Ο ΤΟΙΧΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ?!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 06, 2014

Είναι μόνο δικό μου πρόβλημα ή το αντιμετωπίζουν και οι επαγγελματίες διακοσμητές;

Τι βάζουμε στον τοίχο πίσω από το κρεβάτι;  Ένας τοίχος που ούτε άδειος μπορεί να μείνει αλλά και ότι βάλουμε πρέπει να είναι έτσι διαλεγμένο που ούτε να δείχνει φορτωμένος ο τοίχος ούτε άδειος και να σου δημιουργεί μαζί με όλο τον υπόλοιπο διάκοσμο την αίσθηση της ηρεμίας και της γαλήνης που πρέπει να έχει η κρεβατοκάμαρα μας...






Bedroom-Decorative-Screen-i













Ταπετσαρία με ρίγες οριζόντιες ή κάθετες είναι πιο κοντά σε αυτό που μου ταιριάζει εμένα...  Εσείς τι λέτε; Α... έτσι είναι τώρα ο τοίχος πάνω από το κρεβάτι ...


You Might Also Like

6 Comments

  1. Πάντα χαζεύω τις εικόνες στο διαδίκτυο με τους διακοσμημένους τοίχους πάνω από το κεφάλι του κρεβατιού αλλά πάντα με μία μικρή φωνή στο μυαλό μου: "τι γίνεται σε περίπτωση σεισμού; τα τρως όλα στο κεφάλι;" Τώρα θα μου πεις πολύ το τραβάω, αλλά δεν ξέρω γιατί τα έχω συνδυάσει έτσι. Για καλή μου τύχη, στο Άσυλο, πάνω από το κρεβάτι είναι το βορεινό παράθυρο του υπνοδωματίου, οπότε την γλυτώνω με κουρτίνες! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα μου ... την ίδια σκέψη με σένα κάνει και ο άντρας μου όταν του λέω τι θέλω να κάνω "σιγά μην πέσω στο κρεβάτι και νιώθω πως είμαι σε γκιλοτίνα" λέει ο καλός μου .... τυχερή είσαι με το παράθυρο!! Εγώ πάλι τον έχω αναγάγει σε μέγα γόρδιο δεσμό (τον τοίχο)... προβλήματα που έχω τέτοιες εποχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τρώω κάτι τέτοια κολλήματα Χριστίνα, οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μία λύση θα ήταν μία ταπετσαρία υφής (βλ. grasscloth) και για διακόσμηση θα επέλεγα τον χώρο πάνω από τα κομοδίνα με κάτι μακρόστενο ..(όπως βλέπεις εξακολουθώ να σκέφτομαι σεισμούς!) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε το δεντράκι πάνω από το κεφάλι μου...τελικά η ταπετσαρία-φωτογραφία είναι καλή λύση και δεν κινδυνεύεις να σου έρθει τίποτα στον σεισμό που αναφέρεται:P Εκτός από τον ίδιο τον τοίχο δηλαδή.΄Αντε βρε παιδιά, καλή χρονιά να έχουμε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χωρίς σεισμούς :P Τελικά Χριστίνα κατέληξες πουθενά για τον τοίχο;

      Διαγραφή
    2. :( Ψάχνω ακόμη ... μάλλον πάει για ολικό rebuilding η κρεβατοκάμαρα

      Διαγραφή

Subscribe