ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ...BLOGGERS' HOUSE TOURS 2

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014


Το σπίτι που βλέπουμε σήμερα ανήκει στην Kristen, από το Greensboro, NC.  Είναι μητέρα τριών κοριτσιών και ασχολείται με την διακόσμηση, diy κατασκευές και την δημιουργία μοναδικών κοσμημάτων.  Τα χρώματα που επικρατούν είναι γήινα και ουδέτερα με εξαίρεση τα δωμάτια των παιδιών.  Κατά την άποψη μου είναι ένα σπίτι ήρεμο που αποπνέει ζεστασιά, ένα σπίτι καθημερινό που οι άνθρωποι του θέλουν να το ζήσουν και όχι ένα σπίτι περιοδικού. Στο blog της θα βρείτε άπειρες ιδέες και κατασκευές.
This house we see today belongs to Kristen, from Greensboro, NC. She is the mother of three girls and occupies with decoration, diy projects, she also creates some unique jewelery. The existed colors are earthy and neutral with the exception of children's rooms. In my view it is an everyday warmth home that all the people who live inside enjoyed it and not a magazine house. In her blog you will find hundrents of ideas and projects.

sophiasdecor.blogspot.gr

Είσοδος...Foyer




Καθιστικό...Living Room





Τραπεζαρία...Dinning Room





Γραφείο-Εργαστήριο (το απωθημένο μου)
Office-Craftroom 







Κουζίνα...Kitchen




Γωνιά πρωινού..Breakfast area




Family room







Υπνοδωμάτιο...Master Bedroom





Φο τζάκι...Faux fireplace


Μπάνιο...Master bath


Παιδικό δωμάτιο Νο1...Kid's room No1







Παιδικό δωμάτιο Νο2...Kid's room No2





Παιδικό δωμάτιο Νο3...Kid's room No3







Powder room



Στεγασμένη βεράντα...Screened porch


Laundry room







Τα σχόλια δικά σας...The comments are for you...
Να έχετε μια υπέροχη μέρα...Have a nice day

Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

15 Comments

  1. Κάποια από τα κομμάτια που έχει το σπίτι, όπως η μαύρη κομότα με την γραφομηχανή, το αντικρυστό έπιπλο αποθήκευσης/ταξινόμησης & το κρεβάτι, είναι πολύ ξεχωριστά. Αξιοθαύμαστη και η συλλογή από παλιά ρολόγια. Πάντως εμένα αυτά που μού άρεσαν πιο πολύ ήταν το κεραμικό σκαμπώ (garden stool) που ψάχνω και δεν βρίσκω καθώς και η hobnail milk glass κανάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεραμικό σκαμπό για να πω την αμαρτία μου το έχω ψάξει κι εγώ στα πολυκαταστήματα που πουλάνε έπιπλα κήπου :)

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα που έχει επιλέξει, τόσο ταιριαστά αναμεταξύ τους. Η δε μίξη που έχει κάνει λευκό ξύλο, μαύρο, φυσικό, σε διαφορετικούς τόνους, μπαμπού επίσης βαμμένο ή φυσικό είναι για μελέτη. Πώς τα έχει καταφέρει και δένουν τόσο άψογα! Το εργαστήριό της κάπου το έχω ξαναδεί. Τη σκεπαστή βεράντα και τα πολλά παράθυρα παντού τα ερωτεύτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μάλλον εμείς δεν τολμάμε να αναμίξουμε χρώματα και έπιπλα...μας έχουν επιβάλει εδώ και δεκαετίες τα σετ και κινούμαστε γύρω από αυτά! Όσο για την σκεπαστή βεράντα ή αλλιώς όπως τα λένε οι Αμερικανίδες, sun rooms, τα ζηλεύω κι εγώ, αλλά βλέπεις αυτές μένουν σε μονοκατοικίες :)

      Διαγραφή
  3. Ήπια, ερωτεύσιμα χρώματα αλλά αυτό δεν είναι σπίτι,είναι σπιταρώνα! Μου αρέσει πολύ το ψεύτικο τζάκι και κάποια στιγμή θα το τολμήσω πιστεύω(αν βρω το χρόνο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα χρώματα ειδικά στους κοινόχρηστους χώρους κι εμένα μ αρέσουν πολύ όσο για το τζάκι κι εγώ το σκέφτηκα αλλά δεν έχω τον χώρο!

      Διαγραφή
  4. Ένταξη μη τρελαθούμε τώρα είναι σπιταρόνα! Ζεστό, ανοιχτό, καλόγουστο! Ανοίγεις παράθυρο και βλέπεις φύση! Τι άλλο να θελήσεις παραπάνω?Να είναι καλά η γυναίκα να το χαίρετε με τα παιδάκια της!Σε ευχαριστούμε Χριστινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς απ ότι διάβασα στο blog της είναι νοικιασμένο! Μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πόσα πολλά κάνουν οι περισσότερες σε σπίτια που δεν τους ανήκουν!

      Διαγραφή
    2. Ναι ε? Έχουν άλλη αντίληψη στο θέμα αυτό τελικά, ξέρουν ίσως πόσο δύσκολη είναι η ιδιοκατοίκηση και χαίρονται το τώρα με ότι έχουν!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλόγουστο σπίτι! θα συμφωνήσω σπιταρόνα!γήινα ζεστά χρώματα αλλά αυτός ο αίθριος χώρος πανέμορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αίθριος χώρος! Να πίνεις τον καφέ σου και να είσαι μια ανάσα από το δάσος!!!

      Διαγραφή
  6. Οι πρώτες επτά εικόνες μ' αρέσουν πολύ..... αντιπροσωπεύει το στυλ μου και αυτό γιατί έχω ιδιαίτερη αδυναμία σ'αυτά τα χρώματα..καλό σ/κο Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω κάτι...ο συνδυασμός των γήινων με τα γαλάζια άρχισε να μου αρέσει απ όταν είδα στον blog σου φωτογραφίες που δημοσίευες!!! Καλό Σ/Κ και σε σένα :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το σπίτι που μας παρουσίασες σήμερα! Ξεχώρισα το family room με τα υπέροχα διπλά παράθυρα που το γεμίζουν φως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe