Το στεφάνι λάστιχο!!!

Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014






Από την ώρα που το είδα το έψαχνα με μανία.  Πέρασα απ όλα τα πολυκαταστήματα με είδη σπιτιού και κήπου, μεγάλα παιχνιδάδικα που κι αυτά διαθέτουν τμήματα με είδη κήπου και τελικά βρήκα το λάστιχο που μου άρεσε στο χρωματοπωλείο που συνεργαζόμαστε εντελώς τυχαία για άλλη δουλειά είχα πάει.   Μιλάω για το στεφάνι που έχει φτιάξει η Jill στο createcraftlove


 Garden Hose Spring Wreath via createcraftlove.com #spring #wreath #garden


Δεν βρήκα βέβαια αυτό το υπέροχο βεραμάν αλλά κι αυτό που βρήκα είναι ωραίο κι της μοδός. Μοιάζει αρκετά στο χρώμα του 2014 ...


...κι αυτό είναι το λάστιχο μου...



Φαίνεται ίσως σαν μωβ στην φωτογραφία αλλά δεν είναι.  Έχει και ζωγραφισμένα λουλούδια πάνω του.

Συγκέντρωσα ότι υλικά είχα στο σπίτι και προσπάθησα να φτιάξω την δική μου version.  Νομίζω ότι πλησίασα αρκετά την φωτογραφία της έμπνευσης, τελικοί κριτές θα είναι οι αγαπημένες μου φίλες bloggers.


Το λάστιχο ήταν 7,5 μέτρα εγώ χρησιμοποίησα τα 4,5.  Το έδεσα με ένα χοντρό σύρμα που είχα σπίτι ...


Έφτιαξα μπουκετάκι τα λουλούδια και πάλι με σύρμα τα στερέωσα πάνω στο λάστιχο...


Γάντια σαν αυτά που χρησιμοποίησε η Jill για την κατασκευή της δεν βρήκα κι έτσι εγώ θα χρησιμοποιήσω αυτή την μικρή τσουγκράνα που όταν την είδα έτσι κι αλλιώς είχα αποφασίσει να την αγοράσω...



Δεν είναι πολύ όμορφη, πολύ ανοιξιάτικη;  Έδεσα λοιπόν και την τσουγκράνα πάνω στο μπουκέτο έβαλα κι έναν φιόγκο που είχα, γιατί πάνω στην βιασύνη μου είχα ξεχάσει να αγοράσω κορδέλα που να ταιριάζει και νάτο το στεφάνι μου...



 Δίπλα του για την φωτογράφηση έβαλα αυτή την υπέροχη ορχιδέα που αγόρασα και έχω αρχίσει τις προσευχές να μπορέσω να την διατηρήσω γιατί έχω κακό προηγούμενο...





Το στεφάνι όμως προορίζεται για την εξώπορτα που όμως ούτε καρφί μπορώ να βάλω ούτε κορδέλα στην κορυφή της (γιατί δεν θα κλείνει)


Οπότε έβαλα ένα καρφί δίπλα από την πόρτα κι απέναντι από το ασανσέρ για να κρεμάσω το στεφάνι μου... αλλά κοιτώντας το ξανά κάτι έλειπε... μα ναι ... μια ωραία πεταλούδα λα λα λα ...









Να έχετε μια υπέροχη ημέρα

Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

54 Comments

  1. Καταπληκτικό το εύρημά σου (τα ευρήματα μάλλον γιατί και το τσουγκρανάκι είναι πανέμορφο) κι ακόμα περισσότερο το δημιούργημά σου!
    Όσο για το τυρκουάζ φτεροπούπουλο της Δήμητρας, υπέροχη κι αυτή του η εκδοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια είναι πράγματι πολύ χαριτωμένο το στεφάνι... ε ναι το φτεροπούπουλο είναι πανέμορφο!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο, το λάστιχο-στεφανι και το τζουγκρανάκι το αγάπησα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ράνια μου.. το τσουγκρανάκι το βρήκα σε μεγάλο γνωστό Σούπερ Μάρκετ

      Διαγραφή
  3. Το στεφάνι σου ακόμα πιο ωραίο από της Jill ! Μου άρεσε η πεταλούδα που του πρόσθεσες και το τσουγκρανάκι σου είναι μούρλια! Όσο για το φτεροπούπουλο ,ένα θα σου πω:ζήλεψα το χρώμα, αν και ό,τι φτιάχνει η Δήμητρα είναι αξιοζήλευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αλέκα μου πολύ χαίρομαι που το λες αυτό! Ναι είναι πολύ ωραίο το έργο της Δήμητρας :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου Χριστίνα!! Και το λάστιχο τέλειο χρώμα έχει και η μικρή τσουγκράνα είναι άκρως ανοιξιάτικη!! Για την πόρτα, κοίταξε αν σε παίρνει να χώσει πινέζα -εγώ έτσι την έχω γλυτώσει-. Καλή επιτυχία και με την μωβ δεσποινίδα και φυσικά, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου :) Καλό απόγευμα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...δυστυχώς η πόρτα έχει γύρω γύρω μεταλλο και δεν μπαίνει πινέζα.. Όσον αφορά την μωβ δεσποινίδα χρειάζομαι τις γνώσεις σου :)

      Διαγραφή
  5. Δεν το πιστεύω!!! Μπράβο Χριστίνα, έκανες πολύ καλή δουλειά!!! Με γεια το δωράκι είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου...είναι πολύχρωμο και χαρούμενο και βλέποντας το μπαίνοντας στο σπίτι με κάνει και χαμογελάω :)

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο! Τι υπέροχο λάστιχο είναι αυτό! Ζήλεψα! Συγχαρητήρια! :-)
    Μπράβο και στη Δήμητρα και για τις δημιουργίες και για τις ευγενικές της χειρονομίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία μου, είναι πράγματι όμορφο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα αυτό το λάστιχο...

      Διαγραφή
  7. Μήπως στην εξώπορτα να κολλούσες κανένα αυτοκόλλητο κρεμαστράκι? Υπάρχουν κάποια αρκετά ανθεκτικά και μπορείς αργότερα να το αφαιρέσεις με ελαιόλαδο χωρίς να κάνεις ζημιά στο χρώμα της πόρτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι βαμμένη η πόρτα...είναι πόρτα ασφαλείας από μαόνι ... δυστυχώς έχει κάποιο βάρος το λάστιχο και δεν νομίζω να κρατήσει το αυτοκόλλητο, δεν πειράζει το έβαλα δίπλα και δεν φαίνεται άσχημο...

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο έγινε το στεφάνι και η τσουγκράνα του πήγε πολύ!!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ, καλό βράδυ και σε σένα :)

      Διαγραφή
  9. Καλά έγραψες σήμερα με τη κατασκευή λάστιχου! Από το ίδιο το σχέδιο του λάστιχου, από την επιλογή λουλουδιών, από τη φοβερή τσουγκράνα, ως τα χρώματα, έγινε ένα έργο τέχνης! Μπράβο σου Χριστίνα. Όσο για τη Δήμητρα, τι να πω για αυτό το κορίτσι? Ότι και να πω θα είναι λίγο! Φιλιά γλυκά και στις δύό σας^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια, πόσο χαίρομαι που άρεσε και σε σένα...Χαριτωμένο έγινε. Η Δήμητρα δημιούργησε, το έχει το κορίτσι με το σχέδιο της το έχω πει... Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  10. Εκεί που λέγαμε για το βεραμάν λάστιχο εσύ το απογείωσες!! Φοβερό χρώμα και πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα με την ταιριαστή τσουγκράνα!!
    Πολλά μπράβο και στη Δήμητρα για ένα ακόμα ευφάνταστο Φτεροπουπουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Κατερίνα μου βεραμάν δεν βρήκα. Σ ευχαριστώ πολύ όμως για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  11. Θαυμαζω την επιμονή και το ταλέντο σου, σε όλα αυτά που κατασκευάζεις και μας δίνεις την δυνατότητα να τα βέπουμε στην ιστοσελίδα σου ....και ενίοτε να τα κατασκευάζουμε και εμείς ...υπέροχη και μοναδική η καλή μας φίλη bloger Δήμητρα που σου έδωσε την έμπνευση...την καλημέρα μου Χριστίνα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια !!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιδέα με το λάστιχο στεφάνι, και το τσουγκρανάκι πανέμορφο.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ...είναι ένα διαφορετικό στεφάνι...Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  13. Καλα ειναι απιστευτο!!!! Το ειχα πετυχει στο ιντερνετ αλλα το δικο σου ειναι πολυ πιο ωραιο (κ ναι λατρευω μωβ-λιλα)! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!
    Χρστίνα μου το στεφάνι σου είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!
    Λάτρεψα το τσουγκρανάκι!
    Όσο για το φτεροπούπουλο της Δήμητρας, για ακόμη μία φορά υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βάσω μου...νομίζω τελικά ότι το τσουγκρανάκι είναι ο πρωταγωνιστής!

      Διαγραφή
  15. Τέλειο το στεφάνι!!!Πήρες την αρχική ιδέα και την έκανες ακόμα πιο όμορφη,ακόμα πιο ιδιαίτερη!!!Πάντα φτιάχνεις υπέροχα πράγματα,μπράβο Χριστίνα!!!Μεγιά την υπέροχη δημιουργία της Δήμητρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ιωάννα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. τέλειο το στεφάνι και η τσουγκράνα "όλα τα λεφτά"...
    μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το απογείωσες το λάστιχο -στεφάνι !!! :)) Η τσουγκράνα σου απίθανη!! Έχουν και τα δύο τη τσαχπινιά τους ζωγραφισμένη!
    Υπέροχο και το τιρκουαζ φτερό! Δήμητρα=εμπνευση!
    Καλημέρα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου, ωραίο έγινε με πρωταγωνιστή την λουλουδάτη τσουγκράνα. Όσο για την Δήμητρα ε τα έχουμε πει!!!!

      Διαγραφή
  18. υπέροχο!!! και λατρευω κ τα χρωματα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τέλειο και πιο ωραίο από την έμπνευση! Με γεια και το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ειρήνη...η έμπνευση είναι έμπνευση αλλά και η εκτέλεση κάποιες φορές προσθέτει!

      Διαγραφή
  20. Τέλειο χρώμα το λάστιχο και η τσουγκράνα απλά υπέροχη! Νομίζω ότι το έκανες καλύτερο από το αρχικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Δέσποινα μου νασαι καλά!

      Διαγραφή
  21. Απλά υπέροχο το στεφάνι σου!!! Μωβ φαίνεται το λάστιχο αλλά δε μας πειράζει καθόλου, μας αρέσει πολύ καθώς και όλα τα λουλούδια που επέλεξες!!! Η τσουγκράνα πολύ ανοιξιάτικη και γουστόζικη, και η ορχιδέα όμορφη και εύχομαι καλορίζικη!!! Όσο για το φτερό της Δήμητρας αριστούργημα!!! Καλή Πρωτομαγιά, Χριστίνα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Αφροδίτη! Καλή Πρωτομαγιά και φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  22. Όχι μόνο την πλησίασες, την ξεπέρασες Χριστίνα!!! Μας έδωσες καταπληκτική ιδέα!!! Πολλά φιλιά, καλό μήνα!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Φιλιά και καλό μήνα και από εμένα!

      Διαγραφή
  23. Ειναι φοβερό χα χα!

    Καλή Πρωτομαγιά :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  24. Απλά υπέροχο και μοναδικό το στεφάνι-λάστιχο!! Φανταστικοί και οι συνδυασμοί των χρωμάτων και των λουλουδιών που διάλεξες! Αυτό το τσουγρανάκι μου έκλεψε την καρδιά!! Όλα πανέμορφα και χαρούμενα!! Να έχεις έναν όμορφο μήνα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρτίνα μου και εσύ επίσης!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίο το στεφανάκι και πολύ ωραία δένει με την τσουγκράνα. Και πολύ ωραίο και το φτερό της Δήμητρας <3 Καλό μήνα και καλή Άνοιξη να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη και για το σχόλιο ... καλό μήνα κι από εμένα!

      Διαγραφή
  26. Καλό μήνα Χριστίνα μου! Δεν ειχα δει αυτη την αναρτηση της Δημητρας και σ ευχαριστω που το έκανες και εσυ. Πολύ ωραίο στεφανάκι, εναλλακτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικό το στεφάνι σου Χριστίνα μου!!! Τέλεια η σύνθεση με την τσουγκράνα και τα λουλούδια!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe