ΛΕΥΚΟΙ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΙΣΟΝ ΛΕΥΚΟΙ ΚΑΜΒΑΔΕΣ...ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 27, 2014





Λευκοί καναπέδες ίσον μεγάλος μπελάς θα σκεφτούν πολλοί, ειδικά αν στο σπίτι κυκλοφορούν μικρά παιδιά ή κατοικίδια.

Εγώ όμως λέω πως είναι ένας λευκός καμβάς που αν τον συμπληρώσεις με τα κατάλληλα αξεσουάρ, ριχτάρια, μαξιλάρια αλλάζεις ύφος και εποχή στο χώρο σου.

Χώρος φιλικός, που σε προδιαθέτει για διάβασμα και επιτραπέζια παιχνίδια...






Μίνιμαλ συνδυασμοί...




Κλασσικοί συνδυασμοί...





Συνδυασμός άσπρου/μαύρου...



Country chic...










Τελικά όμως όπως και να το χαρακτηρίσεις το στυλ γεγονός είναι πως οι άσπροι καναπέδες είναι σαν λευκοί καμβάδες που μπορείς να ζωγραφίσεις πάνω τους ότι θέλεις σαν λευκό πανί κινηματογράφου που σαν σκηνοθέτης φτιάξε την δική σου σκηνή!

Καλή μας εβδομάδα,

Christina by
ArtDecorationCrafting


You Might Also Like

18 Comments

  1. Καλώς ήρθες γλυκιά μου στο δικό μου..καναπέ! ήρθα να σε γνωρίσω και να σου πω ότι επειδή ακριβώς είσαι η 1000οστή μου αναγνώστρια σου οφείλω από καρδιάς ένα μικρό δωράκι καθαρά συμβολικό .Λοιπόν θα χαρώ πολύ να μου στείλεις με μέιλ τη διεύθυνση σου για να σου το στείλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ...σας στέλνω με μέιλ την διεύθυνση :)

      Διαγραφή
  2. Αχχ τρελαίνομαι να βλέπω άσπρους καναπέδες σε photos!! (Στην πραγματικότητα όμως τρέμω να μην τους λερώσω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο περισσότερη προσοχή θέλει το άσπρο αλλά είναι απείρως καλύτερο από άλλα χρώματα... στο λέω εκ πείρας

      Διαγραφή
  3. Εμείς όταν μετακομίσαμε στο τωρινό Άσυλο, κάναμε την μεγάλη βουτιά και πήραμε ανοιχτό μπεζ/ ζαχαρί καναπέ (περίπου σαν αυτόν της 9ης φωτό). Δεν το έχω μετανοιώσει ούτε λεπτό! Ταιριάζει με όλα, ότι μαξιλάρακι και να του βάλεις επάνω, φαίνεται όμορφο- όπως και στις προτάσεις σου Χριστίνα- και στην τελική, δεν λερώνεται και τόσο εύκολα όσο είχα φανταστεί. Τον έπλυνα σχεδόν πάνω στον 1 χρόνο χρήσης κι έγινε πάλι καινούργιος! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε Δήμητρα αν το πω δεν θα με πιστεύεις! Στην τελευταία μετακόμιση που έκανα, δυστυχώς έχω κάνει αρκετές, άλλαξα το μπλέ μα καταμπλέ σαλόνι μου με λευκό! Μετακόμιση και λευκό σαλόνι! Ε δεν το μετάνιωσα κι αν δεν το χρησιμοποιουμε!!! Φώτισε ο χώρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι οι λευκοι καναπάδες εινα οτι πρέπει για να αλλάζεις συχνα-πυκνά το στυλ του σαλονιου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγκρίνεται με τίποτε το λευκό?(το έλεγε και η διαφήμιση)Λευκός και ο δικός μου καναπές,Χριστίνα,και πάλι για λευκό ψάχνω τώρα τελευταία επειδή πλέον παρήλθε ο καιρός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι ακριβώς! Μου αρέσουν και άλλα χρώματα αλλά αν επιλέξω τελικά λευκό δεν θα το μετανιώσω! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστεψε με ... δεν θα το μετανιώσεις! 'Αλλωστε ο τολμών νικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λευκοί καναπέδες....πολύ ωραίοι....αρκεί να αποτρέπεις τα παιδιά να τρώνε σοκολάτα,πάντως όπως και να έχει εμένα μ'αρέσει....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε κι άμα τα παιδιά σου ξεφύγουν με την σοκολάτα, νομίζω πως έχεις περισσότερες επιλογές καθαρισμού σ ένα λευκό ύφασμα απ ότι σ ένα χρωματιστό!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχοι οι λευκοί καναπέδες πράγματι,αλλά και εγώ τους φοβάμαι στην καθημερινή χρήση(ειδικά τώρα που ο Φραγκισκάκος μου έχει μετατρέψει τον καναπέ σε τραμπολίνο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oh, how beautiful those rooms are ....
    Thank you for stopping by earlier at my blog.

    -Priyam @ http://priyam-simplejoys.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή