clean lines , natural fabrics , neutral color palette , simplicity , minimalism and functionality .

The idea for creating this style is that beautiful and functional everyday objects should not only be affordable to the wealthy. This was achieved with the increased availability of new materials and low cost mass production. The Scandinavian design uses compressed wood , plastic, anodized aluminum or enameled and pressed steel .

The concept of Scandinavian design has been the subject of many scholarly debates during the last 50 years .

Other times it is strictly minimalist with its monochrome of white / black, reminding the icy landscapes of Scandinavia and other times on a white canvas pours a multicolor of fabrics , objects and furniture .


It is an easy and affordable decorating style that gives you the freedom next to your IKEA sofa table to put your grandmother's antique or make your dining room with a rustic table and colorful chairs .




















































Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

23 Comments

  1. Χριστινάκι μου,καλησπέρα είπα να κάνω μια μπλογκοβόλτα μόλις επέστρεψα και "έπιασα"θέση στο pc...τελικά πάντα μου άρεσαν οι απλές και λιτές γραμμές σ'ενα σπίτι,και αυτό σίγουρα το υποστηρίζει η σκανδιναβική διακόσμηση.όλες σου οι εικόνες είναι πολύ ωραίες...φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου, αυτό το στυλ κάνει το σπίτι να αναπνέει, του δίνει ευρυχωρία χωρίς να του στερεί σε ζεστασιά ... φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  2. Αν και μερικές φωτογραφίες δεν μου ανοίγουν, στις υπόλοιπες,καταλαβαίνω απόλυτα το ύφος του Scandinavian Style! Εξάλλου είναι πλέον αρκετά γνωστό και στη χώρα μας. Έχεις μερικές προτάσεις πολύ πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το στυλ έχει αρχίσει και περνάει στα νεανικά σπίτια, λόγω της απλότητας του...λυπάμαι που δεν βλέπεις όλες τις φωτογραφίες...εγώ τις βλέπω όλες

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει το Σκανδιναβικό στύλ, να το βλέπω όμως, δε μπορώ να το διατηρήσω. Για μία ακόμη φορά διαπιστώνω πόσο ζεσταίνει και ομορφαίνει τους χώρους το χρώμα του ξύλου. Καί μπορεί έυκολα να ταιριάξει με πολλά χρώματα για συχνή ανανέωση!
    Χριστίνα ούτε εμένα μου εμφανίζει όλες τις φωτογραφιές. Να έχεις μία όμορφη Καθαρά Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έντονα χρώματα του πάνε πολύ στα αξεσουάρ, μαξιλάρια, ριχτάρια, χαλιά... Δεν καταλαβαίνω τι φταίει και δεν βλέπετε τις φωτό... Καλή Καθαρή Δευτέρα και σε σένα :)

      Διαγραφή
    2. τώρα της βλέπω, εκτός απο την 7η στη σειρά.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το Σκανδιναβικό στυλ!!!
    Καλή βδομάδα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή βδομάδα και σε σένα Στέλλα μου...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα μου αρέσει το Σκανδιναβικό στυλ, εμπλουτισμένο με πολλά χρώματα!
    Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου, θα μου είναι χρήσιμο, μιας που αλλάζω σπίτι και όλα τα έπιπλα
    http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν κ το θεωρω λιγο "κρυο" το σκανδιναβικο στυλ μ´αρεσει παρα πολυ η απλοτητα του. Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E είναι λίγο "κρύο" μα αν του βάλεις χρώματα, που έτσι κι αλλιώς του πάνε πολύ μια χαρά είναι :)

      Διαγραφή
  8. Αν και δεν νομίζω πως θα ήθελα όλους τους χώρους μου σε αυτό το στυλ, ευχαρίστως να δανειζόμουν κάποια από τα στοιχεία του. Οι φωτογραφίες/ προτάσεις πολύ όμορφες Χριστίνα! (κι εμένα μία δεν την εμφανίζει). Καλημέρα & καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα & καλό μήνα! 'Ετσι κι αλλιώς όπως είναι δομημένα τα σπίτια μας μόνο στοιχεία μπορούμε να δανειστούμε... Τώρα ποια φωτο δεν εμφανίζει δεν ξέρω γιατί όπως είπα και πιο πάνω εγώ τις βλέπω όλες

      Διαγραφή
  9. Τελικά νομίζω πως είμαι πολύ κοντά στο Σκανδιναβικό στυλ!! Μου αρέσουν πάρα πολλά στοιχεία του!! Χριστίνα σου είπα πόσο χαίρομαι για αυτή τη στήλη?? Στο ξαναλέω λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Ναι Κατερινάκι μου μου το είπες αλλά χαίρομαι που μου το ξαναλές!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!
    Μου αρέσει πολύ το Σανδιναβικό στυλ, το θεωρώ αρκετά πρακτικό και λιτά κομψό!

    Καλό μήνα να έχεις με δύναμη και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Κατερίνα! Ναι είναι το πιο πρακτικό απ όλα ... Καλό μήνα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  11. το αγαπω πολυ το στυλ αυτο.Καθολου ψυχρο δεν μου φαινεται. Ζεστο και οικειο με τις απλες γραμμες του και το φυσικο ξυλο και τοσο ξεκουραστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται ψυχρό σε κάποιους γιατί δεν έχει πολλά "μπιχλιμπίδια"... μα τελικά μήπως όλα αυτά κουράζουν ενώ η άπλα και η φωτεινότητα που παρουσιάζει αυτό το στυλ είναι τα ενδεδειγμένα;

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς νιώθω κι εγώ, Χριστίνα! Τα πολλά μπιχλιμπίδια με κουράζουν μετά από λίγο. Ενώ εδώ έχεις τον βασικό κορμό απλό και φωτεινό και μετά εξαρτάται από σένα πόσο χρώμα και πού θα το προσθέσεις. Και το ανανεώνεις τόσο εύκολα.

      Διαγραφή
    3. Αυτό ακριβώς...συμπληρώνεις κι αφαιρείς χωρίς να φαίνεται διαφορά ούτε όταν βγάζεις ούτε όταν βάζεις

      Διαγραφή

Subscribe